AndroidHealthClinic

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Lork

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 mei 2007
Berichten
4.272
Waardering
404
Lengte
1m78
Massa
99kg
Het verhaal

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In het dorp Puzzel (ja zo noemt het dorp :mad: ) werd er al lang gefluisterd over een 'mogelijk' psyshisch gestoorde man dat menige bewoners van het dorp belaagde met allerlei agressieve dwanggedachten. Maar vorige nacht heeft hij toegeslaan..

1 man, de grootste buffel in Puzzel (ja zo noemt het dorp) , werd wakker in een schemerige kamer, niet wetende waar hij is want vorige nacht was hij de slet aan het bangen,god wat was ze geil, vastgeketend aan een 10 586 kg wegende dumbbell. Jigsaw wist dat hij een zware dumbbell moest gebruiken voor deze ongelooflijk prachtig gebouwde adonis om hem niet te laten ontsnappen. Verder met het verhaal..

Op de grond vind hij toch wel geen cassettespeler zeker. Buffel speelt deze af, krijgt een boodschap te horen dat hij 10min te tijd heeft om uit deze gaskamer te raken. Jigsaw was echt een fan van hitler.

saw1.jpg


Angstig kijkt hij om zich heen en vind deze artikelen: een zaag en een testospuit.

Klein detail: de ketting waaraan onze andonis is vastgeketend hangt aan zijn volle bicpz.

Jigsaw wist natuurlijk dat hij nooit zijn prachtige arm ging afzagen. Hij probeert de spuit te pakken te krijgen maar mislukt. De ketting is net te kort. Zonder zijn dagelijkse inspuiting kan hij nooit die dumbbell wegdragen. Minuten kwijnen weg en zo gebeurd dat de kamer zich volgast met gas en onze adonis sterft.

De detective was een goede vriend en gaat niet slapen voor hij de jigsaw vermoord heeft. De slet trekt het haar niet aan en blijft sletten.
Sommige bewoners in het dorp adoreren jigsaw en gaan alles op het spel zetten om ervoor te zorgen dat Jigsaw niet wordt gesnapt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-------------------------
Lork is dood, hij was adonis


De regels

1. Dag duurt vanaf 10:00 tot 20:30 's avonds. Gedurende die tijd kunnen dorpsbewoners overleggen en dienen zij stemmen uit te brengen op de voor hen meest verdachte persoon (of juist door de war te schoppen). Na 20:30 mag er niet meer gestemd worden en ik tel de stemmen. De stem die jij opgeeft die ik meetel is de persoon in de laatste ONGE-EDITE post voor 20:30 's avonds die je dikgedrukt hebt genoemd. Wanneer je een stem wilt wijzigen ben je dus geacht om in een nieuwe post een naam neer te zetten, om te voorkomen dat niemand ziet dat je switcht en om de telling voor mij duidelijker te maken. Na de telling zal ik de uitslag van de stemming met een verhaal bekendmaken. Alle medespelers worden verzocht om enigzins actief te zijn en tenminste mee te doen aan de stemming, tenzij je echt niet weet op wie je moet stemmen. Dit houdt het spel leuker en spannender door actievere deelname.

2. De nacht duurt van 20:30 tot 10:00 's ochtends. Gedurende deze tijd kan de wolf zijn slachtoffer kiezen en kan de addict, de hoer en de detective hun powers uitoefenen door mij te PM'en. Deze spelers worden in het bijzonder verzocht actief te zijn rond deze periode, aangezien dit de belangrijke rollen zijn en zij flinke invloed op het spel uitoefenen.

3. Alleen de cultisten en de roddelaars mogen elkaar over het spel PM'en. Andere spelers mogen GEEN contact met elkaar hebben over het spel, ook niet via karmaberichten of whatnot, dat is spelbederf. Dit zou jammer zijn dus doe dit aub. niet.

4. Mensen die niet meedoen met het spel en mensen worden geacht niet in dit topic te posten wanneer het spel begonnen is.

