MuscleMeat

Breaking News Forum Hunk van het jaar 2016: The Final Battle

Wie is je favoriet forum hunk van het jaar 2016 ?


  • Totaal stemmers
    112
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.311
Waardering
65.415
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
In het vorige topic kon er gestemd worden op de favoriete top 3, de top 5 favorieten van de vorige ronde gaat nu door naar de Grote Finale ronde.

Vanaf nu kun je stemmen op je absolute nummer 1 lieveling in het grote Finale topic van de Forum Hunk van het jaar 2016, deze poll zal slechts 48u open blijven dus wees er snel bij !! (Stemming gesloten)


:1e: bob k

:2e: Shadow Project

:3e: lloydatoni


Van harte gefeliciteerd allen en geniet van de prijzen !!

1- XXL waardebon twv.€50, Bodybuildingkleding waardebon twv. €50, ATX goodiebag twv. €40, Bonds anabole androgene steroïden boek twv.€43.45
2- Bulk powders pure whey taster bundle twv€40, Muscle meat waardebon twv. €25, Bonds anabole androgene steroïden boek twv.€43.45
3- Scitec whey protein professional 920g pot twv.€25.90, Bonds anabole androgene steroïden boek twv.€43.45

Bij deze nog eens hartelijk dank aan onze sponsors voor de mooie prijzenpot.

Spelregels mbt. tot stemmen:

- Je moet minimum 50 posts hebben én/of het laatste half jaar actief zijn geweest op het board (er wordt vooral op toegekeken dat de stemmers al dan niet actieve leden zijn)
- 1 stem per member
- Stemmen op jezelf is niet toegelaten

Er zal streng toegezien worden op het juist verloop van de stemming. Succes iedereen !

Let the battles begin.

LeonM

2djcwzr.jpg


Lloydatoni

img_20161011_124303-jpg.jpg


Skatermarvin

picture1-jpg.jpg




Peanuthead95

f3roex.jpg


Leo1988

t6r01v.jpg


Bob K

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ikzelf stond 4de maar ben uit de wedstrijd gestapt. bob k en Leo1988 hadden een gelijk aantal stemmen.
 
Gedaan.
 
Done, er is maar 1 winnaar met en het lichaam en dat dere hunk face; bob k
 
Moeilijke keuze, uiteindelijk voor Leon gegaan. Stoere brede man in een ruig landschap
 
Sterkte vs leon andere deelnemers
 
Vlaai voor iedereen die op lloyd stemt !!
 
En nog iets, top 3?! Alle prijzen naar Toni! Komop jongens er kan er maar een de winnaar zijn.
 
Wederom :) lekkere vent ;)
 
Gestemd op mijn favoriete zalmbeer :heart:
 
Edit, de poll zal 48u openblijven.
 
Peanuthead is de meest aantrekkelijke, op de voet gevolgd door Lloydatoni. Maar jah, there can be only one ;)

Vlaai voor iedereen die op lloyd stemt !!


En nog iets, top 3?! Alle prijzen naar Toni! Komop jongens er kan er maar een de winnaar zijn.

Gestemd op mijn favoriete zalmbeer :heart:

Wow wat een liefde jongens en meiden.
:heart::heart::heart::heart::heart:
 
lloydatoni
Mijn stem heb je. Nu niet ineens gaan stoppen met mijn posts te liken he?
 
Back
Naar boven