AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 10: The war between two ideologies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben geen ecto :(!

Gvd man biobeast is toch altijd een goeie speler. Na die hint over die ruimtewezentjes ( spaceman) lostte bio die op en de nacht erna werd ik beschermd door de jager, conclusie => bio is jager. Volledig ernaast helaas :(.

Wat is er nu net gebeurd is biobeast eruit door de stemming?
ja bio dood goede gewonnen
 
Haha ben ik zo lelijk :(

Ik zat er ook flink hard naast :roflol: sorry bikers.

Nice game remi, jammer dat de leugenaar (****ing vuile zak einbein) die toch een belangrijke rol heeft het opgaf.

Krijgen we nog hint uitleg?

Maar volgens het verhaal hebben de templars gewonnen ofzo?
 
Markrot waarom had je niet op IMBA gestemt op dag 2 man? Vond dat een beetje een rare move. Dan was corrupte burgermeester er uit en was het stuk makkelijker.
 
Markrot waarom had je niet op IMBA gestemt op dag 2 man? Vond dat een beetje een rare move. Dan was corrupte burgermeester er uit en was het stuk makkelijker.

Ik zit er vaak flink naast bij de weerwolf games :p
Ben een slechte speler.
 
Haha ben ik zo lelijk :(

Ik zat er ook flink hard naast :roflol: sorry bikers.

Nice game remi, jammer dat de leugenaar (****ing vuile zak einbein) die toch een belangrijke rol heeft het opgaf.

Krijgen we nog hint uitleg?

Maar volgens het verhaal hebben de templars gewonnen ofzo?

Eh hint uitleg vind ik prima... effe zoeken welke hint ik er ook al weer in gepleurd had :P
 
Bio was overduidelijk evil.

Ik had JaapJa en Space ook als mogelijke verdachten.

Ik baalde al dat ik iets te duidelijk goodguy was in dag 2. Ik had opgegeven dat ik wilde ruilen met Bio zodat ik tamplar zou worden. Dat zou een harde mind**** zijn. Maar toen heeft Bio me afgemaakt. Damn ik zat al te twijfelen of ik die 'jullie kunnen toch wel overleggen' opmerking naar hem moest maken.
 
Ik zit er vaak flink naast bij de weerwolf games :p
Ben een slechte speler.
Ben ook een slechte speler, kan 90% van de hints niet vinden maar is toch leuk om mee te doen :D.
 
Ik doe ook maar wat:p. Vindt het wel enorm tof dat de spelmaker zoveel tijd in die verhalen stopt om al die hints te verstoppen maar daar snap ik 95% van de tijd toch niets van.
 
Ik zit er vaak flink naast bij de weerwolf games :p
Ben een slechte speler.

Lol. Je wist wel dat je iig niet op Rob P wilde stemmen. Het was hem of IMBA.

Ik had de eerste nacht gevraagd te ruilen met Rob P en werd afgewezen. Toen wist ik wel dat hij burger was.
 
ik wou minder evil spelen, beetje op de achtergrond, maar door het verloop van het spel was dit niet echt mogelijk. Alhoewel niemand bijv een woord gerept heeft over Buffalo Billy ofzo
 
Ik spring mee op de trein, vind ook het merendeel van de hints niet hahaha :roflol:
 
Wat men uit dit spelletje moet onthouden is dat ik de macht heb over de stad venetië en een heel leger :)
 
Jammer dat het zo snel ging. Wederom strak geregeld Remi. Bedankt!


Heb wel zin in een rematch :) Ik denk wel dat met een klein aantal spelers een roddelgroepje misschien wat te veel van het goede is?

---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 21:02 ----------

Wat men uit dit spelletje moet onthouden is dat ik de macht heb over de stad venetië en een heel leger :)

Biobeast is toch gehangen?
 
dat verhaal waar orgineel opgehangen wordt en hij me in mijn lelijke gezicht slaat zal trouwens ook wel verwijzen naar mij als alien, kom ik nu achter :P
 
ik wou minder evil spelen, beetje op de achtergrond, maar door het verloop van het spel was dit niet echt mogelijk. Alhoewel niemand bijv een woord gerept heeft over Buffalo Billy ofzo

Ik dacht eerst nog even dat Thielen idd evil was dus ik had een wissel met hem gevraagt. Maar smorgens zat ik nog alles te lezen en ik wilde zeker een tamplar wissel. Ik zag dat jij, waar je normaal een redelijke speler bent, hele kromme argumentaties gebruikte.

