MuscleMeat

Forum records jeugd (18-) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee het is een berekening van wat hij zou 'moeten' kunnen benchen

dat zal dan een heel erg nauwkeurige calcurator zijn...

zo komt hij misschien binnen een paar jaar in het guiness book of records ^^
 
Zet mij er ook maar bij.

bp: 100kg
sq 150kg
dl 210kg

totaal 460kg

En dit zonder calculators. Binnen enkele dagen bench ik 110. :)
 
Laatst bewerkt:
15 jaar.
Squat : 1 keer 150
BP : 1 keer 100
Dl : nvt.p/

DL komt binnenkort en woensdag waarschijnlijk 110 bp.
 
15 jaar.
Squat : 1 keer 150
BP : 1 keer 100
Dl : nvt.p/

DL komt binnenkort en woensdag waarschijnlijk 110 bp.
Ik wacht nog even op je deadlift en dan zet ik je erbij :) Nice stats btw, vooral die squat
 
als ik dit mag geloven is het merendeel van de jeugd hier op een paar maanden veel sterker dan de gemiddelde volwasse....jullie hebben vast supergenen...
 
als ik dit mag geloven is het merendeel van de jeugd hier op een paar maanden veel sterker dan de gemiddelde volwasse....jullie hebben vast supergenen...

IDD, het is niet dat ik Dizor niet geloof, maar mensen met enkele posts die binnen enkele dagen 110 Benchen, tja.. Niet dat het aantal posts samen hangt met kracht, maar bij Dizor kan je bijv. zijn log bekijken..
 
als ik dit mag geloven is het merendeel van de jeugd hier op een paar maanden veel sterker dan de gemiddelde volwasse....jullie hebben vast supergenen...
Ik train al ongeveer 8 maanden dedicated, ben ook ergens begonnen :( Dat van rick1 is meer doorzichtig, sorry Rick1, maar tjeck zijn posts is...
 
Rick klopt idd niet.

Vind het best jammer dat sommige mensen gewoon maar wat leuks neerzetten voor de internet respect.
 
Rick klopt idd niet.

Vind het best jammer dat sommige mensen gewoon maar wat leuks neerzetten voor de internet respect.

Inderdaad.
Ik heb mijn echte stats gepost, boeiend dat ik dik onderaan sta! En mensen zoals Yoshuba kunnen hun stats ook gewoon posten, niet bang zijn dat mensen je 'belachelijk' maken om je stats.
Ik zie dit gewoon als uitdaging, om steeds meer mensen voorbij te streven.
 
Rick klopt idd niet.

Vind het best jammer dat sommige mensen gewoon maar wat leuks neerzetten voor de internet respect.

ja precies valt mij ook op:rolleyes:

Ik kijk altijd eerst bij foto's van mensen dan dan weet ik genoeg;)
 
Beetje raar met de calculator. Ik kan mss wel 140 DL'en en 107 squatten maar 107kg BP kan ik imo zeker niet.. .

Ga morgen eens wat 1RM's doen. Btw mss kan je filmpjes vragen voor de top 3? Heb er geen probleem mee, laat anders wat weten dan film ik het morgen.

Grtz
 
Beetje raar met de calculator. Ik kan mss wel 140 DL'en en 107 squatten maar 107kg BP kan ik imo zeker niet.. .

Ga morgen eens wat 1RM's doen. Btw mss kan je filmpjes vragen voor de top 3? Heb er geen probleem mee, laat anders wat weten dan film ik het morgen.

Grtz

Lijkt mij ook het beste. Niet wachten op zijn reply, just do it and be the first.
 
Heb vandaag gehaald:

BP: 1x95kg
Squat: 1x100kg (eerste keer dat ik squat)
Deadlift: 2x120kg (eerste keer dat ik deadlift)

Totaal dus: 315kg

15 jaar,,,
 
Heb vandaag gehaald:

BP: 1x95kg
Squat: 1x100kg (eerste keer dat ik squat)
Deadlift: 2x120kg (eerste keer dat ik deadlift)

Totaal dus: 315kg

15 jaar,,,
Ok komt er bij :)

@ Topic, denk als je filmpje van 1 oefening upload, bijv ik van me deadlift bench of squat dat de rest dan ook wel geloofd wordt hoor ;)
 
Squat 12x 130
DL 6x 135
BP 10x70




Ja, mijn deadlift moet hoger zijn blabla. Kan mijn grip gewoon nog niet aan zo een gewicht.
 
Back
Naar boven