XXL Nutrition

Forum geschiedenis vraagje.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kaassaus

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
3 nov 2019
Berichten
1.740
Waardering
2.560
Lengte
1m81
Massa
85kg
Vetpercentage
> 50%
In het jaar 2012 zat ik wel eens op DBB zonder accountje mee te lezen.
Toen was er een lid actief met een christiano ronaldo avatar en in de 7000 posts.
Leeft die nog?
Kan zijn gebruikersnaam niet meer herinneren.
 

Ja dat kan wel, was in de tijd dat girlscene nogal hard getrold werd door leden van DBB. Lag altijd in een deuk van het lachen.
 
@Ruud0111

1576522010522.png

Post nu onder de naam Psvcr7
Nee
 
Toch vreemd dat lui soms dag en nacht lijken te posten en op de een of andere dag zijn ze van de aardbodem verdwenen.
 
Gefeliciteerd Ruud.
 
Er zijn de laatste tijd jammer genoeg meerdere leden verdwenen....
 
Toch vreemd dat lui soms dag en nacht lijken te posten en op de een of andere dag zijn ze van de aardbodem verdwenen.

Zo gaat het nou eenmaal met forums... Ik beheer er zelf ook twee, leden die jaren actief zijn verlaten soms ineens de boot waar ze honderden uren actief waren, 10, 20, 30 of zelfs 40.0000 posts hadden... Actief zijn op een forum blijft een soort verslaving en een apart sociaal leven van de echte wereld. Meetups zijn mijn inziens het leukste onderdeel :D Mijn forums zijn internationaal, dus eens in de 2-3 maanden meeten we ergens in een Europese hoofdstad. :D
 
Als ik kijk hoeveel leden van het eerste uur er nog zijn dan is dat op 1 hand te tellen.
Daar zaten echt mensen bij, mannen en vrouwen die hele dagen hier op het forum zaten.
Zijn ook fases, ik ben denk ik ook bijna 15 jaar niet actief geweest hier.
 
In het jaar 2012 zat ik wel eens op DBB zonder accountje mee te lezen.
Toen was er een lid actief met een christiano ronaldo avatar en in de 7000 posts.
Leeft die nog?
Kan zijn gebruikersnaam niet meer herinneren.
Ja dat kan wel, was in de tijd dat girlscene nogal hard getrold werd door leden van DBB. Lag altijd in een deuk van het lachen.
Hoe had je toegang tot de privé subforums zonder account?

1576521697052.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven