MuscleMeat

Forum

Bezoekers in dit topic

heheh DBB is gewoon relaxt forum :) no doubt about it

hoe kan het eigelijk dat ineens het forum zo goed bezocht is? eerst was het altyd maar iets van 20 leden en 5 gasten ofzow...nou zijn der ineens 70 leden online steeds en 20 gasten ofzow...hoe kan dat dan???

hoeveel weeg jij pascal.. zet dat ook ff in je sig.

Voornaamste was dat DBB off-line was en dat gemeld werd door T en vervolgens ineens mensen op de hoogte raakten dat er nog een forum bestond dat DBB heet.
In de loop van tijd zijn nogal wat mensen afgehaakt vrees ik, omdat DBB helaas ook nogal wat relnichten aantrekt (de rest daar ga ik maar niet meer op in).
Desondanks, ik merkte extreme onthoudingsverschijnselen op, zodanig dat ik me een beetje te opruiend heb geuit in andere fora... de regel negerend dat je niet iets negatiefs mag zeggen over het forum waarin je post.
erg jammer, want ik post bijv ook graag in B&F. Maar, ondanks de vele kennis die daar en bijv. ook in Fitnessnet aanwezig is bij de mods, het komt er niet uit in de topics.
Alleen DBB heeft een mooie mix van newbies met hun eeuwige tonijn/kwark/havermout vragen evenals over training en mensen die eens wat willen herkauwen over moeilijker zaken.
De mods alleen kunnen het niet waarmaken om steeds met boeiend leesvoer te komen dat ook nog eens je brein aan het werk zet, ipv je lachspieren.

Espi, die zowel graag off- als on-topic kletst

gvd nu haat ik je nog meer lol :) btw zou je niet stoppen tot ik je inhaal? en dan zal ik het wel zeggen als je weer mag doorgaan? plz :)

hahaha pascalletjuhh zit aan de groeihormonen.

ga zo door dude!!

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven