AndroidHealthClinic

Forum member ontmoet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
13.291
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Vandaag eindelijk weer es een forum member ontmoet bij mij in de gym, namelijk Justifire. Er komt ineens een boomlange kerel naar mij toe, die vraagt of ik The Rock ben, wel geinig :cool: We hebben even heel kort gepraat, en hij kwam over als een aardige gozer, met aardig wat massa op z'n armen.

Justifire, tot de volgende keer! :)
 
Oh, hij was dus geen boomlange ecto van 32kg met een bril :D :D

Hoe wist ie btw dat jij the rock was?
 
omdat ie hard is als steen.

maar wel cool idd. hebben jullie getraind samen?
 
huckfinn zei:
Oh, hij was dus geen boomlange ecto van 32kg met een bril :D :D

Hoe wist ie btw dat jij the rock was?

We hadden al eens eerder gepraat, ook over msn. Hij was ook al es eerder bij mij in de gym geweest, maar toen wist ik niet dat hij het was, en hij wist niet dat ik het was zeg maar :)
 
boogie zei:
omdat ie hard is als steen.

maar wel cool idd. hebben jullie getraind samen?

Nee ik was bijna klaar met trainen toen hij er pas net was. Hij komt nu vast in dezelfde gym trainen als ik, dus een trainingssessie samen zit er wel in denk ik :)
 
Is het niet geweldig, die forumliefdes? :eyebrow:
 
jij zal het wel weten bankie:rolleyes:
 
Benchie, RobG en Frenkpie zijn toch een triootje :D
 
Jongens jongens, dit is Chat & Convo, serieus blijven :cool:
 
ok, hoe ging de ontmoeting precies de Rock? Ik ben behoorlijk nieuwschierig hoor!
 
boogie zei:
ok, hoe ging de ontmoeting precies de Rock? Ik ben behoorlijk nieuwschierig hoor!

:D

Ik was bezig met cable-curls toen er opeens een lange man naast me stond in het squatrek die met een barbell in de weer was. M'n trainingsmaat en ik hadden het toevallig net over een topic hier op DBB, toen twee ogen mij opeens aankeken van uit het squatrek :p Daarna kwam de brandende vraag uit z'n mond: hey..ben jij Rock? Ik antwoordde volmondig: Jah, wie ben jij? Had al zo'n vermoeden dat Justifire het was, en dat vermoedde klopte dus :p Daarna nog heel kort gepraat, even gevraagd op welke dagen Justifire komt en hoe het gaat me z'n HIT schema. Vervolgens heb ik mijn cable curls af gemaakt en verdween Justifire weer het "krachthok" in. We trainen allebei op maandag, dus ik zal hem nog vaak tegenkomen.

Zo, tevreden boogmans? :cool:
 
nee niet helemaal. Graag zou ik het iets gedetailleerder beschreven zien. En mss een sfeerimpressie vanuit Justifire's perspectief?
 
boogie zei:
nee niet helemaal. Graag zou ik het iets gedetailleerder beschreven zien. En mss een sfeerimpressie vanuit Justifire's perspectief?

:roflol:
 
:roflol: Dus dit keer een DBB ontmoeting zonder erotisch tintje?:eek: :D
 
The Rock zei:
:D

Ik was bezig met cable-curls toen er opeens een lange man naast me stond in het squatrek die met een barbell in de weer was. M'n trainingsmaat en ik hadden het toevallig net over een topic hier op DBB, toen twee ogen mij opeens aankeken van uit het squatrek :p Daarna kwam de brandende vraag uit z'n mond: hey..ben jij Rock? Ik antwoordde volmondig: Jah, wie ben jij? Had al zo'n vermoeden dat Justifire het was, en dat vermoedde klopte dus :p Daarna nog heel kort gepraat, even gevraagd op welke dagen Justifire komt en hoe het gaat me z'n HIT schema. Vervolgens heb ik mijn cable curls af gemaakt en verdween Justifire weer het "krachthok" in. We trainen allebei op maandag, dus ik zal hem nog vaak tegenkomen.

Zo, tevreden boogmans? :cool:

ow dolletjes!! :) was het liefde op het eerste gezicht?? :kiss: :love:

Justifire: hoe is het je pinkje? Hangt hij er nog aan? :p
 
boogie zei:
nee niet helemaal. Graag zou ik het iets gedetailleerder beschreven zien. En mss een sfeerimpressie vanuit Justifire's perspectief?

:roflol:
 
Mr. B.I.G. zei:
:roflol: Dus dit keer een DBB ontmoeting zonder erotisch tintje?:eek: :D

hahaha ja ik kon hem niet overhalen tot barbell slikken en dumbbell dippen :D
 
Mooi zoals forumgenoten gelijk een band voelen als ze elkaar irl ontmoeten.
 
Hey slet, wie is het dan???

Ik wil ook zien zien zien zien!
 
DvO zei:
Hey slet, wie is het dan???

Ik wil ook zien zien zien zien!

lol, jij bent elke keer al na een kwartier weg, of je bent er helemaal niet.





j/k bro :roflol:
 
Back
Naar boven