XXL Nutrition

Forum records jeugd (18-) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

squatten in de smith is zoiezo fail... mag eigenlijk niet meegerekend worden IMO...
+1

ik zou natuurlijk ook de barbell kunne pakken uit de military press, en dan 2 bankjes neerzetten voor de barbell na het setje neer te zetten, of gwn trg hangen kan ook.
ik zal dat eens proberen:)
Dat is alvast een goed idee ;)
 
Zojuist 1x100kg gepakt op het Squat. :D
 
deadlift 135

ps, wanneer haal je die calculated stats nou eens weg en zet je echt gelifte dingen neer? Zo gaat iedereen dat nog doen en dat is gewoon dikke bullshit. En DiZoR zet gewoon je echte leeftijd neer (16) het gaat erom hoe oud je nu bent, dat je het nou 1 dag voor je verjaardag hebt gelift om 1 jaar jonger te lijken is ook een beetje zielig vind ik :clown:
 
Laatst bewerkt:
En ik ben 16
 
Even de tijd genomen om te laten zien dat weightclasses makkelijker zijn. Bovendien leeftijden aangepast. (naar de leeftijd op het moment en niet van het behalen van het gewicht)

Beslis maar zelf of je dit makkelijker en beter vind. En als er iets niet klopt, geef het maar door mensen! Gewichten opgepakt via stats in sig of via topics/logs, dus het kan misschien niet kloppen. ;)

Deadlift:

Heavyweight (90-100kg+)

- Robintjuh | 200 KG | 17 jaar – 105kg
- SanderG | 190 KG | 17 jaar – 102kg
- Remco51092 | 187,5 KG | 16 jaar - 106kg
- PjanoozManiac | 150 KG | 17 jaar – 90kg
- TheMistery | 140 KG | 17 jaar – 90,4kg

Midweight (80-89kg)

- Marvin17 | 172,5 KG | 17 jaar – 86,8kg
- G3rr3 | 170 KG | 17 jaar – 89kg
- DiZoR | 167,5 KG | 16 jaar – 88,7kg
- Matthijstb | 150 KG | 17 jaar – 84kg
- 515 | 145 KG | 16 jaar – 80kg
- BearelleJonas | 145 KG | 17 jaar – 82kg
- iDavidi | 140 KG | 16 jaar – 85,7kg
- Minotaures | 130 KG | 17 jaar – 88,5kg
- Keranos | 105 KG | 16 jaar – 86,8kg

Lightweight (-80kg)

- Ezravdb | 162,5 KG | 17 jaar – 75kg
- Jeffa040 | 160 KG | 16 jaar – 78kg
- Rory538 | 140 KG | 15 jaar – 70kg
- Shakawkaw | 120 KG | 16 jaar – 68kg
- RobinC58 | 108 KG | 15 jaar – 75kg

Unknown :p

- Gasgitaartje | 130 KG | 16 jaar - ?kg
- Basiclove | 100 KG | 14 jaar - ?kg
- Lenn | 210 KG | 17 jaar - ?kg
- Enzonn | 147,5 KG | 16 jaar - ?kg
 
ik ga akkoord met Mino :)
 
Niet stiekem akkoord gaan omdat je dan hoger in rang staat, haha. :p
kan me geen drol schelen, ben ook (nog) geen powerlifter. het is gewoon overzichtelijker op die manier, in de echte wedstrijden zijn er ook gewichtsklasses
 
@ DiZoR,
Tip van Daster uit forumrecords t/m 23 jaar:
[ list=1]
[ *]naam
[ *]naam
[ *]naam
[ /list]

dan kan hoef je niet de cijfers te doen en kan je gewoon iedere keer een naam ertussen zetten zonder dat je alle cijfers hoeft te veranderen dat gaat dan vanzelf
  1. Robintjuh | 200 KG | 17 jaar – 105kg
  2. SanderG | 190 KG | 17 jaar – 102kg
  3. Remco51092 | 187,5 KG | 16 jaar - 106kg
  4. PjanoozManiac | 150 KG | 17 jaar – 90kg
  5. TheMistery | 140 KG | 17 jaar – 90,4kg

En mijn DL is nu 135 en gewicht 82 en leeftijd 17 :o
 
Is Veel beter zo ;)
 
Mijn deadlift mag veranderd worden naar 160.

http://www.youtube.com/watch?v=WT_sWbP5FHI

Als ik op die manier Deadlift word ik er op aangesproken door mijn trainer. Jij tilt het eerste deel uit je benen en het tweede uit je rug. Als je het halter op de grond het liggen til je het eerste stuk uit je rug, zodra je je rug dus aangespannen en recht hebt is het gewicht al een beetje van de grond. Vervolgens duw je je heupen naar voren.

Zo doen wij dat waar ik train. Owh, en mijn begeleider is niet een CIOS studentje hoor maar voormalig wereldkampioen powerliften, er trainen meerdere wereldkampioenen bij ons in de gym.
 
Als ik op die manier Deadlift word ik er op aangesproken door mijn trainer. Jij tilt het eerste deel uit je benen en het tweede uit je rug. Als je het halter op de grond het liggen til je het eerste stuk uit je rug, zodra je je rug dus aangespannen en recht hebt is het gewicht al een beetje van de grond. Vervolgens duw je je heupen naar voren.

Zo doen wij dat waar ik train. Owh, en mijn begeleider is niet een CIOS studentje hoor maar voormalig wereldkampioen powerliften, er trainen meerdere wereldkampioenen bij ons in de gym.

True, uitvoering is niet goed, zou het zelf niet zo durven uit te voeren op 160kg.
 
Als ik op die manier Deadlift word ik er op aangesproken door mijn trainer. Jij tilt het eerste deel uit je benen en het tweede uit je rug. Als je het halter op de grond het liggen til je het eerste stuk uit je rug, zodra je je rug dus aangespannen en recht hebt is het gewicht al een beetje van de grond. Vervolgens duw je je heupen naar voren.

Zo doen wij dat waar ik train. Owh, en mijn begeleider is niet een CIOS studentje hoor maar voormalig wereldkampioen powerliften, er trainen meerdere wereldkampioenen bij ons in de gym.

True, uitvoering is niet goed, zou het zelf niet zo durven uit te voeren op 160kg.

Ik weet het, daarom heb ik ook een filmpje gemaakt. Ik kreeg al feedback in mijn log. Ik train in een sportschool waar ik zowat de enigste ben die deadlift dus ik krijg nooit feedback op mijn form.

Bedankt voor je reactie.
 
Jongens, die uitvoering is zo goed als helemaal goed. ???
 
True, uitvoering is niet goed, zou het zelf niet zo durven uit te voeren op 160kg.

Overdrijf aub niet zo. Hij kan idd zn heupen wat lager houden in het begin. Maar zo slecht is zn uitvoering ook weer niet.
 
Techniek is niet 100 % zoals uit de boekjes, maar slecht is em zeker niet hoor :)
 
Overdrijf aub niet zo. Hij kan idd zn heupen wat lager houden in het begin. Maar zo slecht is zn uitvoering ook weer niet.

Nee, klopt. Zijn uitvoering is op zich niet slecht. Weinig gevaar voor blessures alleen hij tilt het meeste uit zijn rug. Ik denk dat als je het eerste deel uit je rug tilt en dan de rest gewoon uit je benen dat hij dan 20 kilo meer kan. En dat is wel leuk in zo'n topic als ik dit :rolleyes:
 
Back
Naar boven