XXL Nutrition

Sticky Forum Updates

Bezoekers in dit topic

MIJNE OOK :cheer:
 
Wordt het niet tijd voor een ontwikkelomgeving? :p
 
Wordt het niet tijd voor een ontwikkelomgeving? :p

Kan altijd was misgaan bij elke update, upgrade of toevoeging (add-on) van software (forum) en server. In dit geval heeft een oude add-on die niet meer gebruikt werd data in de privacy table beschadigd.

Ik kan geen afzonderlijke tables uit de backup halen (R1soft) dus normaal zet je dat in een tijdelijke database maar er was een probleem met de nieuwe versie van R1soft waardoor ik niet kon terugzetten. De host heeft deze morgen een downgrade gedaan ('s nachts niet altijd bereikbaar via mail) maar toen had ik de table al herstelt.

De table heb ik dan opnieuw opgebouwd met de user id's van een andere table. Dit kan niet met alle tables omdat er onderling informatie aan gekoppeld is en dan moet je een volledig backup restore doen.

Met afbeeldingen is het helemaal een drama omdat de werkelijke afbeeldingen niet opgeslagen worden (hash) zodat permissies gebruikt kunnen worden om ze te bekijken.. Groot nadeel bij deze software.
 
Laatst bewerkt:
test kleuren forum.

Peiling toegevoegd welke kleuren jullie verkiezen.
 
Waarom zakt de menubalk niet mee met mij mee naar de diepe dalen van dit mooie forum? :(
 
Waarom zakt de menubalk niet mee met mij mee naar de diepe dalen van dit mooie forum? :(
Het zou dan een of ander 'zwevend' element moeten worden. Ondersteunen alle browsers dat uberhaupt?
 
Zou idd handig zijn.... zoals de "freeze panes" functie in excel ... erg handig met megagrote spreadsheets....

edit: bij de app blijft de balk wel aanwezig met scrollen...
 
Laatst bewerkt:
Nou in Chrome issie in elk geval stuk :mad:
 
Back
Naar boven