MuscleMeat

Stelling Forum pubers? (1 bezoeker)

Forum pubers op DBB....


  • Totaal stemmers
    107

Bezoekers in dit topic

AdHoc

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
4 jun 2007
Berichten
7.467
Waardering
462
Lengte
1m78
Massa
97kg
Vetpercentage
14%
Wat is jou mening tegenover de forum pubers op dit board? Ik doel op mensen als bijvoorbeeld SniperX etc...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​
 
Permban voor iedereen beneden de 18! :(
 
preventief insemineren met de mexicogriep!
 
Zeg dan ook welke pubers, niet elke puber is een fag.
 
Laat ook maar. Bedank de DBB-ers zoals massief maar, die hebben voor mijn gedrag zoals het nu is gezorgd.
 
Ik vind ze soms bijdragen posten alsof ze al jarenlang ervaring hebben in de sport.
Dat verbaasd/irriteert me wel eens.

Ze zouden wat terughoudender kunnen zijn in hun adviezen aan anderen.
Laten ze zich eerst maar eens flink inlezen in relevante materie voor er uitspraken over doen.
Ze komen tenslotte net kijken en weten nog niet zoveel.
 
vind wel lachen dat ze er zijn :)
 
Helaas niet echt een aanwinst.
 
ik vind die kleuters wesking sniper x en schmink de grappigste kerel die er rondlopen, vooral die kerel met dat ectolichaampje die een dubbel biceps op zijn pics heeft staan :D
 
moet wel om ze lachen, kleine skinnie ecto's zijn het..
 
moet wel om ze lachen, kleine skinnie ecto's zijn het..

Let op je woorden he Skinnie. Ik leer hier hoe ik moet bulken dus over een aantal jaren ben ik niet meer skinnie!!!!1111
 
ik vind die kleuters wesking sniper x en schmink de grappigste kerel die er rondlopen, vooral die kerel met dat ectolichaampje die een dubbel biceps op zijn pics heeft staan :D

--
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het sowieso goed om te zien dat de "pubers" al bezig zijn met BB. Ik wou dat ik dat was op die leeftijd.

Ook is een forum voor iedereen, jong of oud, het maakt allemaal niet uit. Goed voor de variatie.
 
Ik ben inderdaad een kleuter ja. Bedank een aantal dbb-ers. Oh en voor diegenen die gek van dat standpunt worden: Wordt maar gek, je hebt het aan hun te danken.

Een permban voor SniperX liever vandaag dan morgen. Vraag gewoon een keer aan je moeder of ze je wat aandacht wil geven. Dan hoef je het niet steeds op i-net te zoeken.
 
Iedereen beneden de 21 zou geen adviezen moeten kunnen geven over aas gebruik. De meesten richten meer schade aan dan zinvol advies te geven.

Verder wel grappig in de discussie.
 
Laat ook maar. Bedank de DBB-ers zoals massief maar, die hebben voor mijn gedrag zoals het nu is gezorgd.

daar heb je nog altijd zelf voor gekozen
omdat andere je een beetje dwars zitten ga je irritant lopen doen
stel je niet aan man
 
op zich niet erg dat ze er zijn, maar de kinderlijke topics van de laatste dagen word ik wel een beetje zat.
 
Ik ben inderdaad een kleuter ja. Bedank een aantal dbb-ers. Oh en voor diegenen die gek van dat standpunt worden: Wordt maar gek, je hebt het aan hun te danken.

Trieste instelling. Wat verwacht je nu?! Dat andere forummers nu de mensen die jou pesten en plagen tot de orde moeten roepen?!

Dikke boehoe doen! :huilen:
 
Bannen die idioten:D

nee ik kan me voorstellen dat lui boven de 18 of ouders zich kapotergeren aan lui van 14/15/16 jaar of zelfs nog jonger, vooral als deze advies gaan geven. dat doe ik dan gelukkig weer niet
 
Back
Naar boven