AndroidHealthClinic

Stelling Forum pubers?

Forum pubers op DBB....


  • Totaal stemmers
    107

Bezoekers in dit topic

-
't Is trouwens niet jou maar jouw mening for that matter.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben inderdaad een kleuter ja. Bedank een aantal dbb-ers. Oh en voor diegenen die gek van dat standpunt worden: Wordt maar gek, je hebt het aan hun te danken.
klein k*t jank jong. De enige die verantwoordelijk is voor zen eigen gedrag is die persoon zelf.
Zo ga nu maar tegen je mama huilen....:mad:
 
Laatst bewerkt:
Iedereen beneden de 21 zou geen adviezen moeten kunnen geven over aas gebruik. De meesten richten meer schade aan dan zinvol advies te geven.

Verder wel grappig in de discussie.

indd, maar vooral mensen die geen leeftijd bij hun naam hebben staan wel advies laten geven, en de mensen die nooit gebruikt hebben maar wel 21 zijn ook gewoon advies laten geven, jullie snappen het.
 
jezus, je laat jezelf wel erg kennen dan.
dat mensen je gaan "pesten" met hoe je jezelf hier verwoord betekend eigelijk min of meer dat ze jaloers op je zijn dat hun niet die capaciteiten hadden op jouw leeftijd.
leg het naast je neer, wees er trots op, ram op de report knop als ze te erg bezig zijn, negeer het, of wat dan ook.
maar door je zo te gedragen hebben ze je precies waar ze je hebben willen, en ik zou mezelf niet verlagen tot zo'n niveau.
tis maar een forum hoor, boeie wat mensen van je vinden.
 
Hahahahahahhha sniper wat ben je toch een monster:bang:
 
Ik mis de oude SniperX....:janken:
 
Ik mis de oude SniperX....

Die kan terugkomen. Ligt eraan hoe dat zit qua de rest. Ik heb me UREN en UREN lang lopen uitsloven voor artikelen, een BOEK, UREN voor het helpen van tieners, nieuwelingen, etc. etc.!! Maar als er zoveel zijn die het niet waarderen kan inderdaad een kortsluiting ontstaan.
 
Ik snap er niets meer van ??? :( :(
 
Dbb heeft hem veranderd ItaStallion realiseer je dat nou eens

Nee hoor. Dit gedrag is slechts tijdelijk om die zeikerds hun zin te geven. Om precies 23:15 is de oude SniperX terug. Dan zijn alle relreacties van mijn kant verdwenen.
 
23:15 En dus is de oude SniperX terug. Alle rotreacties van mijn kant zijn bij deze voorbij.
 
23:15 En dus is de oude SniperX terug. Alle rotreacties van mijn kant zijn bij deze voorbij.

Ik werd je echt zat, potverdomme, zoals je al kan zien in een ander topic hier.
 
Gelukkig, ik begon me al zorgen om je te maken. De laatste tijd gebeuren er zulke nare dingen in Nederland, ik moet er niet aan denken dat SniperX zichzelf van kant had gemaakt omdat enkele dbb'ers hem gepest zouden hebben.
 
Back
Naar boven