AndroidHealthClinic

Peiling Forum hunk 2019: Finale stemronde (Gesponsord door XXL Nutrition, Musclemeat, Fitness Seller en Peter Bond)

Wie vind jij de forum hunk van 2019?


  • Totaal stemmers
    65
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Vond de pics van Camelus niet duidelijk en ben geen fan van de overheersende traps/schouders/triceps van Punjab vooral t.o.v. chest.



Lijken heel langgerekt en smal, lijkt ook massa te missen maar is moeilijk te oordelen van 1 pic
Marvin heeft toch de beste natty fysiek die ik zie en Camelus heeft wel één van de beste, zo niet de beste, BB-fysieken hier op het forum. Just my 2 cents. 2e op het NK word je ook niet zomaar. Maarja, daar ging dus eigenlijk deze contest niet om.
 
Ik dacht dat het gewoon random was en iedereen mocht stemmen om eender welke redenen
Natuurlijk ben je daar vrij in. Maar er is hier ook elk jaar een fotocontest wat meer BB-gericht is. Daarbij zijn ook vaste poses verplicht en gaan mensen doorgaans cutten om een eindfysiek neer te zetten (net als een prep, overigens niet verplicht natuurlijk).

Deze 'hunk'/'chickcontest' gaat meer om het totaalplaatje. Vandaar dat het gezicht zichtbaar moet zijn, er ook PL'ers, strongmans, fitgirls en eigenlijk gewoon iedereen mee mag doen en er helemaal geen ontblote bovenlichamen en benen op de foto's hoeven te staan. Dan is het raar om te beoordelen op een BB-fysiek, zeker als er ook mensen gewoon in 'n t-shirt op foto's staan of helemaal niet wedstrijddroog staan. Hoe ga je dat vergelijken met iemand z'n foto's van een BB-wedstrijd/poses inbrengt?
 
Natuurlijk ben je daar vrij in. Maar er is hier ook elk jaar een fotocontest wat meer BB-gericht is. Daarbij zijn ook vaste poses verplicht en gaan mensen doorgaans cutten om een eindfysiek neer te zetten (net als een prep, overigens niet verplicht natuurlijk).

Deze 'hunk'/'chickcontest' gaat meer om het totaalplaatje. Vandaar dat het gezicht zichtbaar moet zijn, er ook PL'ers, strongmans, fitgirls en eigenlijk gewoon iedereen mee mag doen en er helemaal geen ontblote bovenlichamen en benen op de foto's hoeven te staan. Dan is het raar om te beoordelen op een BB-fysiek, zeker als er ook mensen gewoon in 'n t-shirt op foto's staan of helemaal niet wedstrijddroog staan. Hoe ga je dat vergelijken met iemand z'n foto's van een BB-wedstrijd/poses inbrengt?

Ja heb je gelijk in natuurlijk, ik had op eender welke criteria kunnen selecteren maar ben toch maar gewoon gegaan voor fysiek.
 
Camelus heeft wel één van de beste, zo niet de beste, BB-fysieken hier op het forum.
Dat ziet er idd wel allemaal heel goed uit ja. Zet ook goede trainingen neer. Niet om te vergelijken maar fysiek van Jeppe, geen idee of die nog hier is, was ook beeschtig.
 
Lijken heel langgerekt en smal, lijkt ook massa te missen maar is moeilijk te oordelen van 1 pic
Dan zou je het nu eens moeten zien na een tijdje geen borst trainen! Maar hoop eind januari weer een beetje in verhouding te zijn!:woot:

Ik dacht dat het gewoon random was en iedereen mocht stemmen om eender welke redenen
Dat is ook zo. Dat is overigens met de andere contest ook zo..
 
Butterface.
 
De top 3 gaat door naar de finale stemronde. Ik zal vandaag de stemmen grondig nakijken en een nieuwe stemronde openen.
 
Finale stemronde toegevoegd.
Let op de regels voor het stemmen. Bij één deelnemer uit de top 3 heb ik vijf ongeldige stemmen geteld. Stemmen wanneer je niet aan de regels voldoet heeft dus geen zin.
 
Deelnemers die zijn afgevallen mogen nu wel mee stemmen.
 
Back
Naar boven