Fitness Seller

Stelling Forum pubers?

Forum pubers op DBB....


  • Totaal stemmers
    107

Bezoekers in dit topic

SniperX stuurt me ook constant PM's met de vraag of ik naaktfoto's van mezelf wil doorsturen naar hem. :scratch:
 
Ik vind sommige van die gasten ****ing irritant.
 
preventief opruimen...
 
Ik ben best jaloers, op je 14de op een forum arriveren waar grote mensen spreken over GHB en wijven nken.

Met die wetenschap op zak had ik graag 12 jaar terug naar het schoolfeest gegaan om het lekkerste meisjes van de klas te drogeren, en thuis aangekomen meteen anaal gaan. Of ergens in de bosjes.
 
Ik ben best jaloers, op je 14de op een forum arriveren waar grote mensen spreken over GHB en wijven nken.

Met die wetenschap op zak had ik graag 12 jaar terug naar het schoolfeest gegaan om het lekkerste meisjes van de klas te drogeren, en thuis aangekomen meteen anaal gaan. Of ergens in de bosjes.

Ik zit hier al sinds m'n 12e, volgens mij zo'n beetje het vroegste ook.
 
Laat lekker gaan, ik lees toch wat ik wil lezen.
En anders is er nog de ignore functie.

Van bepaalde member lees ik praktisch alles omdat ze degelijk kennis van zaken hebben, en ook dat op een goede manier weten over te brengen, van somige weet ik bij voorbaat al hun voorspelbare reakties dus die lees ik dan al niet.

Net als in het echte leven dus.:)
 
Bij 1.79m?
 
zit er niet veel mee in. soms stoor ik me er wel aan dat ze spreken alsof ze al massa's levenswijsheid bezitten.
 
Back
Naar boven