Fitness Seller

Sticky Forum Updates (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is er een mogelijkheid om te zoeken op posts met bijlages/foto's?
 
Al gekeken onder "geavanceerd zoeken" => "zoek media"?
 
Al gekeken onder "geavanceerd zoeken" => "zoek media"?
Dan kun je alleen in de gallerij zoeken en niet in topics geplaatste media geloof ik
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Omdat ik foto's wil verwijderen en nu is het zoeken naar een speld in een hooiberg. Afgesloten topics kan ik sowieso niets meer in verwijderen.
 
Als ze je de mogelijkheid bieden om in de code te zoeken zou je naar [ img ] (zonder spaties) kunnen zoeken.
 
Ik zie dat ik GIFs kan invoeren in mijn handtekening, maar deze feature werkt niet. In plaats van een mooi gifje, krijg ik een link. :(
 
Zelfde geld voor e-mail notificaties, die heb ik uitgezet maar ik krijg nog steeds e-mails.
Voor nieuwe topics( die je volgt) kan je dit idd uitschakelen via profielinstellingen.
Maar voor topics (of forums) die je al volgt moet je dit apart uitschakelen bij 'Gevolgde topics'. Dit kan in bulk door allemaal te
selecteren.
Ik zie dat ik GIFs kan invoeren in mijn handtekening, maar deze feature werkt niet. In plaats van een mooi gifje, krijg ik een link. :(
Dit is al langer niet meer toegestaan.
 
Er is een auto-scroll toegevoegd voor de nieuwe berichten pagina.
Je kan net zoals bij de forumlijsten bovenaan een pagina selecteren of
naar onder scrollen en wachten tot de volgende onderaan geladen wordt.
 
Er is een auto-scroll toegevoegd voor de nieuwe berichten pagina.
Je kan net zoals bij de forumlijsten bovenaan een pagina selecteren of
naar onder scrollen en wachten tot de volgende onderaan geladen wordt.

Is er een instelling die ik kan aanpassen om dit uit te schakelen? Sommigen vinden dit misschien leuk, maar ik vind het erg onhandig om iets terug te vinden.
 
Is er een instelling die ik kan aanpassen om dit uit te schakelen? Sommigen vinden dit misschien leuk, maar ik vind het erg onhandig om iets terug te vinden.
De it'er gaat het (voorlopig?) terug afsluiten.

Bovenaan kan je de gewone pagina's nog selecteren.
 
Paar vragen, volgens mij deels al eerder gesteld:
- Als Elite Member zou je (eens per jaar) je nickname moeten kunnen wijzigen. In het verleden was hier een mogelijkheid toe (om dit zelf te doen). Nu niet meer. Hoe kun je nu je naam wijzigen?
- Zou het mogelijk zijn om door jouzelf aangemaakte topics te openen/sluiten (slotje) en om berichten te wijzigen in een reeds gesloten topic?
- Kan een topic op verzoek in het geheel verwijderd worden?
 
Paar vragen, volgens mij deels al eerder gesteld:
- Als Elite Member zou je (eens per jaar) je nickname moeten kunnen wijzigen. In het verleden was hier een mogelijkheid toe (om dit zelf te doen). Nu niet meer. Hoe kun je nu je naam wijzigen? contact opnemen met een super mod
- Zou het mogelijk zijn om door jouzelf aangemaakte topics te openen/sluiten en om berichten te wijzigen in een reeds gesloten topic? Dit kan volgens mij alleen in de logjes
- Kan een topic op verzoek in het geheel verwijderd worden? Als het maar paar posts bevat gewoonlijk wel
.
 
Back
Naar boven