Fitness Seller

forum sukkel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Karma is nergens meer voor aangezien je alleen positieve karma kan geven. Het is nu dus virtueel kontkussen geworden, vroeger kon je slechte posts ook negatieve karma geven.

Je kan makkelijk nudes zenden via karma :eyebrow:
 
Als ik mn berichten zie dan is t wordt t blijkbaar voor meer gebruikt. Tis dus meer lazy ass privé bericht sturen :D
 
En dan ook in de vrkeerde sextie..



ongeloovelijk.........
 
niets mis toch met virtueel kontkussen ???

negatieve karma gaf de mods te veel werk, was best wel grappig indd.
 
Ja ik kreeg al door dat op het weegschaaltje moet drukken, maar waar is het voor bedoeld?

karma is te kijken wie de grootste e-penis heeft.

je bent niet cool als je niet tenminste een paar van die lichtgroene karma blokjes onder je stats hebt
 
Karma uitzetten is het nieuwe cool :D
 
karma is te kijken wie de grootste e-penis heeft. je bent niet cool als je niet tenminste een paar van die lichtgroene karma blokjes onder je stats hebt

Oeh dan ben jij wel heel cool :) Maar dat vond ik je sowieso al.. je avatar deed het hem al bij mij.
 
Breng de negatieve karma terug, was altijd leuk om (half)volwassen "mannen" dan te zien huilen :D
 
Maar die groene streepjes geven toch ook aan hoeveel karma je hebt gekregen?
 
Dus karma kan je vergelijken met ' vind ik leuk' van Facebook?
 
Breng de negatieve karma terug, was altijd leuk om (half)volwassen "mannen" dan te zien huilen :D
In principe vind ik het prima, daarom zijn we ook zo gestart met karma. Alleen heb ik geen zin om heel de dag door pm's te krijgen van die huilende (half)volwassen "mannen" ;)
 

dat is alleen voor de inner circle. Moet je een moderator een email sturen waarin je uiteenzet waarom jij het verdiend van die blokjes te krijgen

De meer streepjes, de lelijker..

dat zeg je alleen maar omdat je maar 1 blokje hebt

In principe vind ik het prima, daarom zijn we ook zo gestart met karma. Alleen heb ik geen zin om heel de dag door pm's te krijgen van die huilende (half)volwassen "mannen" ;)

:roflol:
 
Hoe kan je de karma-berichten lezen? Vind het echt niet.
 
Back
Naar boven