XXL Nutrition

Forum game 9: Play it hard of sterf als een ecto gayboy

Bezoekers in dit topic

Hoe gaat dat IRL dan. Ook met een dag ertussen telkens?
 
Hoe gaat dat IRL dan. Ook met een dag ertussen telkens?

Nee, dat is met een spelleider. De spelleider kondigd de nacht aan en welke rollen er om beurt tijdens de nacht actief zijn. Deze rollen doen hun ding, waarna de spelleider de dag aankondigd. Daarna wordt er gediscusieerd totdat er een consensu wordt bereikt over wie moet hangen. Na het hangen kondigt de spelleider de nacht aan... enz... tot bekend is welke groep (burgers/weerwolven/koppel) gewonnen heeft.

Er is een kaartspel van om de mensen te helpen in het spelen van weerwolven:
http://www.999games.nl/spel/de+weerwolven+van+wakkerdam

uitbreiding: (erg leuk, voegt enkele rollen toe + elke dag die aanbreekt gebeurt er "iets" waardoor de spelers nieuwe inzichten krijgen en nieuwe tactieken zullen moeten toepassen)
http://www.999games.nl/spel/De+Weerwolven+van+Wakkerdam:+Volle+Maan+in+Wakkerdam

Er is ook nog uitbreiding "het dorp" waar iedere speler behalve zijn rol nog een functie/beroep krijgt met bijpassend gebouw. Heb het gekocht maar nog niet gespeeld. Maakt het veel complexer.
 
Laatst bewerkt:
Zo wanneer beginnen we er aan? Heb afgelopen maanden véél weerwolven zitten spelen (wel zonder hints door spelleider), dus ben getraind nu :)

Zou je me eindelijk kunnen verslaan denk je :sukkeltje:
 
Slim om remi van te voren al pissed te maken :roflol:
 
zijn we al begonnen? ik heb nog geen pm gehad :shrug:
 
Ik denk dat we gewoon getrolled zijn door K*t1000.

Als iemand een spelletje wil starten... :)

Denk niet dat z1000 ons trolled, heeft t gwn druk.

Ik start zoiezo geen spel, vond t niet vervelend om te doen maar m'n verhalen zijn nogal 'barbaars' om t zo maar te noemen. T gaat alleen maar over moorden etc, gebrek aan fantasie wat verhalen schrijven betreft denk ik... + heb t druk op school..

Jij wil niet SS Sid?
 
Ok




Potverdomme Piemelkaas1000 vieze kaktrol, wanneer gaat ge nu ne keer da nieuw spel starten da ge ons hebt beloofd?

We missen jou & Kusjes,
Sid

hahah lol :laugh:

kusjes ook van mij :heart:
 
...ok ehmm...het heeft lang genoeg geduurd. Ik schrijf me weer uit. :(
 
Geloof niet dat het nog wat word...
 
Jongens nog even geduld, het gaat zo beginnen geloof ik.
 
ik wil wel joinen, als iemand kan uitleggen hoe het spel gaat :o
 
Back
Naar boven