- Waardering
- 61.256
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke psychische onzin. welke tijd? Ok, dat. Bijna de hele psychologie voldoet trouwens niet aan het criterium van wetenschap.Ik gebruik AI maar om samen te vatten, meeste ben ik al even bekend mee. Dus ik post niet zomaar wat.
Ik ben ook verder neutraal in de kwestie, haal geen voordeel uit mijn gelijk. Maar de psychische onzin waarvan het tegendeel al veelvuldig is bewezen ga ik niet in mee. We gaan hier niet terug in de tijd.
Kijk je moet het neutraal bekijken, puur wetenschappelijk. Niet wat jij of een ander wil of denkt.Interessante forum updates.
Krijgen we nu ook een homovriendelijke gebruikersinterface voor het forum?
Ga jij is ff snel naar je eigen topic als dat er is.Welke psychische onzin. welke tijd? Bijna de hele psychologie voldoet trouwens niet aan het criterium van wetenschap.
Blijkt niet uit je posts dat het op z'n minst deels psychisch is?Kijk je moet het neutraal bekijken, puur wetenschappelijk. Niet wat jij of een ander wil of denkt.
Dit heeft niets te maken met voorstander LGBTQ+ te zijn. Zolang iedereen hetzelfde behandeld wordt maakt het niet uit wat iemand doet.
Maar het probleem is als je denkt dat het psychisch is dan denk je ook dat jongeren beinvloed kunnen worden wat nadelig is voor ons ras, samenleving en overleving.
Jouw AI rookt crack.Kijk je moet het neutraal bekijken, puur wetenschappelijk. Niet wat jij of een ander wil of denkt.
Dit heeft niets te maken met voorstander LGBTQ+ te zijn. Zolang iedereen hetzelfde behandeld wordt maakt het niet uit wat iemand doet.
Maar het probleem is als je denkt dat het psychisch is dan denk je ook dat jongeren beinvloed kunnen worden wat nadelig is voor ons ras, samenleving en overleving.
Maar hoe kan jij iets wetenschappelijk bekijken? Dit is een serieuze vraag.Kijk je moet het neutraal bekijken, puur wetenschappelijk. Niet wat jij of een ander wil of denkt.
Nee, er is voldoende aangetoond dat het psychisch onverandelijk is. Dat is iets wat we moeten aanvaarden om vooruit te gaan en gepaste oplossingen te vinden indien nodig.Blijkt niet uit je posts dat het op z'n minst deals psychisch is?
Art of the deals.Blijkt niet uit je posts dat het op z'n minst deals psychisch is?
Volgens mij rook jij crack
Ik heb een biomedische achtergrond.Maar hoe kan jij iets wetenschappelijk bekijken? Dit is een serieuze vraag.
ChatGPT zei:Bodybuilding.nl is een Nederlandstalig forum dat oorspronkelijk bedoeld is voor alles rond bodybuilding, fitness, krachttraining, voeding, supplementen en lifestyle. Het bestaat al jaren en heeft een actieve community met uiteenlopende interesses.
Wat kun je daar vinden?
- Trainingsschema’s, voedingsadvies, supplementenreviews
- Discussies over spieropbouw, vetverlies, en herstel
- Ervaringsverhalen over anabole steroïden (vrij openlijk besproken)
- Een “Off-topic” gedeelte met uiteenlopende thema’s: politiek, samenleving, filosofie, psychologie, enz.
En dat politieke kantje?
Hoewel het forum zelf niet expliciet politiek is opgezet, is het off-topic gedeelte vaak de plek waar je de kleur van de community wat beter kunt inschatten.
- Ideologische tendens: Het forum bevat duidelijke rechtse en libertaire stemmen, zeker in de discussies rond politiek, immigratie, man-vrouwverhoudingen en gezondheidsbeleid. Soms zie je zelfs reactionaire of anti-woke commentaren.
- Vrijheid van meningsuiting wordt sterk verdedigd, maar dat leidt soms tot harde, ongeremde uitspraken.
- Er zijn ook progressieve of gematigde gebruikers, maar ze zitten vaak in de minderheid.
Vergelijking:
Denk aan een soort Reddit, maar dan met een mannelijke, testosteronrijke sfeer, weinig filter, en een voorliefde voor individuele kracht (letterlijk én figuurlijk). In die zin ligt het ideologisch dichter bij rechtse of libertaire denkrichtingen dan links-progressieve bewegingen.
Samengevat:
Bodybuilding.nl is inhoudelijk gefocust op sport, maar cultureel zit er een flinke portie rechts-libertaire energie in, vooral in de vrije discussieruimte. Niet per se extreem, maar het neigt zeker die richting uit.
Wat achtergrond voor bij deze opmerking.Het proberen uit te legen van het verschil zorgt er voornamelijk voor dat diegene zelf over komt als een pedo.
Daarover zijn we het niet oneens, al blijf ik tegen de doodstraf.Zag laatst een video van een die werd geintervieuwd en die zij dat hij zijn slachtoffers uitkoos aan de hand van de vaders. Of hij dacht dat die gevaarlijk zouden zijn. Walgelijk om te horen dat zo iemand nog adem haalt.
Ja kloptDe poll: is sidebar dat kleine pijltje wat ik nu alleen op de home pagina zie?