AndroidHealthClinic

Peiling Forum Contest 2019 (1 bezoeker)

Ik wil meedoen en mijn voorkeur gaat naar


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Beter doe je dan een 12 weken contest en als je het niet volhoudt, maak je foto’s na 8 weken. Als jan en alleman kan winnen vind ik de wedstrijd niet meer leuk. Het moet wel spannend blijven en de echte doorzetters mogen beloond worden.

En voor wat betreft wedstrijdbodybuilders. Punjab is denk het perfecte voorbeeld van wel een heel goed fysiek, maar geen wedstrijdervaring. Hij mag wel meedoen terwijl er genoeg wedstrijdbodybuilders/MAP atleten zijn die dan niet meer mee mogen doen. Beetje krom vind ik. Bovendien mogen bij de kracht challenges toch ook wedstrijdpowerlifters etc meedoen. Zou dan niet weten waarom niet bij de bodybuilding contest.

Valid point.

Like I said, ik ben er niet op tegen. Denk dat het wel goed is om wat te brainstormen hoe we meer leden kunnen trekken voor zowel mannen als vrouwen. Het is niet heel cool om een wedstrijd te winnen van 1 of 2 anderen :roflol:
 
But is round a good shape :p
 
Ik ben niet bang voor concurrentie, moet alleen uitkijken dat ik mezelf niet een 3e hernia nies of hoest in een te zware prep voor de DBB contest. 2x was genoeg :roflol:

Moet eerlijk bekennen dat ik daar ook niet zo op zit te wachten.. :windup:

Wat een gezever...ik kan in 4 weken nog een goede shape neerzetten..

Ik snap dat de meeste kuurtjes een week of 12 duren, en dat daar mogelijk de voorkeur naar uit gaat..:trollface:

Natuurlijk vind jij dat gezever :roflol: Dat komt meer omdat jij de laatste niet zoveel zin meer hebt om je nog maximaal in te zetten om daadwerkelijke progressie te maken. Dat hoeft ook niet, is je goed recht, maar om dan te zeggen dat dit gezever is is een beetje flauw.

Iedereen kan in 4 weken progressie neerzetten, maar dat is nou niet echt contestwaardig. Iedere huismoeder kan door te stoppen met vreten in 4 weken gewicht kwijt raken.

Als het weer 4 weken wordt dan skip ik. Als mensen niet eens de moeite willen doen om zich langer dan 28 dagen in te zetten om een fysieke verandering door te gaan dan hoeft die wedstrijd niet eens meer gehouden te worden. We zitten wel op een bodybuildforum en er worden door de leiding altijd serieuze prijzen geregeld.

Mensen die geen uitdaging zien in zo'n soort contest omdat het niet in hun leven past moeten niet meedoen. Daarmee gaat het hele contestprincipe verloren.
 
Moet eerlijk bekennen dat ik daar ook niet zo op zit te wachten.. :windup:



Natuurlijk vind jij dat gezever :roflol: Dat komt meer omdat jij de laatste niet zoveel zin meer hebt om je nog maximaal in te zetten om daadwerkelijke progressie te maken. Dat hoeft ook niet, is je goed recht, maar om dan te zeggen dat dit gezever is is een beetje flauw.

Iedereen kan in 4 weken progressie neerzetten, maar dat is nou niet echt contestwaardig. Iedere huismoeder kan door te stoppen met vreten in 4 weken gewicht kwijt raken.

Als het weer 4 weken wordt dan skip ik. Als mensen niet eens de moeite willen doen om zich langer dan 28 dagen in te zetten om een fysieke verandering door te gaan dan hoeft die wedstrijd niet eens meer gehouden te worden. We zitten wel op een bodybuildforum en er worden door de leiding altijd serieuze prijzen geregeld.

Mensen die geen uitdaging zien in zo'n soort contest omdat het niet in hun leven past moeten niet meedoen. Daarmee gaat het hele contestprincipe verloren.
Ho ho, niet zo afgunstig hè..Jij hebt nu je probeert het hele jaar in shape te blijven ook zeker geen 8 of 12 weken nodig..

