XXL Nutrition

Sticky Forum Updates

Bezoekers in dit topic

Nominaties dan?

Je kan nomineren in dit topic of doorgeven aan Sanca, hij geeft dan door wie eentje krijgt.
 
Straks krijgen we nog rijen met banners

Most wanted
Most quoted
Most liked
Most followed
Most hated
Most patient
Most impatiant
Most rude
Etc.....
Of DBB banners :roflol:
Ik vind Most Ripped, Most Fat, Most Ecto, Most Veiny etc. toepasselijker. :)
 
Sommigen hebben het bereikt met goede inhoudelijke posts en niet met sletterig gedrag. Ja toch HillR ?
Haha. Dat geldt in ieder geval wel voor Derksen . Hoop interessante posts over politiek, religie etc. etc.
Alhoewel daar meer mensen erg actief zijn, maar die krijgen weinig karma en geven er volgens mij ook weinig om. Ik vraag me af hoeveel karma Vonk en HillR hebben als de karma die ze elkaar gegeven hebben niet meerekent. :rolleyes: Nog steeds wel veel denk ik trouwens. Die transformatiefoto's van Pun deden het ook erg goed en de trainingen en stats ondanks al het blessureleed natuurlijk ook. :bow:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik vind dat er op het forum maar 1 karmaslet zou mogen zijn en dat die dan op zijn/haar beurt na een week de banner mag doorgeven door iemand anders te nomineren.

Elke maandag mag hij/zij dan iemand nomineren, het zou wel niet over en weer mogen gaan tussen twee leden.
 
Ik vind dat er op het forum maar 1 karmaslet zou mogen zijn en dat die dan op zijn/haar beurt na een week de banner mag doorgeven door iemand anders te nomineren.

Elke maandag mag hij/zij dan iemand nomineren, het zou wel niet over en weer mogen gaan tussen twee leden.

Laat zij maar zitten. De mannen zijn de sletten hier.
 
Gisteren in overleg met Bubs gekozen voor een karma-vrij regime. Deze sovjet achtige praktijken dienen gestopt te worden en in deze moderne tijden dienen alle rangen en standen afgeschaft te worden, het is ronduit schofferend naar derden partijen die minder karma ontvangen.
 
Gisteren in overleg met Bubs gekozen voor een karma-vrij regime. Deze sovjet achtige praktijken dienen gestopt te worden en in deze moderne tijden dienen alle rangen en standen afgeschaft te worden, het is ronduit schofferend naar derden partijen die minder karma ontvangen.
psstt karma pls..
 
Gisteren in overleg met Bubs gekozen voor een karma-vrij regime. Deze sovjet achtige praktijken dienen gestopt te worden en in deze moderne tijden dienen alle rangen en standen afgeschaft te worden, het is ronduit schofferend naar derden partijen die minder karma ontvangen.
eh, ik bedoel daarmee dus dat ik juist een sovjet systeem ambieer. Geen upper-class meer BB_ maakt eindelijk zijn promotie en mag schoonmaker worden en Derksen verdient na lange tijd tevergeefs pogingen ondernemen eindelijk zijn eerste miljoen.

SALUT U ALLEN Bubs en brutushakt
 
Back
Naar boven