Fitness Seller

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Luxe leven, geld scheppen :roflol: C'mon man. Lekker in het weekend dronken thuis komen en stil moeten zijn dat je moeder niet wakker wordt. Een meisje mee naar huis nemen en haar naar je zolderkamertje loodsen en de volgende dag met je familie samen ontbijten whaha. Als je 16 bent ok, maar op je 24e nog :roflol: Kijk je moet je leven lijden zoals je wilt, maar cool doen alsof je dik sociaal leventje hebt terwijl je nog thuis bij je ouders woont op die leeftijd vind ik echt niet geloofwaardig.

bishes drop ik uit het raam op den oprit, ze vinden hun weg wel..

cool doen, sociaal leven? :roflol: jij bent hier de coole met je "zelfstandig leventje" :p

hier heb je een code, try to solve it

4 / 0 / 7
 
Boze belgen zijn vermoeiend. Ik heb dat de rode duivels zich een keer kwalificeren Lork, zal je goed doen :p
 
check men handtekening kees
 
the devil lorks outside...
 
Ik hoop dat jij het volgende spel organiseert robke gé :)

na het ek gezien te hebben zou ik graag huntelaar en van persie willen laten nationaliseren.. :roflol:
 
Ik hoop dat jij het volgende spel organiseert robke gé :)

na het ek gezien te hebben zou ik graag huntelaar en van persie willen laten nationaliseren.. :roflol:

Ik ben bang dat er dan een bepaalde belg hardcore gaat trollen ;)
 
Heb hem gekeken en het spelletje op het begin was echt bijna letterlijk het weerwolf spel wat wij doen XD.

Voor de rest was het een matige film :p

ik wilde gaan kijken, maar niet gedaan. :D
 
ik wilde gaan kijken, maar niet gedaan. :D

Tja wat kan ik zeggen hij was wel vermakelijk en er zat wel een mind**** op het einde. Tenzij je gewoon oplet en goed nadenkt want dan is naar mijn mening de film een tikkeltje te voorspelbaar.
 
Zullen we weer een potje starte?
 
Hey z hoe is het man?

k ben in & same question as Max...... Alles lekker?

Aiii,

Alles gaat goed. Alleen nu bijna 2 maanden niet getraind.
Druk met werk, vriendin, feeste en vrete enzo. Vandaag de draad weer oppakke. Moet weer goed komen met school ritme.

Met jullie ook alles goed?


In ieder geval leek het mij wel leuk om weer een game te starten.
Is er iemand die graag het spel wilt leiden?
 
Aiii,

Alles gaat goed. Alleen nu bijna 2 maanden niet getraind.
Druk met werk, vriendin, feeste en vrete enzo. Vandaag de draad weer oppakke. Moet weer goed komen met school ritme.

Met jullie ook alles goed?


In ieder geval leek het mij wel leuk om weer een game te starten.
Is er iemand die graag het spel wilt leiden?

Ja prima.... Ik wil zoiezo niet leiden... Ben net begonnen met nieuwe opleiding dus wil niet al te veel tijd in iets anders steken snap je
 
Aiii,

Alles gaat goed. Alleen nu bijna 2 maanden niet getraind.
Druk met werk, vriendin, feeste en vrete enzo. Vandaag de draad weer oppakke. Moet weer goed komen met school ritme.

Met jullie ook alles goed?


In ieder geval leek het mij wel leuk om weer een game te starten.
Is er iemand die graag het spel wilt leiden?

Ik had eigenlijk gezegd het misschien te doen maar heel m'n sociale leven lijkt zich in september ingebunkerd te hebben dus dat gaat hem niet worden vrees ik :o

Wil wel weer trouw het topic volgen.
 
Back
Naar boven