Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als vinden maar werkt
Volledig opgelost. Zet maar weer aan!O ja, die tekst staat er idd snel, maar een reactie op de pagina geven duurt te lang, dan blijft hij eerst wachten tot het laden is afgelopen (denk ik....)
Dat zou mooi zijn. Ga ik later nog wel eens mee spelen dan
Ook opgelost, dat was vooral Instagram en twitter/x.Het verspringen van pagina bij laden van media embeds (zoals instagram) wordt nog aan gewerkt.
Iemand voorkeur voor de oude like/dislike?Ik heb alle oude emoji teruggezet.
Behalve thumbs up en thumbs down. Als de vorige beter bevalt hoor ik het wel.
Die komen deze week terug. Moet die bij elke banner opnieuw plaatsen omdat css van icons veranderd is.
Nu alleen nog gecentreerd achter de tekst en dan is het leven weer mooi en in balansDie komen deze week terug. Moet die bij elke banner opnieuw plaatsen omdat css van icons veranderd is.
Ja. En nu is ie (ff) weg 😢
Speciaal voor jou 💑Waarom doe je dit eigenlijk? Uit de hand gelopen hobby?
Of heb je last van mensen en hoop je dat de DBB knokploeg jou gaat beschermen?
Edit: als dit iets te confronterend is dan begrijp ik dat compleet.
Is er een andere beheerder nu dan dat er in 2019 etc was of ben jij dat ook?Speciaal voor jou 💑
Ik ben lang lid van het forum geweest, dus het beheer overnemen was een no-brainer.
Ik vind het natuurlijk leuk om te doen, dus ook een hobby.
Zeker niet uit de hand gelopen, het is minder werk dan je denkt. Veel van de updates komen van de forumsoftware zelf of addons/extensies. De server beheer ik ook volledig, maar goede hosting bespaard hoop problemen.
Ik ben dezelfde vanaf begin. Heb tijdje wat meer op achtergrond beziggehouden omdat ik thuis meer te doen had.Is er een andere beheerder nu dan dat er in 2019 etc was of ben jij dat ook?
[URL]
[URL=unfurl]
[EMBED]
[EMBED]
gekozen bij plaatsing, maar kan je zelf aanpassen. Unfurl en Embed voor interne linken werkt alleen voor topics en berichten die niet in privesecties staan.ben al weer vergeten hoe die er uit zagenIemand voorkeur voor de oude like/dislike?
Peiling toegevoegd.