Fitness Seller

Forum member ontmoet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja, als je traint ipv lult ben je sneller klaar :P

kusje
 
he justifire ik ben die trainingsmaat van the rock:P...
 
Was gisteren lekker bezig in het squatrek van mijn verse gym.
Ik rook de geur van rozemarijn en marsepijn, de geur die zo typerend is voor deze tijd van het jaar
Als een kleuter die zijn eerste kus krijgt van het meisje dat naast hem zit, zo verliefd voelde ik mij bij ht aanzicht van MIJN nieuwe squatrek.
Zo heerlijk massief, het roest op de ijzers, gewoon een avond die niet meer stuk kan gaan dus.
Voorzichtig betaste ik het ijzer, omringde de barbell met enkele schijven.
Vluchtig keek ik om mij heen, hoe reageert zo'n nieuwe gym op een newbee die bij zijn eerste kennismaking al contact maakt met het squatrek ?
Het bleek mee te vallen, geen priemende ogen, geen mekaar aanstotende ijzervreters, geen gefluit, geen gejoel, het ging bijna onopvallend.
Een andere gym is nu eenmaal andere ijzers en dus waarschijnlijk ook andere gewichten, daarom is altijd voorzichtigheid geboden.
Goed, laden die barbell voor een ruig setje bent over rows.
Vluchtig laat ik mijn bezwete handen over het roestige ijzer glijden, klaar om de energie vanuit mijn handen in de barbell te stoppen.
Ik pak de barbell stevig beet.......en toen kwam er een schaduw over mij heen.
Als een gitzwarte draak slokte deze schaduw al het daglicht op.
Ik voelde mij onprettig, maar zo nieuwsgierig als een kind die niet in de koektrommel mag kijken, keek ik over mijn schouder het duister in.
En daar stond hij, kollosaal als een berg, armen die mij direct deden kotsen, ik duizelde, ik keek nog eens, ik stammelde BEN JIJ ROCK ?
Het massamonster knikte instemmend en kneep vervolgens mijn middenhandsbeentje aan gruzelementen.
Na ik bekend gemaakt had who was the new one in town, stelde hij zijn maat voor.
Ook een beest in opleiding, die erg vriendelijk over kwam.
Ja er is inderdaad meteen een band met dbb members, je staat er zowat mee op en gaat er mee naar bed.
Alles ligt open en bloot op dit board, vind je het raar dat je mekaar zowat door en door kent?
Bovendien heb je hetzelfde doel, hetzelfde leefpatroon en dezelfde vrouw :D
Maar ja, ik ben nu bezig met HIT dus is het gewoon vullen, vullen en niet lullen.
Ik ben ook erg benieuwd of iedereen straks ook zo'n band heeft met mekaar bij de DBB BBQ :p
Nadat de beer was vertrokken, kwam geledelijk aan het daglicht weer terug in de toko, de mensen weer achter de apparaten vandaan en ging het normale trainen weer verder.
Al met al een geslaagde training/ontmoeting alleen veels te pleuris heet, ik dreef aan het eind van de avond gewoon naar buiten.
Hoop dat ik een duidelijk beeld heb kunnen scheppen hoe het uit mijn perspectief ervaren is.
 
Laatst bewerkt:
Justifire zei:
Was gisteren lekker bezig in het squatrek van mijn verse gym.
Ik rook de geur van rozemarijn en marsepijn, de geur die zo typerend is voor deze tijd van het jaar
Als een kleuter die zijn eerste kus krijgt van het meisje dat naast hem zit, zo verliefd voelde ik mij bij ht aanzicht van MIJN nieuwe squatrek.
Zo heerlijk massief, het roest op de ijzers, gewoon een avond die niet meer stuk kan gaan dus.
Voorzichtig betaste ik het ijzer, omringde de barbell met enkele schijven.
Vluchtig keek ik om mij heen, hoe reageert zo'n nieuwe gym op een newbee die bij zijn eerste kennismaking al contact maakt met het squatrek ?
Het bleek mee te vallen, geen priemende ogen, geen mekaar aanstotende ijzervreters, geen gefluit, geen gejoel, het ging bijna onopvallend.
Een andere gym is nu eenmaal andere ijzers en dus waarschijnlijk ook andere gewichten, daarom is altijd voorzichtigheid geboden.
Goed, laden die barbell voor een ruig setje bent over rows.
Vluchtig laat ik mijn bezwete handen over het roestige ijzer glijden, klaar om de energie vanuit mijn handen in de barbell te stoppen.
Ik pak de barbell stevig beet.......en toen kwam er een schaduw over mij heen.
Als een gitzwarte draak slokte deze schaduw al het daglicht op.
Ik voelde mij onprettig, maar zo nieuwsgierig als een kind die niet in de koektrommel mag kijken, keek ik over mijn schouder het duister in.
En daar stond hij, kollosaal als een berg, armen die mij direct deden kotsen, ik duizelde, ik keek nog eens, ik stammelde BEN JIJ ROCK ?
Het massamonster knikte instemmend en kneep vervolgens mijn middenhandsbeentje aan gruzelementen.
Na ik bekend gemaakt had who was the new one in town, stelde hij zijn maat voor.
Ook een beest in opleiding, die erg vriendelijk over kwam.
Ja er is inderdaad meteen een band met dbb members, je staat er zowat mee op en gaat er mee naar bed.
Alles ligt open en bloot op dit board, vind je het raar dat je mekaar zowat door en door kent?
Bovendien heb je hetzelfde doel, hetzelfde leefpatroon en dezelfde vrouw :D
Maar ja, ik ben nu bezig met HIT dus is het gewoon vullen, vullen en niet lullen.
Ik ben ook erg benieuwd of iedereen straks ook zo'n band heeft met mekaar bij de DBB BBQ :p
Nadat de beer was vertrokken, kwam geledelijk aan het daglicht weer terug in de toko, de mensen weer achter de apparaten vandaan en ging het normale trainen weer verder.
Al met al een geslaagde training/ontmoeting alleen veels te pleuris heet, ik dreef aan het eind van de avond gewoon naar buiten.
Hoop dat ik een duidelijk beeld heb kunnen scheppen hoe het uit mijn perspectief ervaren is.

Mooi verteld bro :cool:
 
haha tof geschreven just.

Welke dagen train je dan justifire?
Aangezien ik er zelf: Maandag/Dinsdag/Donderdag/Vrijdag ben rond een uur of 7
 
Haha echte liefde dus...

Leuk verhaaltje.
 
DvO zei:
haha tof geschreven just.

Welke dagen train je dan justifire?
Aangezien ik er zelf: Maandag/Dinsdag/Donderdag/Vrijdag ben rond een uur of 7
Ik train op woensdag, zaterdag en zondag.
 
alleen mietjes trainen op die dagen :o
 
DvO zei:
alleen mietjes trainen op die dagen :o
Is de abtronic tenminste vrij, doordeweeks kan je ook helemaal niet lekker steppen :o
 
DvO is makkelijk te herkennen aan zn zwarte nagellak, zn piercings in zn wenkbrauw, zn zwarte workout cape en die doodskist waar ie zn shake in bewaart.
 
Boogie doet elke ochtend aan senioren-gymnastiek voor de televisie, vol bewondering kijkent naar zijn held, Carl Noten...
 
Hahaha mooi verhaaltje Justifire. Sorry van je middenhandsbeentje :roflol:
 
Was wel gezellie dus...altijd geinig om gasten van het forum te zien.
 
Back
Naar boven