MuscleMeat

Sticky Forum Updates (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voor de derde maal :) Recente forumsoftware werkt gewoon niet meer met karma of het zijn halfbakken systemen. phpBB is een van de weinige nog waar een goed systeem beschikbaar is.

Vorige systeem hebben ze al een paar keren proberen te hacken trouwens, lol.
 
Voor de derde maal :) Recente forumsoftware werkt gewoon niet meer met karma of het zijn halfbakken systemen. phpBB is een van de weinig nog waar een goed systeem beschikbaar is.

Vorige systeem hebben ze al een paar keren proberen te hacken trouwens, lol.
Dat weet ik toch:). Niet zo serieus:p
 
Is niet serieus! Voor de 3de maal bedoel ik 3x karma afgenomen. Eerste keer reset, toen karma volledig weg met overgang naar XF1 en nu weer weg! "{

En de rest is wat info.
 
Is er nog steeds de mogelijkheid om topics en/of secties te blokkeren? Op telefoon zie ik het niet zo gauw.

Is het een idee om meerdere topics onder te brengen in een algemeen topic? Dat kan het overzichtelijker maken. Bijvoorbeeld al die muziek topics van jaren 0 tot 90 onderbrengen in het topic waar luister je nu naar. Enzovoorts.
 
Ineens kan ik weer smiley s en zo gebruiken, top Mr bodybuilding:lol:.
 
Is er nog steeds de mogelijkheid om topics en/of secties te blokkeren? Op telefoon zie ik het niet zo gauw.

Is het een idee om meerdere topics onder te brengen in een algemeen topic? Dat kan het overzichtelijker maken. Bijvoorbeeld al die muziek topics van jaren 0 tot 90 onderbrengen in het topic waar luister je nu naar. Enzovoorts.

Nog niet, er zijn 2 opties beschikbaar maar beiden werken nog niet optimaal om toe te voegen.

Nee, dat zorgt voor een groot een onleesbaar topic zeker als je het nu samenvoegt.
 
Hoe c.q. waar kan je aangemaakte topics bekijken van een ander forumlid?
 
Hoe c.q. waar kan je aangemaakte topics bekijken van een ander forumlid?
zie shot. Op de profiel pagina
Capture.JPG
 
Hoe kan je als elite je gebruikersnaam veranderen?
Als je bovenaan op je avatar klikt, gebruikersnaam kiezen.
Ik kan geen screenshot maken want 1 van de knoppen die je ervoor nodig hebt op mijn mobiel was niet sancaproof.
 
Als je bovenaan op je avatar klikt, gebruikersnaam kiezen.
Ik kan geen screenshot maken want 1 van de knoppen die je ervoor nodig hebt op mijn mobiel was niet sancaproof.
Ik heb t geprobeerd (dacht effe screenshot maken... ) maar krijg geen "gebruikersnaam kiezen" in beeld.
 
Ik zie het ook nergens...

:scratch:
 
1571164324049.png

Kan nog steeds m'n profielpic niet wijzigen.
 
Back
Naar boven