Hoe wist je zeker dat ik goed was? Jimbooo leek mij veel meer uitgesproken, ik dacht dat bij er wel aan zou gaan.
 
Nacht 1
Het is een stille nacht in Venetië.

De inwoners liggen rustig te slapen, maar in één huis brand nog een lichtje.
Er rent een man uit het huis met een kind in zijn armen.
De man rent door de dichtstbijzijnde steeg en een bloedspoor volgt zijn voeten.
“Help, help me alsjeblieft”

Op de daken verschijnen twee schimmen die de man schijnen te achtervolgen.
De man kijkt verward om zich heen en weet zich geen raad. “Help me dan toch, ze komen me halen”
De man rent zo hard als hij kan door de steegjes, maar waar hij ook heen gaat de donkere schimmen komen steeds weer tevoorschijn.

Vanuit de donkere hemel verschijnt een zilver voorwerp wat met een hoge snelheid door de lucht raast. Het is een pijl die de man vol in zijn borst treft. De man valt door de klap op de grond neer en zijn dochterje valt uit zijn armen. Uit de donkere steeg verschijnen twee duistere mannen, ze naderen de man en zijn dochtertje. De man kruipt naar zijn dochtertje toe, maar word dan gegrepen bij zijn haren. “
Eén van de mannen staat voorover gebogen over het meisje en met een mes doorboort hij het meisje haar borst. “Nee moordenaars.” Tranen vloeien langs z’n wangen en hij ziet hoe zijn dochtertje haar bewustzijn verliest.
“Nee alsjeblieft niet, word wakker!”
Één van de donker geklede mannen pakt de vader bij zijn haren en fluistert “De Templars nemen de stad over” waarna ook hij doorboort word door een mes.
De duistere mannen vertrekken weer en laten de man met zijn dochtertje voor dood achter.

http://www.youtube.com/watch?v=u1nXuYj5VNA

Het is dag tot 20.30

Ik verwacht een pm van de burgemeester & de roddelaar. En eventueel later op de dag die van de Leugenaar.

Succes


Geen hints

Dag 1

De eerste dag is alweer aangebroken. De lijken van gisteravond worden onderzocht door Suicide Sid, Jorgyboy en Jaap Ja.
Ze onderzoeken op eventuele aanwijzingen die zouden kunnen leiden naar de moordenaars. Op het eerste gezicht is er niet veel te vinden, de moorden zijn netjes uitgevoerd & de slachtoffers hebben weinig weerstand geboden. Suicide Sid legt zich echter niet zo snel neer bij deze conclusie en begint de zakken van de man te onderzoeken, maar hij vindt niks. Hij besluit dan maar naar het huis te gaan van de man. Het bloedspoor wat op de grond zijn sporen heeft achtergelaten is nog steeds te zien. Hij gaat het huis binnen en begint haastig alle kastjes leeg te halen met de hoop aanwijzingen te vinden. Zijn oog valt dan op een briefje dat op de tafel ligt.1335
“De Templars zullen deze stad overnemen, we moeten ac...” is alles wat er te lezen valt, de rest van de letters zijn vervaagd.
Suicide Sid besluit met de brief naar de burgemeester van de stad te gaan en de burgemeester spreekt op zijn buurt de burgers toe .

“De moorden van afgelopen nacht zijn gepleegd door Templars!!.
Daar is geen twijfel over mogelijk.
Dit vraagt om drastische maatregelen. Wij zullen de leider van hen moeten vinden en daardoor alle Templars uitroeien.. Elke nacht zullen we stemmen op de meest verdachte persoon, die vervolgens opgehangen zal worden. En die stemming zal nu beginnen!!!
Onschuldige zullen geofferd worden, maar daardoor zullen een hoop mensen uiteindelijk hun leven bespaard blijven. Als we niks doen zullen we allen sterven”

