MuscleMeat

Sticky Forum Updates

Bezoekers in dit topic

Conversatieberichten of likes hiervan zijn alleen zichtbaar voor leden in de conversatie. Deze zijn zichtbaar op het profiel onder posts en (algemene) recente activiteit.
 
Er is vandaag een testmail verstuurd voor ongelezen topics die je volgt. Normaal wordt dit alleen na 7 dagen inactiviteit verstuurd en je kan dit uitschakelen. Leden met een niet-werkende mail staan hierdoor in een bounce state en moeten en nieuwe mail invoeren of via het contact formulier een reset aanvragen.

Ook komt er een dagelijkse mail met de 25 meest bekeken topics waarvoor je kan inschrijven (leden en gasten). Dit is vooral handig voor gasten die het forum willen volgen zonder profiel. Het mailsysteem wordt ook verder verbeterd.
 
De testmail werkte in ieder geval. Kreeg hem 2 x :o
Maar moet je hem nu zelf uitschakelen? en zo ja waar?
 
De testmail werkte in ieder geval. Kreeg hem 2 x :o
Maar moet je hem nu zelf uitschakelen? en zo ja waar?

Dat was niet de bedoeling :o, even kijken waar de fout zit. Ik ben nog niet zeker dat dit blijft omdat mijn voorkeur gaat naar opt-in ipv. opt-out bij mails. Is ook een twijfelgeval bij GDPR (EU).

Je kan het uitschakelen op je profiel -> Ontvang ongelezen topics die je volgt e-mail

https://forum.bodybuilding.nl/account/contact-details

In mail vind je deze link ook terug -> Uitschrijven (rechts onder)
 
Paar updates:

- De nieuwsbrief komt er momenteel niet omdat dit moeilijk te integreren is met het mailsysteem (en GDPR).

- Bij contact zijn de 'identiteiten' gewijzigd naar 'social media accounts' en instagram toegevoegd. Als je een account aanmaakt met facebook wordt dit automatisch ingevuld. Je kan dit ook zelf invullen door je accountnaam in te voeren, dit wordt automatisch omgezet naar een link. Zelfde voor twitter en instagram, andere social media kunnen toegevoegd worden op aanvraag.

- Leden ontvangen na 1 maand inactiviteit geen meldingen en mails meer, dit was voorheen 6 maanden. Na 1 maand wordt ook alles als gelezen gemarkeerd, dit was zo al standaard ingesteld. Als iemand dit graag langer wil ontvangen/bewaren horen we het graag.
 
Hoe komt het dat tweets soms maar voor de bovenhelft zichtbaar zijn? Vast al eens gevraagd denk ik.
 
Tweets die gepost worden.

kvdp4oiaf0m.jpg


Als je nog een keer refresh dan zijn ze wel te zien
 
Tweets die gepost worden door leden. Tijden geen last van gehad, nu wel weer. Soms werkt het om de pagina nog een keer te laden, maar niet altijd.
 
:P twitter media idd, vergeten dat we dat hebben.

Heb je dit alleen bij de klassieke stijl of ook andere? Op de foto zie ik een tweet staan en daaronder een 2de tweet die niet getoond wordt, mogelijk dat als aparte tweet wordt bekeken. Ik ga het nachecken, even kijken waar de trump penis tweet staat.
 
Heeft te maken met vertraagd laden, tweets worden pas getoond als ze zichtbaar zijn in browser. Op chrome worden ze volledig vertoond, maar bij andere browsers kan het misgaan.

post twitter.jpg
 
Ik heb wel een tweet uitgekozen :roflol:

Ter info, ik gebruik eigenlijk alleen maar chrome

:roflol:

Ja, maar jij hebt altijd vreemde dingen aan de hand met je browser. Of was het Derksen?

Ik ga het vertraagd laden uitschakelen en dan zou het weer correct moeten werken. Nadeel is dat alle media/tweets geladen worden, op pc merk je er niet veel van maar op mobiel bij tragere verbindingen kan het wat langer duren.
 
:P twitter media idd, vergeten dat we dat hebben.

Heb je dit alleen bij de klassieke stijl of ook andere? Op de foto zie ik een tweet staan en daaronder een 2de tweet die niet getoond wordt, mogelijk dat als aparte tweet wordt bekeken. Ik ga het nachecken, even kijken waar de trump penis tweet staat.

Bij mij laden geposte tweets 9/10 keer niet op zowel laptop als mobiel.
 
Back
Naar boven