AndroidHealthClinic

Forum records jeugd (18-) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zet mij er nu ook maar bij
stats staan in mijn handtekening.
 
Ik heb ook nog nooit iemand een BOR zien doen bij ons maar wel 2 mensen squat, alleen gingen ze maar 5cm door hun knieën. Deadlift doet ook nooit iemand. Tijd om ergens anders te gaan trainen.

waarom?! zolang jij daar prima kunt trainen:)

wat boeit mij nou hoe de rest trained?
 
Hey waarom staan mijn stats er nog niet bij?

93.5 kg bench press
4x100 kg full squats
4x137.5 kg deadlifts
 
waarom?! zolang jij daar prima kunt trainen:)

wat boeit mij nou hoe de rest trained?

Mij boeit dat best wel, ik vind het 10x chiller om tussen 'bodybuilders' te trainen dan tussen allemaal random beachboys enz. Maarja ik moet sowieso op zoek naar een nieuwe dus dan kies ik gelijk een goede :)
 
Mij boeit dat best wel, ik vind het 10x chiller om tussen 'bodybuilders' te trainen dan tussen allemaal random beachboys enz. Maarja ik moet sowieso op zoek naar een nieuwe dus dan kies ik gelijk een goede :)

Bij ons ben ik ook de enige. En als ik het dan doe dan zou er eens een man of 2, max 3 meedoen. De meesten weten niet dat het een basisoefening is. Ik voel me er ook raar bij, iedereen kijkt dan dom. Mrjah /care. Ik doe het gewoon, ik kom er alleen boos van als er dan mensen beginnen zagen over techniek , mensen die het zelf niet eens doen. En ik weet imo van mezelf dat mijn rug recht is en techniek goed ,mrjah juist omdat die ene kerel er over zaagt doe ik het alleen maar meer xD en nog meer gewicht :P .

Squatten doen er meer mensen , ook nog niet zo heel veel maar toch een stuk meer.
 
Mijn bench press mag je verhogen naar 110kg :)

Mijn totaal is dan 470kg.
 
is het misschien niet handig als je gewicht klasses gaat maken?

met powerlifting heb je ook gewicht klasses....

50-60
60-70
70-80
80-90
 
is het misschien niet handig als je gewicht klasses gaat maken?

met powerlifting heb je ook gewicht klasses....

50-60
60-70
70-80
80-90

Being the strongest pound for pound just means you can kick ass in kindergarten. ;)
 
is het misschien niet handig als je gewicht klasses gaat maken?

met powerlifting heb je ook gewicht klasses....

50-60
60-70
70-80
80-90
Das wel beetje teveel van het goede :D Alles is up to date
 
slechts n idee.

want ik weeg "maar" 68 kilo en vergeleken met de rest is dat een best verschil. BW zegt meer dan leeftijd...
 
DL mag verhoogd worden naar 2x140 :). Heb ook 1x 150 gedaan maar vond de uitvoering niet denderend , bij de 2x140 was uitvoering wel nog goed.

Squat blijft helaas gelijk :(
 
slechts n idee.

want ik weeg "maar" 68 kilo en vergeleken met de rest is dat een best verschil. BW zegt meer dan leeftijd...

Dan moet je imo lengtes er ook nog gaan bijzetten he... Iemand die 1.85 is en 80+ kg weegt is niet hetzelfde als iemand die 1.70m is en 80kg + weegt.
 
Maat van me zei trouwens dat het record in België voor Benchpress onder de 18 jaar 135kg is. Ik ben imo nieuwsgierig naar die 140..
 
Maat van me zei trouwens dat het record in België voor Benchpress onder de 18 jaar 135kg is. Ik ben imo nieuwsgierig naar die 140..

rauwe benchpress? of met powersuites en belt ect.
 
een belt gaat je niet echt helpen met een bench press :D
een bench suit daarentegen wel.
 
kan vid niet zien hier
 
Je ziet wel veel powerlifters die benchen met een belt idd.

Zelf haal ik met de bench nog geen voordeel uit een belt. Mijn arch moet ook nog beter worden.
 
Back
Naar boven