MuscleMeat

Sticky Forum Updates (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Morgen tussen 21-22u is het forum even offline door verandering van server ip adres.
 
Morgen tussen 21-22u is het forum even offline door verandering van server ip adres.
Dat is een hinderlijke storing van relvrijdag. Hoe moet ik dat uur nu door komen zonder het forum?;)
 
Dat is een hinderlijke storing van relvrijdag. Hoe moet ik dat uur nu door komen zonder het forum?;)

Hopelijk sneller, vermoed van wel. De host voert die aanpassing door dus zelf verder geen controle over.
 
Dat is een hinderlijke storing van relvrijdag. Hoe moet ik dat uur nu door komen zonder het forum?;)

Is er al iets te beleven op deze (rel)vrijdag? Het lijkt me heel rustig, of ik heb de 'hot' topics nog niet gevonden...
 
Is er al iets te beleven op deze (rel)vrijdag? Het lijkt me heel rustig, of ik heb de 'hot' topics nog niet gevonden...
Volgens mij _IS_ er gewoon niemand vandaag :(
 
Karma is weer aangepast naar gigantische getallen? Of is dit een foutje door het updaten?
Krijg op mijn mobiel om de haverklap een melding dat Bodybuilding.nl is geupdate.
 
Krijg al een paar dagen de volgende melding:
20190812_211234.jpg
Klopt dit? Gebruik de web app op mijn Samsung s10.
 
Krijg al een paar dagen de volgende melding:
Bekijk bijlage 463253
Klopt dit? Gebruik de web app op mijn Samsung s10.

Ja, dat ligt aan google chrome. Zelf voeren wij geen aanpassingen door aan de webapp.

Edit: Alhoewel.. Heb je ook push notificaties aanstaan? Bij elke afgeleverde pushmelding zou chrome dit bericht ook kunnen tonen, wat vrij irritant is als dat zou zijn.

Edit2: ligt aan de combinatie van de app en push die we gebruiken. Ga het vandaag oplossen.
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat ligt aan google chrome. Zelf voeren wij geen aanpassingen door aan de webapp.

Edit: Alhoewel.. Heb je ook push notificaties aanstaan? Bij elke afgeleverde pushmelding zou chrome dit bericht ook kunnen tonen, wat vrij irritant is als dat zou zijn.

Edit2: ligt aan de combinatie van de app en push die we gebruiken. Ga het vandaag oplossen.
Top, dankjewel :thumbup:.
 
Embedden van video's (mp4) aangepast.

Uploaden -> link kopiëren -> plakken waar je het wilt in post

 

Bijlagen

  • VID-20190820-WA0004 (1).mp4
    602,9 KB · Weergaven: 148
Laatst bewerkt:
Embedden van video's (mp4) aangepast.

Uploaden in post -> link kopiëren -> plakken waar je het wilt.

Ik kan dit nooit bekijken op Mn tellie, hoe verhelp ik dit

AA03078E-220F-4735-B343-0268D41961F2.png
 
Is via html5 video, dus andere browser.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven