XXL Nutrition

Sticky Forum Updates

Bezoekers in dit topic

Vandaag is er geen potentie tag verstuurd, dus zal van gisteren zijn wat al opgelost is.
 
Die heb ik ook niet gehad
 
Ben erg blij dat ik niet de enige ben.
 
Zou het ermee te maken kunnen hebben of in bericht direct de @ tag gebruikt wordt of dat het bericht geedit wordt en naderhand de @ tag wordt toegevoegd ?

Naar mijn beleving is er ook wat veranderd in de tag ..

Eerst stond er volgens mij achter de potentie tussen haakjes ook nog groep .. dus @ p o t e n t i e ( groep )

Die toevoeging is weg merk ik ..
nu is het niets meer dan een @tag
 
Zie bijlagen en verschil in gebruikersgroepen

BE6BFE51-6DF0-4091-8673-28A0D4C1A034.jpeg


7B61F008-05BD-41A5-A97A-0AF1870258A0.jpeg
 
Ach 1 post teveel verwijderd.

(groep) was voorheen niet in de tag en heeft verder geen effect buiten dat het makkelijker taggen is zonder.

LM heeft bericht niet bewerkt dus de tag is meteen toegevoegd.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Ik heb een aanpassing gedaan bij de meldingen, hopelijk blijft het nu werken.
 
wat hield karma precies in? ik heb daar namelijk een paar berichtjes op gehad waar ik niet op kon antwoorden, snapte er niet veel van en nu schijnt het weg te zijn.
 
Je kon dan iemand extra punten geven voor een bericht samen met een kort berichtje.Ging vooral om de korte berichtjes naar elkaar sturen.
 
giphy.gif


Vonk via de editor -> afbeelding invoegen -> url

Probleem is dat dit niet rechtstreeks vanuit google afbeeldingen kan. Bij meeste afbeeldingen wordt de link geconverteerd, dus je moet dit rechtstreeks vanaf de website doen waar de gif staat (giphy bv.) of downloaden en uploaden..
 
Vonk ik kan ook in de editor een button toevoegen om gif's rechtstreeks op Giphy te zoeken en te posten.
 
Back
Naar boven