Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Nice hints, erg moeilijk, behalve die van de ruimtewezens.
Thx voor het hosten remi.
thx remi, strakke game
Ja de spelleider weet altijd de rollen, voor hem lijken de hints duidelijker. Zodra je een rol van iemand weet dan valt het allemaal op zijn plek. De hints mogen idd wel makkelijker, of iig meer betrekking hebben op de emoties. Daarmee wil ik niet zeggen dat Remi het niet super gespeeld heeft. Maar als je niet weet waar je moet zoeken is het erg lastig. Zelf bij die Jimbo hint had hdt nog spaceman kunnen zijn. Zeker omdat als je een hint ontrafelt de templars altijd zullen proberen deze te ontkrachten.
Vond t zelf wel tegenvallen eerlijk gezegd... Weinig spelers. 30 pagina's in totaal terwijl me vorige game 84 pagina's haalde... wel een enorm verschil natuurlijk.
Weet niet of iemand anders nu een game wilt hosten..Wil zelf namelijk wel graag meespelen maar weet niet of er genoeg animo voor is? Want onder de 20 spelers is zoals jullie niet zo heel geweldig toch ?
Ja met weinig spelers kan je niet willen dat je zoveel pagina's haalt als je vorige game, denk dat je toen ook meer spelers had.
Vond het enorm tof om de eerste keer dit spel te spelen! Je moet het maar doen en vooral de moeite vinden om zo een spel te leiden. De hints mochten miss iets makkelijker, maar dit doet niets af op het spelplezier dat ik en waarschijnlijk vele anderen hebben gehad!
Waarvoor hartelijk dank Remi !![]()
Hoeveel tijd ben je er per dag mee kwijt? Het lijkt me wel lachen om eens te proberen, maar ik ben bang dat ik niet voldoende tijd heb. Zal eens kijken.
Het liep deze keer gewoon snel. Misschien omdat er relatief veel speciale rollen waren tov burgers.
Ik had ook graag nog even verder gespeeld, de hacker rol is iig wel cool. Jammer dat ik niet heb kunnen switchen
---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 21:40 ----------
Ik dacht trouwens zeker dat Spaceman evil was met die 1335 hint die gewoon letterlijk onmogelijk was haha. En dan ook nog dat jimbooo die geedit had. Het was wel beetje toevallig maar het was gewoon niet mogelijk.
Op zich is het niet zo erg dat er minder spelers zijn. De harde kern is er toch nog en die houdt het spel wel leuk. 30 pagina's is idd wel weinig.
Ik vond vorige keer dat ik hostte erg leuk, maar toen was het ook wel rond de toptijd van de weerwolf games. Merk dat het nieuwe er na x games af is, is dan wel leuk maar niet meer zo super. Zou zelf wel weer eens willen hosten, heb op zich wel een leuk thema in gedachten (bb.com/dbb memes, een beetje zoals vorige keer dat ik hostte). Als er animo is wil ik best wat opstarten, kan wel weer wat creativiteit kwijt
Tenzij rob graag wil dus![]()
Ja ik heb altijd zin in nog een potje, vind t een leuke aanvulling op mijn toch al zeer boeiende levensstijl uhu.
Jullie mogen hosten haha
Ja Markrot je maakt altijd wel goede verhalen... En kan Rob G nog orienteren en wachten totdat hij t wat minder druk heeft.
En idd, wolvengame heeft zn tijd gehad lijkt t zo.. maar dat komt allemaal gewoon door die lange pauze.. Laatste game was van kwarkvarken en daar waren ook 24spelers of meer? Denk dat als we weer meerdere games spelen er langzaam weer steeds meer spelers komen.
Zat trouwens net nog toevallig game 4 te lezen (die jij geleid had markrot) Wat een teringpotje was dat![]()
Er werd toen voordat t spel begonne was al op me gestemd door Jorgyboy met zn k*targumentEn uiteindelijk gaf ik een hint weg waaruit bleek dat ik Jager was, werd ik er alsnog uit geflikkerd
Naja was wel leuk dat wel... Markrot ik ben voor![]()
Hehe weerwolf draait toch om rellen
Zolang mensen zich maar wel aan de regels houden (dus niet open je rol vertellen).
Ik ga even wat verzinnen en ik maak straks het topic. Gezien een laag aantal verwachte spelers hou ik het simpel met de rollen (waarschijnlijk zelfde formule als vorige keer).
@remi, vond het btw geniaal dat ondanks die hint die je hebt prijsgegeven (wat eigenlijk een wanhopige move was, aangezien de jager je niet kon beschermen) ze TOCH gewoon de oogkleppen ophielden en jou eruitstemden![]()