AndroidHealthClinic

forum trollen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisk

Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
24 aug 2009
Berichten
19.951
Waardering
11.162
Hoi,

Kan er wat gedaan worden aan de trollen die denken dat het normaal is om mensen continu te gaan zitten beledigen met persoonlijke aantijgingen en achterliijke verdraaiingen van berichten enzo? Sommigen hebben zich mentaal nooit voorbij de basisschool ontwikkelt lijkt het, hoewel veel kinderen van die leeftijd al een stuk normaler kunnen doen.

Ik weet niet alle namen maar volgens mij zijn er ten minste een aantal die niet eens trainen en hier alleen maar de hele dag domme beledigingen posten tegen mensen die ze niet mogen of niet begrijpen.

Anderen zitten continu leden belachelijk te maken alsof ze nog steeds pestkoppen op de basisschool zijn, ik denk dan aan ak, vntl, pren, en ik weet niet wie er allemaal steeds zaten te kutten tegen metalNdeadlifts en die andere jongen met z'n stage? rippedmeeuw? Het gaat me ook niet perse om gezeik op mij want ik vind het wel best om te laten weten dat ze mongolisch bezig zijn, hoewel dat ook weer zonde is van topics, maar eigenlijk is bijna het hele forum lezen gewoon vervelend door die lui. Overal continu provoceren en achterlijke opmerkingen plaatsen terwijl mensen gewoon hun dingen delen.

Persoonlijk zou ik zulke leden gewoon permanent verbannen, je mist er toch niks aan, eventueel na een enkele waarschuwing maar die hebben bovengenoemden inmiddels al wel jarenlang genoeg gehad. Hebben inmiddels ook al wel genoeg leden verjaagd denk ik zo, en ik zou als ik nieuw was of dit forum voor het eerst ontdek ook wel naar elders afwijken met zulk achterlijk gedrag hier.

Ik hou niet alles op het forum bij dus heeft iemand misschien nog aanvullingen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, dat is dus precies het verschil. Ik ben er niet door beledigd. Maar ik kan desondanks herkennen dat die opmerking wel als beledigend bedoeld is. De kern van die opmerking is namelijk hetzelfde als die ene keer dat je mijn logje ging doorspitten om te kijken of je daar een venijnige opmerking over kon maken. Maar ook hier geldt weer dat ik er niet wakker van lig. Ik wijs je enkel op je hypocrisie.
Dat was een direct gevolg op je tirade over mij in het badoo topic. Het herkennen van beledigen is wel weer erg selectief he, ligt toevallig steeds niet bij degene die mij uit het niets op de persoon aansprak.
 
Noem me dan gewoon met een mention, is dit na je gescheld een volgende stap in je onfatsoen?
Zoals ik tegen Steks al zei zoek/zocht ik jullie input niet dus ik weet niet waarom ik moeilijk met @'tjes aan de gang zou moeten zijn gegaan.
 
Niet grtriggerd nee meer verbaasd hoe iemand zo verknipt kan zijn of epic troll. :roflol:
Ben je irl ook zoals je daar reageert wanneer je verbaasd bent?
 
Alhoewel ik het regelmatig hartgrondig met je oneens ben, hield ik je altijd voor een heel redelijk figuur als het aan kwam op vrijheid van meningsuiting en gewoon all round not giving a fuck over wat iemand van jou of van jouw mening denkt. Dit topic doet daar wel echt behoorlijk afbreuk aan. Blijkbaar kun je niet meer iets zeggen tegen jou want je wordt achteraf door het slijk gehaald.
Hoezo wat is het probleem dan? Mensen zeiken mij af en ik vraag in een topic wat daar aan gedaan kan worden. Is dat dan door het slijk halen? Stuk voor stuk hadden ze toch echt mij als eerste uit het niets aangesproken met persoonlijk door het slijk halen. Dat is wel prima dan? En als dat prima is, dan is mijn reactie erop ook prima. If you can't stand the heat, get out of the kitchen!

Ik heb het nergens over dat het gecensureerd moet worden, ik zei wel wat ik zelf zou doen maar goed dat doet verder niks he. Is ook vrijheid van meningsuiting. Ik stel het alleen bespreekbaar en vraag mij af wat oplossingen zouden zijn. Uiteraard worden die niet geleverd en gaan desbetreffende mensen alleen maar verder janken over mij, en anderen met hen.

Als men niet genoemd wil worden als forum mongool die mij afkraakt, dan moet men dat niet doen. Lijkt me vrij simpel.
 
tymboo Je slaat de spijker op z'n kop.

Het forum was echt toegewijd aan de sport bodybuilding en krachttraining (strongman, powerlifting). Er werd veel informatie gedeeld, besproken en natuurlijk ook discussie's.
Maar het ging voornamelijk om trainen.