Het hele contest principe is toch al jaren verloren?:rolleyes:
 
Eigenlijk vind ik ook dat je een lifeban verdient als je afhaakt zonder goede reden, maar dat zal het aantal deelnemers niet vergroten gok ik :D
 
Wat anderen hier ook al hebben gezegd zal het deelnemersveld veel groter zijn als de contest eerder wordt aangekondigd. Je moet jezelf er mentaal op voorbereiden, maar ook qua physique.

Wbt de duur zou ik ergens tussen de 8-12 weken doen. Mijn voorkeur gaat uit naar 12 weken om echt alles eruit te kunnen halen.
 
Ho ho, niet zo afgunstig hè..Jij hebt nu je probeert het hele jaar in shape te blijven ook zeker geen 8 of 12 weken nodig..

Het hele contest principe is toch al jaren verloren?:rolleyes:

Was zeker niet afgunstig bedoeld hoor. Bedoelde mijn 4 weken rant niet richting jou en hoe jij het doet, het was algemeen. De eerste 4 weken van een cut zijn super makkelijk. De eerste week verlies je ook nog een goeie bult vocht, dus ja er is snelle progressie, maar of dat nou in het algemeen contestwaardig is?

De enige reden om het maar 4 weken te doen is zodat mensen niet zo lang hun best hoeven te doen... Waar is de uitdaging dan nog? Mensen kiezen er zelf voor om wel of niet yearround in goede shape te zijn. Het is toch juist mooi dat je er dan noooog beter bij kunt staan in plaats van een klein beetje te finetunen? Dat is toch het hele punt van bodybuilding (vind ik).
 
Als wovano meedoet, durf ik ook niet meer.
 
Was zeker niet afgunstig bedoeld hoor. Bedoelde mijn 4 weken rant niet richting jou en hoe jij het doet, het was algemeen. De eerste 4 weken van een cut zijn super makkelijk. De eerste week verlies je ook nog een goeie bult vocht, dus ja er is snelle progressie, maar of dat nou in het algemeen contestwaardig is?

De enige reden om het maar 4 weken te doen is zodat mensen niet zo lang hun best hoeven te doen... Waar is de uitdaging dan nog? Mensen kiezen er zelf voor om wel of niet yearround in goede shape te zijn. Het is toch juist mooi dat je er dan noooog beter bij kunt staan in plaats van een klein beetje te finetunen? Dat is toch het hele punt van bodybuilding (vind ik).
True, true.

Ik zou ook gaan voor minimaal 8, maar beter zelfs 12 weken contest. Je kunt zoals je ook al aangaf zelf bepalen of je eventueel al eerder foto's maakt. Of bijvoorbeeld tussentijds eens depleten & laden testen bijvoorbeeld..
 
Want jij bent een goed voorbeeld van Jan Modaal?:roflol:

Ik heb nergens gezegd dat het over mij gaat hier :p Dat leg jij nu in mijn mond :eyebrow: en is een logisch gevolg omdat jij zelf wel voor eigen parochie lijkt te preken :D

1568192416120.png


potdomme bodybuilding.nl gifjes doen het nog niet :treuren:
 
Ik heb nergens gezegd dat het over mij gaat hier :p Dat leg jij nu in mijn mond :eyebrow: en is een logisch gevolg omdat jij zelf wel voor eigen parochie lijkt te preken :D

Bekijk bijlage 465837

potdomme bodybuilding.nl gifjes doen het nog niet :treuren:
Nee hoor, ik voldoe nog altijd aan de huidige voorwaarden dus voor mijn winkansen zou het beter zijn als een Camelus en Strive4muscle niet meedoen. Maar mij lijkt het juist veel leuker om meer serieuze concurrentie te hebben.
 
Nee hoor, ik voldoe nog altijd aan de huidige voorwaarden dus voor mijn winkansen zou het beter zijn als een Camelus en Strive4muscle niet meedoen. Maar mij lijkt het juist veel leuker om meer serieuze concurrentie te hebben.

Ik dacht dat je binnenkort wel weer een wedstrijd zou gaan doen, my bad :p
 
bodybuilding.nl zou je ook gewoon kunnen meedoen al ben je geen lid van dit forum? Misschien als het zover is kan ik eventueel met papa meedoen als hij en ik dat zien zitten.
 
Back
Naar boven