AndroidHealthClinic

Stelling Forum pubers?

Forum pubers op DBB....


  • Totaal stemmers
    107

Bezoekers in dit topic

Zo nu en dan komen er coole pubers langs, een van de laatste was CitizenDildo, 3jaar geleden
 
Jongens jullie vinden mij wel aardig toch?
 
Tja ik ben er zelf ook een.
 
Alle respect dat die jonkies er nu al voor gaan, ik was ook liever 15jaar eerder begonnen maar het niveau durft al eens te dalen door sommige puberale gedragingen
 
preventief bannen of min. 1 jaar niets laten posten!
 
Ik vind het gek dat deze topic open mag blijven. Zelf ben ik 17, maar ik gedraag me niet als een debiel imo. Ben serieus wat betreft mijn krachttrainen en bodybuilden.
Vind dit een beetje jammer.

En idd er zijn figuren die beter geen commentaar kunnen geven, aangezien die echt niet weten waar ze het over hebben. Maar dit zijn niet alleen pubers..
 
de klein kinders staan gewoon op mn ignore-lijst.
 
Ik houd me niet zo bezig met de jeugd.
 
Lol robin het is dat je een beest bent anders had ik je ff van jetje gegeven.
 
Laat ze gewoon doen, zolang ze het forum niet verpesten.
 
Ik vind ze soms bijdragen posten alsof ze al jarenlang ervaring hebben in de sport.
Dat verbaasd/irriteert me wel eens.

Ze zouden wat terughoudender kunnen zijn in hun adviezen aan anderen.
Laten ze zich eerst maar eens flink inlezen in relevante materie voor er uitspraken over doen.
Ze komen tenslotte net kijken en weten nog niet zoveel.

iemand die van zijn 13j met dbb bezig is en actief meeleest en aan discussies meedoet weet meer van de materia dan bv ik die gewoon wat aanmoddert ^^

bv sniperx schrijft artikels etc... weet massa's meer als mij ^^

GOGOGOG SNIPERX
 
iemand die van zijn 13j met dbb bezig is en actief meeleest en aan discussies meedoet weet meer van de materia dan bv ik die gewoon wat aanmoddert ^^

bv sniperx schrijft artikels etc... weet massa's meer als mij ^^

GOGOGOG SNIPERX

Je maakt een grapje?:roflol:
 
Ik ben wel blij met al die nieuwe pubers de laatste tijd. over een paar jaar zijn dat gerespecteerde guru's misschien... of neti natuurlijk. Ik stoor me er iig neit aan, alleen het aantal 'sniperx scheld mn vriendin uit' en dergelijke is wel erg groot geworden. Al die reltopics tussen wesking, sniperx, smink en terrorbokkie zijn best kansloos imo
 
serieus: Forum is er echt op achter uit gegaan. Al die onzin/ adviezen die zij steeds posten maken het gewoon vervelend om door topics te lezen.

overigens vind ik smink zich wel een stuk verbeterd heeft door geen adviezen. opmerkingen over training etc te geven :thumbs:
 
Back
Naar boven