Fitness Seller

Forum game 9: Play it hard of sterf als een ecto gayboy (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

OP will surely deliver.jpeg

Jongens nog even geduld, het gaat zo beginnen geloof ik.

...ok ehmm...het heeft lang genoeg geduurd. Ik schrijf me weer uit. :(

Geloof niet dat het nog wat word...

ik wil wel joinen, als iemand kan uitleggen hoe het spel gaat :o

Ik leid t wel... heb t erg druk met school momenteel dus t zal over een week beginnen.

Ik doe t alleen als er genoeg animo voor is & alleen serieuze deelnemers, heb geen zin om er tijd in te steken en dat we met 10 inactieve deelnemers zitten.

Ik zal vanavond een Topic openen & nogmaals...hoop dat alleen serieuze deelnemers zich in zullen schrijven
 
Ik heb volgende week tentamenweek dus als het ergens na die week van start gaat doe ik zeker weer mee:).
 
Ik leid t wel... heb t erg druk met school momenteel dus t zal over een week beginnen.

Ik doe t alleen als er genoeg animo voor is & alleen serieuze deelnemers, heb geen zin om er tijd in te steken en dat we met 10 inactieve deelnemers zitten.

Ik zal vanavond een Topic openen & nogmaals...hoop dat alleen serieuze deelnemers zich in zullen schrijven
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:o
 
Ik leid t wel... heb t erg druk met school momenteel dus t zal over een week beginnen.

Ik doe t alleen als er genoeg animo voor is & alleen serieuze deelnemers, heb geen zin om er tijd in te steken en dat we met 10 inactieve deelnemers zitten.

Ik zal vanavond een Topic openen & nogmaals...hoop dat alleen serieuze deelnemers zich in zullen schrijven

Zie karma
 
thnx, nog niet alles gelezen maar count me in!
 
Goed initiatief Remi!

Ik doe wel mee, altijd cool.
 
forum game?!

Wanneer begint het!!!
 
forum game?!

Wanneer begint het!!!

Het zal volgende week beginnen ;). Ik heb dan namelijk herfstvakantie en dan is t voor lekkrder om de verhalen te maken.. Anders moet ik t tijdens school doen & ben ik bang dat mn school eronder gaat lijden.

Zou eigelijk gister al topic openen,maar dat doe ik dus later op de avond.. Moet nu effe huiswerken maken & zodra ik dat klaar heb, maak ik een topic... Is denk ik rond half 10/10 uur.
 
ik wil ook wel mee doen :)
 
Ik wil ook wel meedoen als het nog kan:)
zou wel mijn eerste keer zijn maar ik heb het spel wel door denk ik:)
 
Back
Naar boven