AndroidHealthClinic

forum trollen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisk

Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
24 aug 2009
Berichten
20.354
Waardering
11.375
Hoi,

Kan er wat gedaan worden aan de trollen die denken dat het normaal is om mensen continu te gaan zitten beledigen met persoonlijke aantijgingen en achterliijke verdraaiingen van berichten enzo? Sommigen hebben zich mentaal nooit voorbij de basisschool ontwikkelt lijkt het, hoewel veel kinderen van die leeftijd al een stuk normaler kunnen doen.

Ik weet niet alle namen maar volgens mij zijn er ten minste een aantal die niet eens trainen en hier alleen maar de hele dag domme beledigingen posten tegen mensen die ze niet mogen of niet begrijpen.

Anderen zitten continu leden belachelijk te maken alsof ze nog steeds pestkoppen op de basisschool zijn, ik denk dan aan ak, vntl, pren, en ik weet niet wie er allemaal steeds zaten te kutten tegen metalNdeadlifts en die andere jongen met z'n stage? rippedmeeuw? Het gaat me ook niet perse om gezeik op mij want ik vind het wel best om te laten weten dat ze mongolisch bezig zijn, hoewel dat ook weer zonde is van topics, maar eigenlijk is bijna het hele forum lezen gewoon vervelend door die lui. Overal continu provoceren en achterlijke opmerkingen plaatsen terwijl mensen gewoon hun dingen delen.

Persoonlijk zou ik zulke leden gewoon permanent verbannen, je mist er toch niks aan, eventueel na een enkele waarschuwing maar die hebben bovengenoemden inmiddels al wel jarenlang genoeg gehad. Hebben inmiddels ook al wel genoeg leden verjaagd denk ik zo, en ik zou als ik nieuw was of dit forum voor het eerst ontdek ook wel naar elders afwijken met zulk achterlijk gedrag hier.

Ik hou niet alles op het forum bij dus heeft iemand misschien nog aanvullingen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Backfired dit topic even voor OP :o

In hoofdlijnen wel gelijk. Maar het ligt er ook maar net aan hoe de ontvanger reageert. Als diegene het gewoon negeert dan staan er niet ineens 10 pagina's over vol en blijft het slechts bij 1 genegeerde reactie:D
 
Ik weet niet alle namen maar volgens mij zijn er ten minste een aantal die niet eens trainen en hier alleen maar de hele dag domme beledigingen posten tegen mensen die ze niet mogen of niet begrijpen. Ik denk dan aan Steks en Mentat bijvoorbeeld.
Ja Steks is wel echt een lul.

Niet normaal hoeveel mensen hij hier de hele dag belachelijk maakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven