MuscleMeat

Stelling Forum pubers? (1 bezoeker)

Forum pubers op DBB....


  • Totaal stemmers
    107

Bezoekers in dit topic

Gelukkig, ik begon me al zorgen om je te maken. De laatste tijd gebeuren er zulke nare dingen in Nederland, ik moet er niet aan denken dat SniperX zichzelf van kant had gemaakt omdat enkele dbb'ers hem gepest zouden hebben.

Lol :p
 
Het is potverdomme INTERNET

Ja, en op een prachtforum als dit hoor je niet te rellen. Je behoort je hier aan de regels te houden en ieder te helpen.
Ik heb me nonchalant gedragen de afgelopen dagen en bij deze m'n impliciete verontschuldigingen.
 
Serieus kereltje(sniper), grow up!

Als je nou eerst een serieus begint, dingen ervaart, dingen aanneemt en dan over je ervaringen gaat praten.

Je wilt toch zo volwassen overkomen? Ga dan niet andere mensen de schuld geven van je kinderachtige gedrag, maar trek je conclusies uit de reacties van andere mensen. Misschien krijg je dan door dat je misschien niet helemaal goed bezig bent.
 
Iedereen is welkom en iedereen is potentieel een aanwinst, alleen moeten beginners zich in begin een tijdje bescheiden opstellen, naarmate ze meer leren kunnen ze dan voorzichtig advies gaan geven.
 
Ja, en op een prachtforum als dit hoor je niet te rellen. Je behoort je hier aan de regels te houden en ieder te helpen.
Ik heb me nonchalant gedragen de afgelopen dagen en bij deze m'n impliciete verontschuldigingen.

Jammer dat klusmier er niet meer is. Die had je vast wat tips kunnen geven hoe je om vergeving kunt vragen bij de hogere machten.
 
Jammer dat klusmier er niet meer is. Die had je vast wat tips kunnen geven hoe je om vergeving kunt vragen bij de hogere machten.

Ik ben atheïstisch. Daar ben ik dus niet op uit. Wel heb ik respect voor elke religie behalve de religieën die mensen VERTELLEN wat ze MOETEN doen.
 
ga naar je bed jij sniper, oprotten
 
Ik was zelf ook 16 toen ik hier kwam. Wel 20 dagen voordat ik 17 werd maar toch:cool:
 
indd, maar vooral mensen die geen leeftijd bij hun naam hebben staan wel advies laten geven, en de mensen die nooit gebruikt hebben maar wel 21 zijn ook gewoon advies laten geven, jullie snappen het.

Wie "jullie" zijn weet ik niet, maar mij heb je dit niet zien schrijven.
ALS de regel zou zijn dat je pas vanaf je 21e advies mag geven over aas gebruik ga ik er vanzelfsprekend vanuit dat er een controle op leeftijd mogelijk is, en dat beperkt de mogelijkheden al.

Goed punt om op te merken dat iemand die advies geeft dan wel al zelf ervaring moet hebben. Bij voorkeur moet je dan ook kunnen zien hoeveel ervaring en met welke producten. Daar zou je nog een verplichte "peer-review" aan kunnen koppelen zodat deze ervaring gestaafd word door personen die zelf ook kwalificeren.

Ja, een kwaliteitsborgingsssyteem is hier wel op zn plaats als ik er zo over nadenk.

Tjeezus zeg, wat een hoop gejank meteen als er naar een ****ing MENING word gevraagd. Zoveel onzekere egootjes? Grote jongen spelen, dan ook de consequenties ervan ervaren en niet zo van je af janken.
 
Van sommigen heb je geen last, maar de sniperxjes mogen wel oprotten.
 
Ik vind mezelf een enorme aanwinst voor het forum :D
 
Ik werd je echt zat, potverdomme, zoals je al kan zien in een ander topic hier.

lol@ Ronnie Jouw biceps zijn even groot als die van SniperX dus shhhhhh.
Hij is 14 jij bent 20+
 
Die kan terugkomen. Ligt eraan hoe dat zit qua de rest. Ik heb me UREN en UREN lang lopen uitsloven voor artikelen, een BOEK, UREN voor het helpen van tieners, nieuwelingen, etc. etc.!! Maar als er zoveel zijn die het niet waarderen kan inderdaad een kortsluiting ontstaan.
ja hoor ... :sukkeltje:
 
Back
Naar boven