5. Mensen die dood zijn gegaan in het spel mogen NIET meer posten in dit topic, of op een of andere manier (PM/karma) contact hebben met de levende spelers over het spel. Dood is dood, en het is erg hinderlijk als een dode speler toch leuk denkt te zijn en mee te stemmen. Dit is NOT DONE.

6. Hou je aub. aan de regels uit sympathie voor mij die er veel werk in steekt, en andere spelers die plezier aan het spel beleven!!!

7. 3 keer niet stemmen = verbanning NIEUW!!!


De spelers

Inactieve spelers worden vanzelf in de verhalen uit het spel geschreven, beter speel je mee of je verdoet het voor anderen! 3x na elkaar niet stemmen is verbanning zie regels!

Inschrijvingen

Leven momenteel nog:

1. Thielen
2. Daster

4. Markrot
5. starter20
6. Suicide Sid
7. Jimbooo
8. Dudemeister
9. z1000
10. Kwarkvarken
11. orgineel
12. Woopy
13. Feedback
14. Paris
15. ImbaAtwork
16. Biobeast
17. Remi AFCA
18. kane
19. Rob G


Dood:

Maxiamento: burger

De rollen

Jigsaw (wolf)
Heeft als doel de dorpsbewonerrs, exclusief zijn volgelingen te vermoorden. Dit doet hij door mij snachts te PMen. Hij wint wanneer hij en zijn volgelingen in de meerderheid zijn.

De sadistische volgelingen (cultisten)
Zij hebben als doel Jigsaw te beschermen, dit doen zij door overdag de dorpsbewoners te misleiden. Zij winnen wanneer zij met Jigsaw in de meerderheid zijn.

Amanda Young (leugenaar!)
Amanda Young is de hoogste volgeling in rang en stemt overdag gewoon met het volk, maar mag als enige volgeling zijn stem via PM wijzigen. Hij wint wanneer hij met de overige volgelingn en Jigsaw in de meerderheid is.

-----De volgende rollen winnen wanneer Jigsaw gedood is!-----

De hoer (meisje)
Zij is zeer geliefd ondanks haar niet te stoppen nieuwsgierigheid. Deze is zelfs zo erg dat zij snachts vaak haar leven riskeert door op zoek te gaan naar Jigsaw of naar een nieuwe coïtuspartner. Zij kan iets te weten komen over Jigsaw of volgelingen door middel van een PM, Jigsaw krijgt dan echter ook iets over haar te weten (hint via pm). Zij krijgt van mij een PM terug met een hint. Pas wanneer zij mij het juiste antwoord terugstuurt, verwerk ik de naam (waarnaar de hint verwijst) via een andere hint in het verhaal. Al die tijd mag zij niet spreken over haar hint, of helpen bij de nieuwe (gemeenschappelijke) hint. Ze weet immers al naar wie de hint verwijst.
Stuurt het meisje mij snachts geen PM, dan slaapt zij thuis.

De detective (jager)
De detective was het 1e slachtoffer van Jigsaw maar wist daarbij te ontsnappen. Sindsdien is hij continu opzoek naar de ware identiteit van Jigsaw door 1 vd dorpsbewoners s'nachts te bewaken.

De cocktail drugs addict
De addict trekt zich elke nacht terug om een drugs cocktailtje te maken. Wanneer hij in hogere sferen begeeft ziet hij een roze olifant die hem slurft of deze persoon kwaad in de zin heeft.

De burgemeester
De dorpsoudste is een wijs man, zo wijs zelfs dat zijn stem dubbel telt. Hij is niet corrupt.

De roddelaar
De roddelaar mag in het begin van het spel 3 medebewoners kiezen waarmee hij mag PMen. Het is echter niet de bedoeling dat de rollen worden verteld in deze PMs.

De Psychopaten
Het zijn gewone burgers met een paar vijzen los. Ze maken veel kans om een spel van jigsaw na de ontvoering te ontcijferen en zodus te overleven.

De burger
Zij mogen 's nachts niets doen. Overdag lijkt iedereen een burger te zijn. Overdag helpen zij met het stemmen op een weerwolf. Stemmen de burgers verkeerd, dan sterft een onschuldige.

