• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

Sticky  Forum Updates

• Totaal stemmers
    13

Bezoekers in dit topic

Jawel er zitten genoeg homo haters op dit forum

Wist het toen ik 12 was en toen heb ik meer dan 10 jaar lang het geheim kunnen houden, ik zei altijd dat ik op dikke negerinnen viel omdat niemand mij die type vrouw kon geven.

Ik heb een x met een meid gezoen op mijn 18de verjaardag en ik vond het zo vies en zo niet aantrekkelijk.

Ik heb er denk ik wel psychische schade aan over gehouden met het accepteren van mezelf, daarom kan ik slecht tegen mensen die homos haten.

Ik vond mijn basisschool leraar altijd interessant hij had krullen en had een atletisch lijf ik keek stiekem naar zijn onderbroek

• Heart
Waarderingen: Mentat
Wist het toen ik 12 was en toen heb ik meer dan 10 jaar lang het geheim kunnen houden, ik zei altijd dat ik op dikke negerinnen viel omdat niemand mij die type vrouw kon geven.

Ik heb een x met een meid gezoen op mijn 18de verjaardag en ik vond het zo vies en zo niet aantrekkelijk.

Ik heb er denk ik wel psychische schade aan over gehouden met het accepteren van mezelf, daarom kan ik slecht tegen mensen die homos haten.

Ik vond mijn basisschool leraar altijd interessant hij had krullen en had een atletisch lijf ik keek stiekem naar zijn onderbroek
Ik heb ook met sommige vrouwen gezoend en psychische schade opgelopen, maar bij sommige was het het wel waard hoor.

Die gekke zijn vaak de leukste.

• Haha
Waarderingen: Mentat
Doet dat er toe? Ik dacht dat responsive design altijd werkte op basis van het aantal pixels in de breedte.

Uit interesse.

Iemand met 24 inch scherm wil zijn scherm wss niet volledig gevuld hebben, dus vermoed dat je minder hebt?

Daarom zet ik er een max op, 1920px stond het voorheen ook.

Wat heb ik hieraan krijg ik ook geld want ik trek een anderen doelgroep aan op dit forum?

Andere of anderen?
Je bent van het onderstaande topic naar hier gesprongen, daar ging het over homo's.

Op laptop/pc worden afbeeldingen verkleint naar max 500 pixel hoogte (klikken maakt groter). Op meeste schermen zie je dan meteen de hele afbeelding.

• Like
Waarderingen: pineapple1025
Avatars afronding moeten 8% lichaamsvetpercentage zijn, ze zijn te rond en dik nu voor een bodybuilding forum

Poging 5. Wanneer kan ik mij eigen comments like? Heel leuk al die banners maar ik vind het belangrijker dat mensen weten dat ik mijn eigen berichten leuk vind.

Nee, dat komt er niet. Ik heb je een extra banner gegeven voor de teleurstelling.

• Haha
  • Like
Waarderingen: Gremlin, CerebralGains en ThaWasteland
Terug
Naar boven