Fitness Seller

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hahaha

Vond het spel serieus wel van goede kwaliteit.

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 20:00 ----------

Dat 5 a 6 uur geloof ik wel aangezien lork een beetje traag is

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 20:00 ----------

Of sloom

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 20:02 ----------

Retard.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nee srs good game lork
 
Denk eerder dat het 5 a 6 minuten waren...
 
Misschien dat ik wel up ben om die variatie te doen met puur hints voor een lock. Hoewel ik veel liever heb dat iemand anders het doet...
 
Misschien dat ik wel up ben om die variatie te doen met puur hints voor een lock. Hoewel ik veel liever heb dat iemand anders het doet...
Kan ook met 15 mensen ofzo spelen en eerste dag bedenkt de 1ste persoon de hint die de rest van de mensen moet oplossen, 2de dag de 2de persoon etc. Zo komt het niet aan op slechts 1 persoon die alles moet verzinnen en doen.
 
Misschien dat ik wel up ben om die variatie te doen met puur hints voor een lock. Hoewel ik veel liever heb dat iemand anders het doet...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Misschien dat als ik vacantie heb ik wel een potje wil organiseren, over twee weken
 
Kan ook met 15 mensen ofzo spelen en eerste dag bedenkt de 1ste persoon de hint die de rest van de mensen moet oplossen, 2de dag de 2de persoon etc. Zo komt het niet aan op slechts 1 persoon die alles moet verzinnen en doen.

1 hint maken zou me nog kunnen lukken denk ik.
 
Mja ik zou wel een wiskundig raadsel kunnen geven ofzo, maar dan houdt het ook wel op.

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 22:13 ----------

Het leuke aan weerwolf vind ik wel het manipulatieve aspect. In die zin lijkt het me ook wel cool om iedereen bv te koppelen aan 1 vertrouweling waar hij mee mag pm'en ofzo.
 
i want to play a little game
tumblr_m6ljh22KJi1qa2vz7o1_500.jpg
 
Even op wiki gekeken, wel wat leuke rollen zie je daar. Deze lijken me wel cool:

Jager variant: als hij dood gaat kan hij iemand mee het graf in nemen.

Dorpsgek: mag iedere dag 3 rollen opvragen maar weet niet welke rol bij wie hoort. Eventueel kan je dit ook voor 5 mensen doen ofzo.

Grafdelver: kan iemand terug tot leven roepen. Dit zou je bv tot 2 keer kunnen beperken. Als iemand bv vermoord is kan je de rol van die persoon nog onbekend maken. De grafdelver zou dan aan kunnen geven: ja die wil ik terug tot leven. Die persoon overleefd dan maar de grafdelver krijgt wel zijn rol te weten. De rest van de mensen niet.

Hacker: kan na nacht 3 van 3 mensen hun rol wisselen (Of misschien om de nacht van 2 mensen laten wisselen). Ook wel grappig als je bv net iemand wisseld die prooi voor de wolf is en dus die andere persoon de zak is.

Magistraal: kan iemand beschermen tegen ophangen (overdag pm sturen van iemand die niet opgehangen kan worden, eventueel halverwege de dag, deze rol zou ook corrupt kunnen zijn).

Lijken me allemaal wel leuke varianten en houden het spel wel dynamischer misschien.

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 22:42 ----------

Als thema: maffia :D Je kan dan mfiosi hebben, de coppers, undercover cops of mafiosi die voor de cops werken. Je crime scene's hebben wat een mooie gelegenheid voor hints ed geeft. Hmmz misschien toch maar eens een potje organiseren :)
 
JIj kiest Robke Gé, kan je idd wel aanraden om het tijdens je verlof ofzo te doen

anderzijds is het dan ook wel triest dat je hiervoor thuis blijft tijdens je verlof :roflol:
 
JIj kiest Robke Gé, kan je idd wel aanraden om het tijdens je verlof ofzo te doen

anderzijds is het dan ook wel triest dat je hiervoor thuis blijft tijdens je verlof :roflol:

Ik hoef op een internet niet te bewijzen dat ik een sociaal leven heb Lorkje die nog bij mama woont :roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 23:31 ----------

Maar ik zou er misschien wel een paar uurtjes per dag in willen investeren"
 
Ook een leuke rol: witte weerwolf... wordt met de gewone weerwolven wakker om mee één slachtoffer te kiezen. Om de twee nachten wordt hij ook nog eens apart wakker om zelf nog een extra slachtoffer te kiezen (mag ook een andere weerwolf zijn). Winconditie is: als enige overblijven.
 
Ik hoef op een internet niet te bewijzen dat ik een sociaal leven heb Lorkje die nog bij mama woont :roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 23:31 ----------

Maar ik zou er misschien wel een paar uurtjes per dag in willen investeren"

zeg nu zelf.. ga jij naar een slechter hotel verhuizen als je in een goede zit?
 
zeg nu zelf.. ga jij naar een slechter hotel verhuizen als je in een goede zit?

Ja. Als je 24 bent wil je toch wel eens gaan rond kijken om op jezelf te gaan wonen lijkt me zo. Je eten wordt niet voor je gekookt en de was wordt niet voor je gedaan, maar dat staat natuurlijk een zelfstandig leven tegenover. Maar dat terzijde. Back on topic.
 
Plus dat je kan fappen waar en wanneer je maar wil!
 
Ja. Als je 24 bent wil je toch wel eens gaan rond kijken om op jezelf te gaan wonen lijkt me zo. Je eten wordt niet voor je gekookt en de was wordt niet voor je gedaan, maar dat staat natuurlijk een zelfstandig leven tegenover. Maar dat terzijde. Back on topic.

nu geld scheppen en luxeleven

bish plz zelfstandig leven :roflol:
 
nu geld scheppen en luxeleven

bish plz zelfstandig leven :roflol:

Luxe leven, geld scheppen :roflol: C'mon man. Lekker in het weekend dronken thuis komen en stil moeten zijn dat je moeder niet wakker wordt. Een meisje mee naar huis nemen en haar naar je zolderkamertje loodsen en de volgende dag met je familie samen ontbijten whaha. Als je 16 bent ok, maar op je 24e nog :roflol: Kijk je moet je leven lijden zoals je wilt, maar cool doen alsof je dik sociaal leventje hebt terwijl je nog thuis bij je ouders woont op die leeftijd vind ik echt niet geloofwaardig.
 
Ik snap het wel hoor. Zolang je niet alleen hebt gewoond, heb je ook geen vergelijkingsmateriaal en lijkt het allemaal wel dik in orde. Eenmaal je wel alleen gaat wonen, wil je meestal echt niet meer terug bij de ouders gaan wonen, ook al is het financieel een pak interessanter :) Beetje zoals hoe wij waren toen we nog geen gsm of internet hadden en dachten het niet nodig te hebben.
 
Back
Naar boven