Er waren ook grote/grotere namen die professionele meningen en tips gaven.
Ook zijn er aardig wat dames weg "gepest" die ook serieus trainde.
Raar dit, ik hoor juist dat de huidige leden allemaal voorbeeldig gedrag vertonen en nooit iets doen dat andere mensen van het forum zou weren.
 
Zoals ik tegen Steks al zei zoek/zocht ik jullie input niet dus ik weet niet waarom ik moeilijk met @'tjes aan de gang zou moeten zijn gegaan.
Je zit niet op mijn input te wachten, maar je wilt me wel aan de schandpaal nagelen?
 
Ben je irl ook zoals je daar reageert wanneer je verbaasd bent?
Kun je zelfs niks origineels bedenken dat je herhaalt wat ik aan jou vraag? :)
 
Stuk voor stuk hadden ze toch echt mij als eerste uit het niets aangesproken met persoonlijk door het slijk halen.
Dat gaat imo ogen niet op voor mij.
 
Je zit niet op mijn input te wachten, maar je wilt me wel aan de schandpaal nagelen?
Ik benoem je gedrag, lijkt mij logisch om dan te zeggen wie ik het bijvoorbeeld over heb. Ik zie de meerwaarde van een @'tje ervoor niet, je hebt het topic toch gevonden en houd je er actief mee bezig. Had van mij niet gehoeven, maar ik heb daar dus geen verschil in gemaakt.

Je had ook jarenlang geen domme dingen kunnen zeggen, was een mogelijkheid geweest maar heb je niet voor gekozen. Het is niet alsof ik dat al die tijd niet heb aangegeven.
 
Dat gaat imo ogen niet op voor mij.
Ja jammer voor je man.

Ik zit te denken, is het geen idee om mensen die je niet mag en waarvan je steeds het gevoel hebt om domme dingen tegen ze beginnen te zeggen wanneer ze gewoon hun mening geven, om die te negeren?
 
Ik benoem je gedrag, lijkt mij logisch om dan te zeggen wie ik het bijvoorbeeld over heb. Ik zie de meerwaarde van een @'tje ervoor niet, je hebt het topic toch gevonden en houd je er actief mee bezig. Had van mij niet gehoeven, maar ik heb daar dus geen verschil in gemaakt.

Je had ook jarenlang geen domme dingen kunnen zeggen, was een mogelijkheid geweest maar heb je niet voor gekozen. Het is niet alsof ik dat al die tijd niet heb aangegeven.
Jij had ook jaren geleden (professionele) hulp kunnen zoeken. Het is niet alsof ik dat al die tijd niet heb aangegeven.
 
Ja jammer voor je man.

Ik zit te denken, is het geen idee om mensen die je niet mag en waarvan je steeds het gevoel hebt om domme dingen tegen ze beginnen te zeggen wanneer ze gewoon hun mening geven, om die te negeren?
Kan, maar daar heb ik geen behoefte aan, jij wel?
 
Jij had ook jaren geleden (professionele) hulp kunnen zoeken. Het is niet alsof ik dat al die tijd niet heb aangegeven.
Maar wat heeft dat te maken met hoe jij en anderen in topics op mijn mening reageren? Zien jullie het als een soort plicht om mensen die werkloos zijn daar bij al hun uitingen op te wijzen?
 
Kan, maar daar heb ik geen behoefte aan, jij wel?
Ja ik denk dat het wel een uitkomst is als de genoemde personen gewoon mij op negeer zetten, in plaats van andersom. Dan krijg ik niet de hele tijd irritante meldingen dat weer een mongool op mij heeft gereageerd, en kan ik sommige interessante artikelen/tweets die jullie delen nog gewoon zien.
 
Jij had ook jaren geleden (professionele) hulp kunnen zoeken.
Oh en trouwens had ik daar geen geld voor, wat ik ook had gezegd.
 
chrisk Waarom scheld je mensen uit?
 
Maar wat heeft dat te maken met hoe jij en anderen in topics op mijn mening reageren? Zien jullie het als een soort plicht om mensen die werkloos zijn daar bij al hun uitingen op te wijzen?
Die vraag zo’n hulpverlener beter beantwoorden dan zo’n mongool als ik.
 
Ja ik denk dat het wel een uitkomst is als de genoemde personen gewoon mij op negeer zetten, in plaats van andersom. Dan krijg ik niet de hele tijd irritante meldingen dat weer een mongool op mij heeft gereageerd, en kan ik sommige interessante artikelen/tweets die jullie delen nog gewoon zien.
Ik voel niet (meer) de behoefte om mee te werken aan een oplossing voor jouw problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven