MuscleMeat

Aankondiging Forumgame 10: The war between two ideologies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Remi AFCA

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 dec 2009
Berichten
3.143
Waardering
276
Lengte
1m86
Massa
94kg
Vetpercentage
15%
Korte uitleg

“The Assassin Order, also known at various times as the Assassin Brotherhood; Liberalis Circulum (Circle of Liberals), during Roman times or Hashshashin, during the High Middle Ages, was an organized order of assassins and sworn enemies of the Templars', against whom they fought a continuous, recondite war, throughout the entirety of recorded human history. the Templars' sought the power to save humanity from itself by controlling free will, the Assassin Order fought to ensure the survival of free will, as it allowed for the progression of new ideas and the growth of individuality.”

De oorlog gaande tussen de Assassins & Templars zal zich vestigen in de stad Venetië. Waarbij de Assassins de verdedigende groep zijn & de Templars degene zijn die de stad willen overnemen en zo haar burgers wil gebruiken voor uitbreiding van haar militaire leger om zo de Assassins uit te roeien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


De Inschrijving

De inschrijving zal open staan tot 20 Okt 2012.
Alleen bij voldoende deelnemers zal 't van start gaan. (Min.20)

Spelers

3. Thielen
4. Dutchlifter
5. Skyrock
6. Jaap Ja
7. Suicide Sid
8. Markrot
10.Buffalo Billy
13. Bikers
14. Jimbooo
15. BioBeast
17. IMBAatwork
19.Spaceman21

Dodenlijst
2. Jorgyboy dood door stemmen --) Burger (Dag 1)
12. IGotThePower dood door opdracht van The Unknown Leader. --> Burger (Nacht 2)
18. Rob P dood door stemmen --> Burger (Dag 2)
1. Rob G --> Ontvoerd in opdracht van The Unknown Leader (Nacht 3) -->Vermoord op dag 3
11.Einbeinn --> Uitgeschreven op dag 3.
9. Orgineel dood door stemmen--> Templar (Dag 3)


De rollen
Zij zullen eventueel nog aangepast worden.
Suggesties voor nieuwe rollen zijn altijd welkom!

The Unknown Leader
De belangrijkste in het spel. De Unknown Leader mag mij gedurende de nacht via PM een speler aanwijzen die dan geliquideerd zal worden door zijn onderdanen: de Templars.
Wanneer er iemand vermoord word zal er dus informatie verstrekt worden (door middel van hints) over wie de Templars zijn. Zij voeren de Liquidaties immers uit. Er zal dus geen informatie verstrekt worden over hun Leider, alleen ’t meisje verkrijgt informatie over hem. Mocht ’t meisje sterven dan zal alle informatie die zij verkregen heeft over de Unknown Leader openbaar gemaakt worden.

De Templars zullen weten wie hun leider is. De Unknown Leader zal echter zelf niks weten over de identiteit van de Templars.

Winconditie: wanneer de kwade kant meer dan de helft van de stemmen bezit, hebben de slechten de overmacht, en heeft het kwaad zodoende overwonnen.


The Assassin:
Deze sluipmoordenaar zal om de 3 dagen de stad Venetië bezoeken & een verdacht persoon vermoorden
Deze sluipmoordenaar stuurt mij s’ nachts de naam van degene die hij wil vermoorden. Deze moordenaar maakt gebruik van messen, pijl & boog & gif.

Winconditie: wanneer de leider van de Templars sterft is de stad veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de leider van de Templars er overdag uit te stemmen & zo te vermoorden of doordat de Assassin hem vermoord.


Sofia Sartor (T meisje)
Een vrouw die tijdens de oorlog vocht aan de kant van de Assassins. Zij zal mij gedurende de nacht een pm mogen sturen zodat ze informatie krijgt over de Unknown Leader, die op zijn buurt weer informatie krijgt over haar.
De informatie die beide krijgen zullen bestaan uit bepaalde hints die opgelost zullen moeten worden om de identiteit van beide te achterhalen. Het meisje zal er slim aan doen om de Hint niet meteen openbaar te maken aangezien de de Unknown Leader haar dan zal vermoorden.

Winconditie: wanneer de leider van de Templars sterft is de stad veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de leider van de Templars er overdag uit te stemmen & zo te vermoorden of doordat de Assassin hem vermoord.



De Jager
De jager gebruikt boksbeugels, honkbalknuppels en kettingen als een wapen. Elke nacht beschermt hij een dorpsbewoner, door mij een naam te PM'en. Dit voorkomt dat deze persoon vermoord kan worden door de Templars, en dit betekent dat de Templars die nacht geen kill maken

Winconditie: wanneer de leider van de Templars sterft is de stad veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de leider van de Templars er overdag uit te stemmen & zo te vermoorden of doordat de Assassin hem vermoord.


The dark Oracle (De heks)
De heks brouwt s’nachts een toverdrank waarmee zij aan de volle maan kan vragen (middels PM) of een bepaalde speler de Unknown Leader is. Hij zal een ja of een nee als antwoord krijgen. Deze info kan de heks subtiel delen in het topic.

Winconditie: wanneer de leider van de Templars sterft is de stad veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de leider van de Templars er overdag uit te stemmen & zo te vermoorden of doordat de Assassin hem vermoord.


De Templars
De Templars zijn een katholieke monnikenorde die ten tijde van de kruistochten een Heilige Oorlog tegen de moslims voerde in het Heilige Land. Ze waren gestructureerd als een ridderorde en erg militair ingesteld. Hun doel is om de bevolking van Venetië te onderwerpen aan hun leider en om zo een militair leger te stichten die de Assassins uit zal roeien.

De Templars mogen met elkaar PM’en. Zij zullen hun leider naar de overwinning proberen te helpen en zo Venetië proberen over te nemen.
Zij weten de Identiteit van de Unknown Leader. De Unknown Leader zal echter niks weten over de identiteit van de Templars.

Winconditie: wanneer de kwade kant meer dan de helft van de stemmen bezitten, hebben de slechten de overmacht, en heeft het kwaad zodoende overwonnen.


Manuel Palaeologos (De burgemeester)
De burgemeester is corrupt en kan zowel aan de kant van de Assassins als de Templars staan, niemand weet dat. Hij kiest zijn kant aan het begin van de ronde door mij te PM'en. De burgemeester zijn stem telt voor 2 bij een gelijk in stemmen!

Winconditie: afhankelijk van de zijde die de burgemeester aan het begin heeft gekozen: kiest hij de goede kant, dan wint hij wanneer de leider van de Templars is uitgeschakeld. Kiest hij de verkeerde kant, dan wint hij tezamen met de Templars & hun leider.


La Volpe (De Roddelaar)
De Roddelaar mag mij in 't begin van 't spel 3 namen pm'en die hij verkiest als vertrouweling. Diegene krijgen vervolgens een pm van mij en vanaf dan mogen zijn met z'n 4e Pm'en.
Uiteraard mag niemand zijn of haar rol vertellen!!! Speel 't spel eerlijk. Mocht de Roddelaar sterven dan valt de groep uiteen en is 't met elkaar pm'en verboden

Winconditie: wanneer de leider van de Templars sterft is de stad veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de leider van de Templars er overdag uit te stemmen & zo te vermoorden of doordat de Assassin hem vermoord.


The Sentinel (De Leugenaar)
Deze verrader was eerst lid van de Assassin Order maar joinde later de Templars.
The Sentinal kan mij overdag een pm sturen met zijn stemwijziging.
Hij stemt in het topic op een persoon maar kan die dus wijzigen door mij een pm te sturen. Zo kan hij de stemming onopgemerkt beïnvloeden.

Winconditie: wanneer de kwade kant meer dan de helft van de stemmen bezitten, hebben de slechten de overmacht, en heeft het kwaad zodoende overwonnen.


De Hacker
De hacker kan wisselen van identiteit met een Templar, Heks, Jager, Meisje, Leugenaar & Burgemeester.
De gevolgen zijn:
De oorspronkelijke Templar word burger. De overige Templars worden hierover geinformeerd! De Hacker word een Templar en zal de namen door krijgen van de andere Templars zodat zij kunnen pm’en. De Templar die burger is geworden weet dus niet dat hij burger is. De huidige Templars doen er dus goed aan om met hem te blijven communiceren aangezien hij niet weet dat ie nu bij de slechte kant hoort.
De oorspronkelijke heks zal altijd nee te horen krijgen.
De oorsponkelijke Jager zal geen inwoners meer kunnen beschermen.
Het oorspronkelijke meisje zal valse hints te zien krijgen.
De oorsponkelijke leugenaar zijn stem zal hij niet meer kunnen veranderen. Stuurt hij mij een pm met een stemwijziging dan telt die niet mee.
De oorsponkelijke burgemeester is geen burgemeester meer. Zijn stemt telt niet voor 2 bij gelijkspel. De hacker zal het tegenovergestelde word van de burgemeester. Was de burgemeester goed dan dan word de hacker de corrupte burgemeester en vice versa.

Sidenote: Mocht de hacker doodgaan terwijl hij bijvoorbeeld de rol heks overgenomen heeft. Dan zal de oorspronkelijke heks haar krachten terug krijgen. Zelfde geld voor de rest.
Als de hacker iemand zn identeit heeft overgenomen dan zal er in het verhaal een hint geplaatst worden! Er zal een hint komen over wie de hacker is + over welke identiteit hij overgenomen heeft.

Winconditie: Is afhankelijk van welke identiteit hij overneemt.


De burger:
De burger heeft geen speciale eigenschappen. Hij stemt overdag op de persoon welk hem het meest verdacht lijkt.

Winconditie: wanneer de leider van de Templars sterft is de stad veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de leider van de Templars er overdag uit te stemmen & zo te vermoorden of doordat de Assassin hem vermoord.
.


Verhalen
Nacht 1
Het is een stille nacht in Venetië.

De inwoners liggen rustig te slapen, maar in één huis brand nog een lichtje.
Er rent een man uit het huis met een kind in zijn armen.
De man rent door de dichtstbijzijnde steeg en een bloedspoor volgt zijn voeten.
“Help, help me alsjeblieft”

Op de daken verschijnen twee schimmen die de man schijnen te achtervolgen.
De man kijkt verward om zich heen en weet zich geen raad. “Help me dan toch, ze komen me halen”
De man rent zo hard als hij kan door de steegjes, maar waar hij ook heen gaat de donkere schimmen komen steeds weer tevoorschijn.

Vanuit de donkere hemel verschijnt een zilver voorwerp wat met een hoge snelheid door de lucht raast. Het is een pijl die de man vol in zijn borst treft. De man valt door de klap op de grond neer en zijn dochterje valt uit zijn armen. Uit de donkere steeg verschijnen twee duistere mannen, ze naderen de man en zijn dochtertje. De man kruipt naar zijn dochtertje toe, maar word dan gegrepen bij zijn haren. “
Eén van de mannen staat voorover gebogen over het meisje en met een mes doorboort hij het meisje haar borst. “Nee moordenaars.” Tranen vloeien langs z’n wangen en hij ziet hoe zijn dochtertje haar bewustzijn verliest.
“Nee alsjeblieft niet, word wakker!”
Één van de donker geklede mannen pakt de vader bij zijn haren en fluistert “De Templars nemen de stad over” waarna ook hij doorboort word door een mes.
De duistere mannen vertrekken weer en laten de man met zijn dochtertje voor dood achter.

http://www.youtube.com/watch?v=u1nXuYj5VNA

Het is dag tot 20.30

Ik verwacht een pm van de burgemeester & de roddelaar. En eventueel later op de dag die van de Leugenaar.

Succes




Dag 1

De eerste dag is alweer aangebroken. De lijken van gisteravond worden onderzocht door Suicide Sid, Jorgyboy en Jaap Ja.
Ze onderzoeken op eventuele aanwijzingen die zouden kunnen leiden naar de moordenaars. Op het eerste gezicht is er niet veel te vinden, de moorden zijn netjes uitgevoerd & de slachtoffers hebben weinig weerstand geboden. Suicide Sid legt zich echter niet zo snel neer bij deze conclusie en begint de zakken van de man te onderzoeken, maar hij vindt niks. Hij besluit dan maar naar het huis te gaan van de man. Het bloedspoor wat op de grond zijn sporen heeft achtergelaten is nog steeds te zien. Hij gaat het huis binnen en begint haastig alle kastjes leeg te halen met de hoop aanwijzingen te vinden. Zijn oog valt dan op een briefje dat op de tafel ligt.1335
“De Templars zullen deze stad overnemen, we moeten ac...” is alles wat er te lezen valt, de rest van de letters zijn vervaagd.
Suicide Sid besluit met de brief naar de burgemeester van de stad te gaan en de burgemeester spreekt op zijn buurt de burgers toe .

“De moorden van afgelopen nacht zijn gepleegd door Templars!!.
Daar is geen twijfel over mogelijk.
Dit vraagt om drastische maatregelen. Wij zullen de leider van hen moeten vinden en daardoor alle Templars uitroeien.. Elke nacht zullen we stemmen op de meest verdachte persoon, die vervolgens opgehangen zal worden. En die stemming zal nu beginnen!!!
Onschuldige zullen geofferd worden, maar daardoor zullen een hoop mensen uiteindelijk hun leven bespaard blijven. Als we niks doen zullen we allen sterven”

De inwoners zijn eerst wat rumoerig maar leggen zich al gauw neer bij de beslissing van hun burgemeester en de beschuldigen vliegen al snel in ’t rond.
“Het is Rob P, die schijnheil zag ik stiekem lachen toen het lijk van het meisje weggesleept werd" … “Nee het is Skyrock, hij heeft een raar gezicht dus hij moet wel een Templar zijn, die hebben allemaal van die gekke gezichten”
De inwoners weten totaal niet wat ze zeggen, de ene redenering is nog gekker dan de andere, maar uiteindelijk besluiten ze dan toch te stemmen.
De stemmen gaan uiteindelijk tussen Jorgyboy en Skyrock. De burgemeester zal hierbij beslissen en spreekt de menigte toe “Ik zou niet weten wie der goed of slecht is, maar er zal zoiezo één geofferd moeten worden om duidelijkheid te krijgen. Mijn stem gaan naar ……


Jorgyboy”

“Nee ik ben het niet!!! Stelletje debielen. Zien jullie dat dan niet, ik word er ingeluisd!.”

De stemming brengt een eigenaardige sfeer met zich mee, enkele inwoners krijgen moordlustige trekjes.
Vanuit de menigte wordt een steen gegooid, vol tegen het hoofd van Jorgyboy
Versufd van de klap val Jorgyboy op de grond, waarna hij nog een flinke trap nakrijgt.
Uit alle macht probeert hij zich te verweren, maar het is tevergeefs. Ze zijn met teveel.

Jorgyboy is dood, hij was Burger
[Afbeelding niet meer beschikbaar] is burger


http://www.youtube.com/watch?v=ZyT5umt3s3M




Ik verwacht een pm van : De Hacker, De Unknown Leader, De Jager, De Heks & Eventueel het meisje.

The Assassin zal mogen moorden op dag 3.

De nacht zal duren tot 12.00 ivm zondag





Nacht 2


Het is nacht 2.

In tegenstelling tot de vorige nacht blijven de inwoners dit keer wat later op.
Rob P, Jimbooo, Buffalo Billy. Markrot, Biobeast & IMBAatWork praten nog wat verder over jorgyboy.
“Het is zonde dat een burger op deze manier aan zijn einde komt, maar iemand moest er geofferd worden om duidelijkheid te geven toch ?” vraagt IMBAatwork.
Voordat iemand ook maar antwoord kan geven, verzamelen donkere wolken zich in de blauwe hemel
Er verschijnt een tekst “IgotThePower, hunt him down Templars”

De inwoners razen zich naar het huis van IgotThePower, wat ze daar aan treffen is het lichaam van IgotThePower.
Op de muur staat een met bebloed beschreven tekst


We know you’re identity Assassin and we will hunt you down, the only question is when?
We both strive for the same end, only our methods differ. Do you not see that? Peace, Stability.
A World where men live without fear.
But still, we kill each other.
Assassin, join us or prepaire to die.
You have a choice



IGotThePower is dood, hij was burger

Het is dag tot 20.30
Dan zal er ook een kwalitatief beter verhaal geschreven worden :)

People desire the truth, yes, but even when they have it they refuse to look. It is unique

http://www.youtube.com/watch?v=E0iNfePmLcg



Dag 2


Het is inmiddels al weer dag 2 & het gaat goed met de bewoners van Venetië.

Ze hebben totaal geen zorgen en doen alsof het allemaal geen moer uit maakt wat er gebeurt, zolang zij degene maar niet zijn die ter dood veroordeeld worden.
Er begint een stemming en Rob P word al snel genoemd..
“Ja het is Rob P” zegt Thielen… “Ik ga met je mee” zegt Jaap Ja.
“Waarom dan? Vraagt Rob G?”
“Ik heb gehoord dat ie lachte toen het kleine meisje weggesleept werd”…. Dat dit gezegd werd door een paar labiele inwoners maakt ze niet uit. Zij waren tenminste niet degene die in twijfel getrokken werden.

Dan komt er een man naar voren en vertelt zijn verhaal, de man in kwestie slaat daarmee volledig de spijker op de kop. “Als je niks te verbergen hebt, ga ja af op feiten. Je volgt de aanwijzingen, verbind die met eventueel afwijkend gedrag en vorm zo je conclusies. Templars daarentegen zullen nooit gebruik maken van feiten, die feiten wijzen immers naar hunzelf. Psychologie is voor hun de key.”

ToyStory2Wallpaper3800.jpg

Zoek de gelijkenissen en u zult een burger vinden
Een paar inwoners beginnen te lachen “Feiten? Daar hebben wij helemaal geen tijd voor. Echte bazen durven risico’s te nemen. Gewoon willekeurig stemmen geeft de grootste kans op overleving”
Bij sommige laat de verlichting duidelijk op zich wachten.

De stemming begint weer en uiteindelijk is het 5 tegen 5. 5 stemmen voor IMBA en 5 stemmen voor Rob P. En wederom zal de burgemeester beslissen. De burgemeester denkt heel even en knikt
“Ik ben eruit.
Rob P zal vermoord worden”

Er klinkt gejuich maar Rob P barst in huilen uit.
“Jullie moeten onderzoeken verdomme! Onderzoek de moorden, volg de aanwijzingen en kom zo tot een conclusie. Voor mij is het te laat, maar dat hoeft voor jullie niet zo te zijn”.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Rob P is dood, hij is burger.



Het is Nacht tot 10.00

Ik verwacht een pm van de Unknown Leader, Heks, Jager & eventueel het meisje.

De Assassin zal morgen mogen toeslaan.





Nacht 3

Nacht 3 is een wilde nacht, het meisje begint te beseffen dat dit misschien wel haar laatste nacht zal zijn en begint spontaan de slet uit te hangen.

Ze gaat langs een paar huisjes en word meerdere malen geraped door Jimbooo..
Ze heeft er duidelijk plezier in, maar bedenkt zich dat ze op zoek moet naar de leider van de Templars. Tijdens haar speurtocht, komt ze de jager tegen die het huis bewaakt van Spaceman21 en ook de hacker en Heks zijn op pad, Kortom een onrustige avond.
Je zou haast denken dat met zoveel man de Unknown Leader wel gevonden zal worden….Toch?
Het meisje vervolgd haar weg en ziet een paar schimmen richting de bossen gaan. Ze gaat in de achtervolging en uiteindelijk midden in het bos staan de schimmen stil.
Ze ziet iemand een groepje mannen aanspreken. Drie, vier, vijf man? Ze kon het niet zo goed zien. Maar wat ze wel kan is luisteren.. Ze luistert het gesprek af tot de woorden vallen “Het word vanavond Rob G” en vlucht direct naar de stad.” Rob G, Rob G, Rob G… die heb ik vanavond toch gezien ? Ja, ik weet waar hij is”

Eenmaal in de stad teruggekeert is ze haastig op zoek om Rob G te waarschuwen, maar ze kan hem nergens vinden. Ze besluit om richting zijn huis te gaan & eenmaal daar aangekomen vindt zij een briefje

“Luister goed,

Rob G is nu onze bitch. Afhankelijk van jullie keuze zullen wij hem vrijlaten of vermoorden.
Hangen jullie vanavond één van ons op, dan zal Rob G sterven. Wordt er vanavond een burger opgehangen, dan zal hij sterven. De enige kans op vrijkomen is wanneer er iemand opgehangen word met speciale krachten. Let wel: Dat degene met speciale krachten bij de goede kant moet horen. En het liefst is dat natuurlijk de Assassin. Muahaha

Om het allemaal wat spannender te maken zullen wij gedurende de dag 3 aanwijzingen geven die leiden naar de locatie van Rob G. Ontdekken jullie wat de aanwijzingen betekenen, dan zullen jullie Rob G kunnen bevrijden, maar reken er maar niet op.:evilnana:
De aanwijzingen zullen op het plein getoond worden om 13.00, 18.00 en 20.10

Good luck”


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Rob G, je zal hierbij niet meer mogen reageren gedurende deze dag. Helpen met het oplossen van aanwijzingen mag ook niet!

Zie spoiler voor meer info

Voor de duidelijkheid :

Het is nog steeds verplicht om te stemmen!!!!
Rob G zal bevrijd kunnen worden doordat de aanwijzingen opgelost worden en dus de locatie van Rob G in het forum geplaatst word. Gokken is niet toegestaan. De aanwijzigingen zullen naar een Plek of Plaats leiden. Word de locatie genoemd dan Rob G dus bevrijd worden.

Een andere manier om Rob G vrij te krijgen is doordat de aanwijzingen niet opgelost worden, maar er door stemming een burger met speciale krachten opgehangen word, denk aan Heks, meisje, jager etc...
Bij de dood van een simpele burger of iemand die bij de slechte kant hoort, zal Rob G ook sterven. Hoop dat het duidelijk is.



Dag 3


Dag 3 alweer.

De inwoners beginnen langzamerhand gek te worden.
Orgineel jij vuile Templar, jij bent er zeker één” zegt Jimbooo
“Je gaf een hint naar jou leider om mij te vermoorden potverdomme”
Orgineel houd het niet meer en slaat Jimbooo op z’n lelijke gezicht, er breekt een gevecht uit en meerdere mensen worden in elkaar getrapt, maar dan treed de burgemeester op

“Stop!!!
In plaats van als een debiel iedereen in elkaar te rammen, kunnen we beter stemmen”

“Maar Rob G dan?” klink er uit het toegestroomde publiek

“Die is ten dode opgeschreven, laten we stemmen of ik hak jullie koppen eraf”
De burgemeester begint eigenaardige trekjes te ontwikkelen. De man die eerst zo begripvol leek te zijn is nu een haatdragende man die in zijn vrije tijd zijn inwoners loopt te bestelen.

“Jij bent net zo slecht als de Templars”
“Ja en wat dan nog? We lossen dit niet op door pussy gedrag, De enige manier om te overleven is je aanpassen en geen medelijden te tonen, moet ik jullie vermoorden om te overleven dan zal ik dat doen & nu stemmen VERDOMME”

De inwoners durven er niet tegen in te gaan en besluiten te stemmen.
Al gauw gaat het tussen Orgineel en Bikers, maar met enkele stemmen verschil is het besloten dat Bikers zal gaan hangen.
Bikers begint te vluchten en rent zo hard als hij kan. Maar ze krijgen hem al snel te pakken…
“Je zal je dood tegemoet zien, jij vuile k*t Templar”

“Nee ik ben het niet, jullie vermoorden jullie eigen soort… Zie dat dan… Stelletje idioten. Ze zetten jullie allemaal tegen mij op. Ik ben geen Templar geloof me nou”

De strop gaat om bij Bikers en de telling begint.
5

4

3

2

1

WACHT…. WACHT EFFE… IK EIS EEN HERTELLING…

Dark-Evil-41694.jpg


De burgemeester moet er eerst niks van weten, maar word overmeesterd door een paar onbekende inwoners en de stemmen worden opnieuw gestemd.
5 stemmen voor Orgineel & 5 stemmen voor Bikers,
“Dan heeft de burgemeester de beslissende stem…..de burgemeester brengt zijn stem altijd uit met blauwe inkt.” Zegt bikers

“Nee potverdomme” de burgemeester ramt bikers op zn bek en probeert bikers het zwijgen op te leggen,
Ze vinden uiteindelijk het biljet van de burgemeester en de naam verschijnt “ORGINEEL”

De menigte begint op Orgineel en dwingen hem de strop om te doen
“HAHAHA JULLIE ZIJN AL VERDOEMD, WIJ ZULLEN DEZE STAD OVERNEMEN, JULLIE ZULLEN ALLEMAAL DOODGAAN… ALLEMAAL STERVEN. WE ZIJN NIET MEER TE STOPPEN ..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DENK AAN ROB G, HIJ ZAL STERVEN. ZIJN BLOED ZAL AAN JULLIE HANDEN KLEVEN”

Maar het geschreeuw van Orgineel levert niks op.
En zo gebeurt het dat Orgineel word opgehangen.


Orgineel is dood, hij was burger
Rob G blijft leven


Nee niet :trollface:

Orgineel is dood, hij was Templar
Rob G is vermoord, hij was hacker.

Het is Nacht tot 10.00

Ik verwacht een PM van t meisje, heks, Assassin & Jager.




De Regels

1. Dag duurt vanaf 10:00 tot 20:30 's avonds. Gedurende die tijd kunnen dorpsbewoners overleggen en dienen zij stemmen uit te brengen op de voor hen meest verdachte persoon (of juist door de war te schoppen). Na 20:30 mag er niet meer gestemd worden en ik tel de stemmen. De stem die jij opgeeft die ik meetel is de persoon in de laatste ONGE-EDITE post voor 20:30 's avonds die je dikgedrukt hebt genoemd. Wanneer je een stem wilt wijzigen ben je dus geacht om in een nieuwe post een naam neer te zetten, om te voorkomen dat niemand ziet dat je switcht en om te telling voor mij duidelijker te maken. Na de telling zal ik de uitslag van de stemming met een verhaal bekendmaken. Alle medespelers worden verzocht om enigzins actief te zijn en tenminste mee te doen aan de stemming, tenzij je echt niet weet op wie je moet stemmen. Dit houdt het spel leuker en spannender door actievere deelname.
2. De nacht duurt van 20:30 tot 10:00 's ochtends. Gedurende deze tijd kan de Unknown Leader zijn slachtoffer kiezen & de Assassin (om de 2 dagen), en kunnen de heks, het meisje en de jager hun powers uitoefenen door mij te PM'en. Deze spelers worden in het bijzonder verzocht actief te zijn rond deze periode, aangezien dit de belangrijke rollen zijn en zij flinke invloed op het spel uitoefenen.
3. Alleen de Templars en de vertrouwelingen die gekozen zijn door de Roddelaar inclusief de Roddelaar zelf mogen elkaar over het spel PM'en. Andere spelers mogen GEEN contact met elkaar hebben over het spel, ook niet via karmaberichten of whatnot. Dit zou jammer zijn dus doe dit aub. niet.
4. Mensen die niet meedoen met het spel en mensen worden geacht niet in dit topic te posten wanneer het spel begonnen is.
5. Mensen die dood zijn gegaan in het spel mogen NIET meer posten in dit topic, of op een of andere manier (PM/karma) contact hebben met de levende spelers over het spel. Dood is dood, en het is erg hinderlijk als een dode speler toch leuk denkt te zijn en mee te stemmen. Dit is NOT DONE.
6. Hou je aub. aan de regels uit sympathie voor mij die er veel werk in steekt, en andere spelers die plezier aan het spel beleven!!!
 
Mooi sta er al tussen :)
even lezen!
 
Suicide Sid
 

Nice.

Iemand nog suggesties voor nieuwe rollen, sluitend op bijpassend Thema? Of andere namen voor bestaande rollen?

Ben nu werken, lees t wel wanneer ik terug ben.
 
In, maar had ik ja al ge-PM't.
Dat AC thema is wel cool denk ik.
 
doe ook wel mee. toch niks beters te doen .
 
Mooi zitten bijna op 20!
 

In of abbo?


Machiavelli of la volpé als roddelaar?
Die oom van ezio als jager of bodyguard?

Ja is prima.. ik doe er ook een Priester in die burgers over kan halen om de Tempeliers te joinen.. En elke x als de Priester iemand over probeert te halen en 't mislukt... Dan krijgt degene die hij wilde bekeren een hint over wie de Priester is.
 
Back
Naar boven