Fitness Seller

Sticky Forum Updates (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Onderlijnen staat niet meer standaard vanboven (wel nog onder die bolletjes maar vind ik niet handig), en als je iets onderlijnd zie je het resultaat pas als je weg bent van het woord (als je eerst het woord selecteert)
control+u is ook wel makkelijk toch? Bij mij is het trouwens meteen onderlijnt te zien. (firefox)
 
control+u is ook wel makkelijk toch? Bij mij is het trouwens meteen onderlijnt te zien. (firefox)
Ja is makkelijk wel, en werkt ook maar dacht daarnet dat het niet werkte omdat t niet direct te zien is (chrome en brave op macbook)
 
Hoi

Waarom kan ik niet meer met mijn Russische IP adres op het forum komen? Voorheen ging dat prima. Nu kom ik er alleen nog maar op met een VPN app. Beetje vervelend om dat steeds aan en uit te moeten zetten om ff op het forum te komen
 
Is de kgb waarschijnlijk.
Houden niet zo van russen met contacten in nederland😇
 
Dat zou me verbazen, aangezien de KGB al niet meer bestaat sinds 1991.
 
FSB
 
Vraagje aan de forumbeheerder: sinds kort worden zo nu en dan ongevraagd lege html bestanden gedownload als ik op dit forum zit (Windows 11, Mozilla Firefox browser). Hebben meer gebruikers hier last van? Is dit een bug of een feature?

Clipboard02.jpg
 
Nee, is mij nooit opgevallen (ook FF)
 
Dat zou me verbazen, aangezien de KGB al niet meer bestaat sinds 1991.
Natuurlijk wil jij dat wij nederlanders dat denken, ik heb een gevoel dat KGB NOS Nieuws bezit.
 
Vraagje aan de forumbeheerder: sinds kort worden zo nu en dan ongevraagd lege html bestanden gedownload als ik op dit forum zit (Windows 11, Mozilla Firefox browser). Hebben meer gebruikers hier last van? Is dit een bug of een feature?

Bekijk bijlage 559465
Het probleem blijft aanhouden. Krijg nu soms deze pop-up als ik op 'Nieuwe berichten' klik:

Clipboard02.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gebruikt er nog iemand Firefox dan? :o
 
Gebruikt er nog iemand Firefox dan? :o
Kan je dat niet ergens in de statistieken zien?

Ik gebruik Firefox op de desktop en heb eigenlijk nergens last van. Ik heb wel een aantal adblockers ed. draaien.
 
Hoe zet je dat vervelende roterende gedoe uit op je mobiel?
Auto rotatie staat uit voor alle andere apps
 
Je hoofd draaien in plaats van je telefoon werkt ook
 
Hoe zet je dat vervelende roterende gedoe uit op je mobiel?
Auto rotatie staat uit voor alle andere apps
Ligt aan de web app, die hield geen rekening met Android instellingen. Nu wel, kan zijn dat je de cache van je standaardbrowser moet legen (wordt door web apps gebruikt) of app opnieuw installeren.
 
Back
Naar boven