De verhalen

DAG 1
Vervolg van het verhaal

De detective onderzoekt het gebouw waar de adonis was opgesloten, veel meer dan 1 groot kot met een kelder is het niet. Een enorm lawaai van kranen die de enorme dumbbell proberen weg te slepen weergalmt in het gebouw. Mm per mm schuift de dumbbell op en vind men een envelop. Er staat geen naam op, er zit enkel een leeg briefje in. b

117367425_3-vicario-werfkraan.gif


De detective schenkt er verder geen aandacht aan en geeft de boodschap aan de burgemeester dat deze moord niet eenmalig zal zijn…

-------------------------
HET IS DAG (tot 20u30)
vnv finale voetbal, dus ga wel zien ivm verhaal

NACHT 1
2141.jpg


Na de toespraak van de burgemeester is het vertrouwen van elke dorpsbewoner ver te zoeken. Beschuldigingen gaan heen en weer. Een groot aantal van de bewoners houden zich stil, anderen gaan elkaar zwaar te lijf.

Het lijkt erop dat een vrouw in het dorp het onderspit gaat moeten delven. Paris vind het maar triest en verweerd zich.. nauwelijks.

Het blijft eventjes stil, iedereen is ten huize gekeerd om eventjes uit te rusten.

Het gevecht gaat blijkbaar verder op gezichtboek. Paris die veel op gezichtboek zit blijkt een fan te zijn van jongens in een bootje terwijl z1000 graag een foto van haar wil hebben.

In het dorp is het buiten muisstil totdat er een enorm gevloek door de straten vloeit: ‘potverdomme k*tROL’, maxiamento had weer eens met zijn vingers door het wc-papier gezeten en had een kledder stront op z’n vinger hangen.

Hij flipt volledig en roept voor het hele dorp in z’n tuintje: ‘Fok this dorp! Valsspeler, ik?! HAHAHAHA fok this shit’

ImbAatwork en een paar andere bewoners zijn nieuwsgierig wat er gaande is en zien Maxiamento een stofzuiger in z’n eigen hol duwen. “WTF ben je aan het doen?’, roept Robke Gé

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Met een angstige glimlach steekt Maxiamento de stofzuiger in het stopcontact en zet hem aan:
“Dit dorp kan me gestolen worden jongens, ik kan het niet meer aan, IK BEN GEEN CULT IK BEN BURG…’

Maxia stuikt in elkaar, z'n organen weggezogen.

-------------------
Maxia is dood, hij was burger
HET IS NACHT
(ik verwacht een pm van Jigsaw, hoer, detective en drug addict)

Dag en nacht 2
Het is nacht..

Een burger opent zijn ogen..

http://www.youtube.com/watch?v=CqAbPfraJ_g

Vreemd genoeg is de burger niet gevangen of vastgeketend. De film eindigt en het is muisstil. Alleen het geruis van de video klinkt in het gebouw.
Bang keert onze burger terug naar huis, maar slapen kan en doet hij niet.

Hij kan het nog altijd niet geloven wat er hem overkomen is..
De detective die naast Remi het huis bewaakte van Woopy heeft Remi horen binnenstormen en komt kijken waarom hij nog zo laat wakker is.

“Wat is dat op je gezicht Remi?”, vraag de detective. “Wat is er te zien dan?”
00 = 1m
Ze schrijven de code op, Remi neemt een bad en ze besluiten nog een paar uur te slapen wat nog rest van de nacht.

De volgende morgen gaat het verhaal snel te ronde in het dorp. Weinig mensen hebben goed geslapen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jimbooo stapt uit de deur van de bakker. Daar komt hij Suicide Sid tegen.
“Hahaha wat zie jij er slecht uit Jimbooo”,
“Je bek eikel, ik heb rotslecht geslapen, laat me met rust. Paris haar vriendje heeft me de hele nacht wakker gehouden.”

Paar uur later gaat Paris een bezoekje brengen een z1000, dat doet ze wel vaker in het dorp. Ze klopt op de deur maar niemand doet open. Ze gaat richting de achterdeur die open staat..

Living.. niemand .. badkamer.. niemand.. bureau.. niemand.. ze gaat de trap op.. niemand..

Ze gaat terug naar buiten maar ziet iets verderop een rode vloeistof onder deur van het tuinhuis.

Ze opent de deur en ziet z1000 liggen de keel volledig overgesneden. Naast hem ligt een briefje: ‘Poppin ik zie je graag, maar ik kan er niet mee leven dat je ook van paris houdt, vaarwel!’

De (zelf)moord van z1000 gaat snel ten ronde en al vlug staat iedereen rond het huis van z1000 en gaan de beschuldigingen terug heen en weer.
Ergens tussen de struiken rondom z1000’s huis ligt feedback.

“Het is feedback!” Wordt er geschreeuwd in de groep. Feedback heeft hem vermoord.
“Maar waarom ligt er dan een afscheidsbriefje?”, reageert iemand.
“Tsja, misschien hebben ze beide getript, wie weet wat er allemaal gebeurd dan..”

Feedback wordt wakker met een enorme kater en kan bijna niet op haar benen staan.
“En.. wat doe jij hier? Zeg ook eens wat”, zegt daster.

Feedback antwoord:
tumblr_m48xwcwWg21ro8ysbo1_1280.jpg


Er wordt niet getwijfeld bij de bewoners van puzzel. Feedback heeft in haar trip c1000 vermoord.

Bijna iedereen is akkoord dat feedback eraan moet.
De doodstraf geld nog steeds in Puzzel en feedback wordt op de stoel gezet.
----------------------------
Remi overleeft
z1000 is dood = burger
Feedback is dood = cocktail drug addict

HET IS NACHT
(ik verwacht een pm van Jigsaw, hoer, detective en drug addict)
Nacht 3
Het regent in puzzeldorp

0.jpg


iedereen is vroeg gaan slapen door het slaapgebrek van vorige nacht.
Behalve Kwarkvarken en Kane zitten nog rustig een shake te drinken in het dorpscafé waar er niet veel volk is. Imba is er ook maar ziet dat er weinig volk is en gaat maar terug naar huis.

De laatste twee blijven nog even zitten en praten over de gebeurtenissen van vorige nachten.
Ze kunnen het alletwee moeilijk vatten wat er in hun dorp gebeurd.
Samen hebben ze al wat shakes binnen en Kwarkvarken begint wat rare conversaties op te bouwen. Kane verstaat er soms geen woord van maar geeft kwarkvarken de ja-knikjes maar hij voelt zich niet op z’n gemak. Paar shakes later stelt Kane voor om huiswaarts te keren.

Strompelend en lachend nemen ze afscheid aan de deur.

Kwarkvarken begroet nog even de detective in het passeren en komt thuis. Hij blijft nog even doordenken over die verdomde code op Remi zijn voorhoofd. ‘Die code kan toch zo moeilijk niet zijn?’

Kane geraakt maar moeilijk thuis, eens daar struikelt hij over de stoeprand. Krabbelend kruipt hij overeind.. zoekend naar het sleutelgat maar het lukt maar niet om deze te vinden. ‘Gvd het is alsof er iemand voor m’n deur staat.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij kijkt opwaarts en ziet in een schim een gedaante met zwarte cape en buitenaards gezicht.
Tezelfdertijd wordt hij ingespoten met een overdosis carbs. Hij blacked out..

Even later wordt hij wakker en schrikt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij krijgt de opdracht op een jigsaw puzzle op te lossen in een paar minuten tijd, lukt dit niet sluit de “death mask”

Slim is kane niet en mislukt in zijn opdracht.

-------------------
Kane is vermoord, Kane was Amanda Young (Leugenaar)

HET IS DAG vanaf 10u
(zo laat nog het verhaal..allemaal voor jullie <3 :heart: .. en dat terwijl ik praktisch niks van karma krijg bende gore smeerlappen :mad:
NACHT 4
bronx-backyard.jpg


Iedereen is wat rustiger geworden nu men weet dat Amanda Young de val van Jiggy niet overleeft heeft. Sommige burgers zijn al vroeg wakker en komen samen in het koffiehuis vlak om de hoek.

ImbAatwork komt giechelend binnen en al vlug opent ze haar benen en queeft Robké Gé.

http://www.youtube.com/watch?v=ldatWaflwBg

Sid kan er niet mee lachen: ‘Ga weg stinkhoer, je verpest mn bakje koffie’
--
De stinkende burgemeester besluit om nog eens met zn allen te vergaderen in zijn gemeenthuis om te stemmen. Terug weet niemand op wie ze moeten stemmen, “Gaan we eens een gokje wagen?”, stelt Remi voor. “Ik zie dat Daster als enige niet aanwezig is.. laten we hem eruitstemmen?”.

De meerderheid van de bewoners gaan akkoord terwijl er een paar toch proberen de stem om te keren er volgt wat miscommunicatie en men gaat dan toch voor Daster.

Meteen gaan ze allen richting het huis van Daster, stormen binnen maar op het eerste zicht is er niemand thuis. Ze vinden wel wat verdachte artikelen:
Een bekrabbeld papiertje (102/0706, 0706, 76 en 1m), een vreemd masker en nog een paar sadistische artikelen..

Jimbooo is er niet gerust op en houdt zn dienstwapen gereed. Ze dalen af richting kelder..

BAM!

De deur achter hen sluit en onze dorpsbewoners zitten opgesloten.
Er hangt een vreselijke geur, orgineel ontdekt waarom..



Kane.. he..het is..Kane

IK WIL HIER WEG!

Er zaait paniek tussen onze burgers..

Suicide en biobeast spelen het spelletje mee, maar eigenlijk vinden ze het heel spannend.

http://www.youtube.com/watch?v=45N6QuX_VYw

------------------------
Alle dorpsbewoners zitten opgesloten in de kelder van jigsaw

LET THE GAMES BEGIN mhuhahahahahaha

morgenvroeg de hints voor het cijferslot..

LIVE OR DIE.. MAKE YOUR CHOICE

Inschijvingen zijn beëndigd!

http://www.youtube.com/watch?v=hWaNoK3gN6M

LET THE GAMES BEGIN
 
tuurlijk doe ik mee, kan het toch niet laten hoe vaak ik ook verlies.
 
Je weet dat je dadelijk het volgende potje ge-starter20't gaat worden he ;)

Ik ben toch wel benieuwd naar al die valsspeel verhalen van pot 7, en natuurlijk de harde bewijzen :eyebrow:
 
Suicide Sid
 
Lame.. Laat kwarkfag zn andere game eerst ff afmaken
 
Lame.. Laat kwarkfag zn andere game eerst ff afmaken

+1
Kwark maakt vanavond nog een epic verhaal. Geef hem t respect dat hij verdient om een spel voor ons leuk te maken
 
Dit is gewoon een troll van lork.
 
lol en zeker weer de slet zijn met 15 anderen???



In
 
Deze phag wil de karmashot en laat vervolgens de game in de steek :mad:
 
starter20 > iedereen.
hij speelt al vanaf dag 1 vals.
 
Je weet dat je dadelijk het volgende potje ge-starter20't gaat worden he ;)

Ik ben toch wel benieuwd naar al die valsspeel verhalen van pot 7, en natuurlijk de harde bewijzen :eyebrow:

okay-face.jpg
 
Ik doe mee!

Ik hoop dat pinda ook weer eens meedoet :)

Wie was nu de draak het vorig spelletje? En jimbooo was geen cult? Mind = blown
 
Ik was de draak
 
loop je nou de draak te steken?
 
when in doubt, is hoody het sletje
 
Ik doe mee!

Ik hoop dat pinda ook weer eens meedoet :)

Wie was nu de draak het vorig spelletje? En jimbooo was geen cult? Mind = blown

Feedback, was inactive qua posten, maar pm sturen elke dag naar kwarkvarken kon ze wel :@
 
Ik doe nu wel mee.

LORK kan ook niet op mijn stemmen nu gelukkig.
Hij kan me hoogstens een tering rol geve
 
In. Nu terug naar het typen van mijn eindpost.
 
Back
Naar boven