Fitness Seller

Sticky Forum Updates (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Ik wil dit jaar graag de concurentie aangaan met de WK 's van dit forum. Is het mogelijk dat ik een auto-reply geef wanneer Missnuke een foto van haar/haar eten plaatst?
     
    Ik wil dit jaar graag de concurentie aangaan met de WK 's van dit forum. Is het mogelijk dat ik een auto-reply geef wanneer Missnuke een foto van haar billen en eten plaatst?

    Fixed
     
    Kies wijs :D
     
    Sinds wanneer moeten we ineens weer aan 5 mensen karma geven, voordat je nieuwe karma kunt geven? Was tot vanmorgen nog 2... :dunno:
     
    Sinds 5min geleden om misbruik te voorkomen. Maar nu ik er verder over nadenk is het oneerlijk tov mensen die zich gedragen dus ik zet het terug op 2.

    Wow, ik had de primeur... komt die Karma-slet banner alsnog :D
     
    Wow, ik had de primeur... komt die Karma-slet banner alsnog :D

    Jij bent al Winner of te internet! :D

    Ik kan de banner handmatig bij leden toevoegen maar niet automatisch omdat het karmasysteem niet volledig compatibel is met de huidige softwareversie. Laatste update was in 2013, dus had zelf al wat aanpassingen moeten doen om het te laten werken.
     
    Jij bent al Winner of te internet! :D

    Ik kan de banner handmatig bij leden toevoegen maar niet automatisch omdat het karmasysteem niet volledig compatibel is met de huidige softwareversie. Laatste update was in 2013, dus had zelf al wat aanpassingen moeten doen om het te laten werken.

    Tsja....maar een wereldprimeur in NL met Karma-slet is toch ook niet verkeerd...oooeeehhh lastig :D

    Karma is a bitch, zullen we maar zeggen...
     
    Ik kan de banner handmatig toevoegen bij leden die voldoende karma hebben en deze ook willen... het wordt dan karmaslet aan elkaar vast omdat dit wat minder opvalt voor google.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Je kan dit ook @Karmaslet (iedereen met de banner krijgt melding, als het werkt..)
     
    Back
    Naar boven