AndroidHealthClinic

Sticky Forum Updates

Bezoekers in dit topic

- Conversaties die je verlaten hebt kan je terugvinden en weer herstellen (als de andere persoon de conversatie niet verlaten heeft).

- Op je profiel kan je zien waar je het meeste gepost hebt.

- Bij een snelle zoekopdracht kan je automatisch de sub-forums ook doorzoeken.
 
Leden met een ban hebben nu een doorstreepte naam ipv 'banned' banner, dit leest wat prettiger in oude topics.

We hebben ook nog een hoop oude topics opgeschoond (overgebleven code enz.. verwijderd). Meeste hadden we al gedaan maar met 9 miljoen posts zit er nog wel eens wat tussen.
 
Waarom verwijderen jullie leden met een ban niet? Of gaat zoiets niet zo makkelijk?
 
Waarom verwijderen jullie leden met een ban niet? Of gaat zoiets niet zo makkelijk?

Spammers bv. krijgen ook automatisch een ban en dit zorgt ervoor dat we nieuwe registraties kunnen detecteren en blokkeren door de gekoppelde informatie eraan.

Account verwijderen doen we ook niet omdat er dan niet-gekoppelde data ontstaat en topics moeilijker te volgen worden. Bij aanvraag tot verwijdering van account wissen we alle privé data en maken we de account anoniem (andere naam).
 
Het zou wel nice zijn om leden met een ban en inactieve leden gewoon hun gebruikersnaam af te nemen (die accounts dus onherroepelijk stopzetten). Die naam kan dan door andere leden opnieuw gebruikt worden.
 
Ik zie dislike post, weet niet of dat verstandig is. Verder heb ik meerdere keren gehad dat bij het quoten op het moment van citaten invoegen er geen quote komt, soms wel tot drie keer toe niet.
 
Ik zie dislike post, weet niet of dat verstandig is. Verder heb ik meerdere keren gehad dat bij het quoten op het moment van citaten invoegen er geen quote komt, soms wel tot drie keer toe niet.

ik zie in het andere topic (over de peiling naar software versie) dat het disliken enkel voor vandaag zou zijn (als grapje). bodybuilding.nl kan misschien effe bevestigen?
 
Het zou wel nice zijn om leden met een ban en inactieve leden gewoon hun gebruikersnaam af te nemen (die accounts dus onherroepelijk stopzetten). Die naam kan dan door andere leden opnieuw gebruikt worden.

Voor de grap even, gaat straks weer weg -> Peiling - Forumsoftware upgrade

Als we de naam veranderen zou de naam terug gebruikt kunnen worden. Bij alleen een ban of inactiviteit niet, maar we kunnen de naam altijd licht aanpassen (punt toevoegen erachter bv.) zodat die weer bruikbaar wordt.

Exact dezelfde naam kan niet omdat er data aan gekoppeld zit en om verwarring te voorkomen.
 
Voor de grap even, gaat straks weer weg -> Peiling - Forumsoftware upgrade

Als we de naam veranderen zou de naam terug gebruikt kunnen worden. Bij alleen een ban of inactiviteit niet, maar we kunnen de naam altijd licht aanpassen (punt toevoegen erachter bv.) zodat die weer bruikbaar wordt.

Lijkt me toch wel interessant omdat veel goede namen ondertussen "in gebruik zijn" door leden met een ban of inactieve leden :thumbs:
 
Lijkt me toch wel interessant omdat veel goede namen ondertussen "in gebruik zijn" door leden met een ban of inactieve leden :thumbs:

Klopt, maar verschillende gebande leden zijn bekend op het forum en de naam verwijderen of aanpassen zou bepaalde topics moeilijker te volgen maken.

Dus op aanvraag kunnen we wel aanpassingen doen bij oude niet-bekende accounts.
 
En wat is eigenlijk het nut/doel van die karma?
 
En wat is eigenlijk het nut/doel van die karma?

Eigenlijk niets, likes blijft belangrijkste. Karma wordt vooral gebruikt in de allerlei/humor en geouwehoer sectie + om kleine berichten naar elkaar te sturen. Er is ook een trofeeën systeem bij de software maar dat gebruiken we momenteel niet.

Hoe meer karma = meer status als grapjas

Likes kan dan gebruikt worden voor serieuze dingen. We moeten nog even kijken hoe we het verder implementeren, normaal ging het vooral om de berichtjes.
 
Back
Naar boven