XXL Nutrition

forum nog steeds onbereikbaar ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 jun 2005
Berichten
36.950
Waardering
279
Iemand uit mijn msn kan nog steeds niet op het forum komen.
hij heeft xs4all. Hij heeft niets aan zn hostfiles gedaan (wat dat ook precies moge zijn :dunno:)

Nu was dat andere topic al gelocked dus vandaar.

alvast bedankt.
 
Nog een dag wachten, indien dan nog niets geef een seintje.
 
xs4all adsl bij me ouders werkt sinds vandaag. godzijdank.
 
Een vriend van mij met Tele2 kan er ook nog steeds niet op.
 
Vanavond zou het toch stilaan overal toegankelijk moeten worden.
 
Misschien is het een geband kloontje????
 
gisterenavond kon ik er ook weer even niet op kreeg weer de melding wisselen van server..
 
ik ben degene over wie Shutter het heeft, gister ochtend heeft hij het om 7 uur eventjes gedaan, toen ik terug kwam van werk 4 uur later deed hij het nog steeds niet.

NU doet hij het nog steeds niet, maar met hoop gekloot via via een proxy en dat werkt wel...echter HEEEEL traag. dus ik vraag me wel af wat er nu allemaal aan de hand is?
 
ik heb gisteren en eergisteren gezellig zitten DBBen, maar vandaag kom ik er opeens weer niet meer op. Ik krijg weer het schermpje van een paar dagen geleden (over DNSen, etc.).

Hosts file is NIET aangeraakt, cookies en history WEL geleegd.

???


NB: ik zit nu op een andere laptop die via dezelfde router gaat. Rara. hoe kan dit?


Nu, een half uurtje later, kan ik er na de zoveelste F5 opeens WEL op. Bizar.
 
Laatst bewerkt:
Misschien omdat dezelfde provider nog niet alle DNS aanpassingen heeft uitgevoerd op al haar servers...
 
dat duurt een week??
 
niet bij xs4all blijkbaar.

hij doet het nu wel...echter alleen in IE, in firefox krijg ik ditte

Hey, it worked !
The SSL/TLS-aware Apache webserver was
successfully installed on this website.

If you can see this page, then the people who own this website have just installed the Apache Web server software and the Apache Interface to OpenSSL (mod_ssl) successfully. They now have to add content to this directory and replace this placeholder page, or else point the server at their real content.

ATTENTION!
If you are seeing this page instead of the site you expected, please contact the administrator of the site involved. (Try sending mail to <webmaster@domain>.) Although this site is running the Apache software it almost certainly has no other connection to the Apache Group, so please do not send mail about this site or its contents to the Apache authors. If you do, your message will be ignored.

The Apache online documentation has been included with this distribution.
Especially also read the mod_ssl User Manual carefully.

Your are allowed to use the images below on your SSL-aware Apache Web server.
Thanks for using Apache, mod_ssl and OpenSSL!
 
Kommop man beetje geduld hebben, jullie kunnen toch wel een weekendje zonder DBB. hij doet het vanzelf wel weer hoor.
 
Krijg vanaf gistermiddag 14:00u de mailtjes met vertraging binnen .

en vandaag helemaal geen mail meer..?

Mvg PH.
 
Kommop man beetje geduld hebben, jullie kunnen toch wel een weekendje zonder DBB. hij doet het vanzelf wel weer hoor.

weekendje? hij doet het al meer dan een week niet hier :P lol
 
Ter informatie: dbb zou (tijdelijk?) gebanned zijn van hotmail, door de mass mail van gisteren. Leden met een hotmail adres die nog berichten van dbb willen ontvangen kunnen dus best hun e-mailadres hier wijzigen naar het adres van hun provider.
 
ZO , dbb is net weer werkend in Firefox :D alles back to normal :D
 
Back
Naar boven