Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe u onze site als webapp op uw startscherm installeert.
Note: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site via de ingebouwde Safari-browser.
Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame
Veel plezier! 💪🏋♂️
Volg het forum via Google Nieuws
Was je toen al homo?
Wist het toen ik 12 was en toen heb ik meer dan 10 jaar lang het geheim kunnen houden, ik zei altijd dat ik op dikke negerinnen viel omdat niemand mij die type vrouw kon geven.
Je zit in het updates topic nu.
Doet dat er toe? Ik dacht dat responsive design altijd werkte op basis van het aantal pixels in de breedte.
Wat heb ik hieraan krijg ik ook geld want ik trek een anderen doelgroep aan op dit forum?
Ik heb ook met sommige vrouwen gezoend en psychische schade opgelopen, maar bij sommige was het het wel waard hoor.Wist het toen ik 12 was en toen heb ik meer dan 10 jaar lang het geheim kunnen houden, ik zei altijd dat ik op dikke negerinnen viel omdat niemand mij die type vrouw kon geven.
Ik heb een x met een meid gezoen op mijn 18de verjaardag en ik vond het zo vies en zo niet aantrekkelijk.
Ik heb er denk ik wel psychische schade aan over gehouden met het accepteren van mezelf, daarom kan ik slecht tegen mensen die homos haten.
Ik vond mijn basisschool leraar altijd interessant hij had krullen en had een atletisch lijf ik keek stiekem naar zijn onderbroek
Doet dat er toe? Ik dacht dat responsive design altijd werkte op basis van het aantal pixels in de breedte.
Je bent van het onderstaande topic naar hier gesprongen, daar ging het over homo's.Wat heb ik hieraan krijg ik ook geld want ik trek een anderen doelgroep aan op dit forum?
Andere of anderen?
Klopt. Laptop, 15,6 inch.Iemand met 24 inch scherm wil zijn scherm wss niet volledig gevuld hebben, dus vermoed dat je minder hebt?
Heb nu op 1600px max gezet. Nog spatie?
Alles oogt nu weer zoals vanouds.
Boeien fick die 8%Avatars afronding moeten 8% lichaamsvetpercentage zijn, ze zijn te rond en dik nu voor een bodybuilding forum
Je kan wel je eigen berichten melden.Poging 5. Wanneer kan ik mij eigen comments like? Heel leuk al die banners maar ik vind het belangrijker dat mensen weten dat ik mijn eigen berichten leuk vind.
Je hoort van mijn advocaat.Nee, dat komt er niet. Ik heb je een extra banner gegeven voor de teleurstelling.