De inwoners zijn eerst wat rumoerig maar leggen zich al gauw neer bij de beslissing van hun burgemeester en de beschuldigen vliegen al snel in ’t rond.
“Het is Rob P, die schijnheil zag ik stiekem lachen toen het lijk van het meisje weggesleept werd" … “Nee het is Skyrock, hij heeft een raar gezicht dus hij moet wel een Templar zijn, die hebben allemaal van die gekke gezichten”
De inwoners weten totaal niet wat ze zeggen, de ene redenering is nog gekker dan de andere, maar uiteindelijk besluiten ze dan toch te stemmen.
De stemmen gaan uiteindelijk tussen Jorgyboy en Skyrock. De burgemeester zal hierbij beslissen en spreekt de menigte toe “Ik zou niet weten wie der goed of slecht is, maar er zal zoiezo één geofferd moeten worden om duidelijkheid te krijgen. Mijn stem gaan naar ……


Jorgyboy”

“Nee ik ben het niet!!! Stelletje debielen. Zien jullie dat dan niet, ik word er ingeluisd!.”

De stemming brengt een eigenaardige sfeer met zich mee, enkele inwoners krijgen moordlustige trekjes.
Vanuit de menigte wordt een steen gegooid, vol tegen het hoofd van Jorgyboy
Versufd van de klap val Jorgyboy op de grond, waarna hij nog een flinke trap nakrijgt.
Uit alle macht probeert hij zich te verweren, maar het is tevergeefs. Ze zijn met teveel.

Jorgyboy is dood, hij was Burger
[Afbeelding niet meer beschikbaar] is burger


1355=burger Dit stond voor aantal lettergrepen I Got The Power = burger

Plaatje, heks met medaille .. Als je op google zoekt met de namen van de spelerslijst dan kom je uit op Buffalo Billy die een medaille heeft gewonnen (d8 medal of honor ofzoiets) Buffalo Billy is dus heks



http://www.youtube.com/watch?v=ZyT5umt3s3M




Ik verwacht een pm van : De Hacker, De Unknown Leader, De Jager, De Heks & Eventueel het meisje.

The Assassin zal mogen moorden op dag 3.

De nacht zal duren tot 12.00 ivm zondag





Nacht 2


Het is nacht 2.

In tegenstelling tot de vorige nacht blijven de inwoners dit keer wat later op.
Rob P, Jimbooo, Buffalo Billy. Markrot, Biobeast & IMBAatWork praten nog wat verder over jorgyboy.
“Het is zonde dat een burger op deze manier aan zijn einde komt, maar iemand moest er geofferd worden om duidelijkheid te geven toch ?” vraagt IMBAatwork.
Voordat iemand ook maar antwoord kan geven, verzamelen donkere wolken zich in de blauwe hemel
Er verschijnt een tekst “IgotThePower, hunt him down Templars”

De inwoners razen zich naar het huis van IgotThePower, wat ze daar aan treffen is het lichaam van IgotThePower.
Op de muur staat een met bebloed beschreven tekst


We know you’re identity Assassin and we will hunt you down, the only question is when?
We both strive for the same end, only our methods differ. Do you not see that? Peace, Stability.
A World where men live without fear.
But still, we kill each other.
Assassin, join us or prepaire to die.
You have a choice



IGotThePower is dood, hij was burger

Het is dag tot 20.30
Dan zal er ook een kwalitatief beter verhaal geschreven worden :)

People desire the truth, yes, but even when they have it they refuse to look. It is unique

http://www.youtube.com/watch?v=E0iNfePmLcg

Hint 1: IMBAatWork zegt hierbij letterlijk wat de burgemeester zei in het vorige verhaal . IMBAatWork = burgemeester (corrupt)

Hint 2 People desire the truth, yes, but even when they have it they refuse to look. It is unique... Dit is een uitspraak van een Templar
Unique= Uniek en is een synoniem voor Orgineel.
Orgineel - Templat/Cult



Dag 2


Het is inmiddels al weer dag 2 & het gaat goed met de bewoners van Venetië.

Ze hebben totaal geen zorgen en doen alsof het allemaal geen moer uit maakt wat er gebeurt, zolang zij degene maar niet zijn die ter dood veroordeeld worden.
Er begint een stemming en Rob P word al snel genoemd..
“Ja het is Rob P” zegt Thielen… “Ik ga met je mee” zegt Jaap Ja.
“Waarom dan? Vraagt Rob G?”
“Ik heb gehoord dat ie lachte toen het kleine meisje weggesleept werd”…. Dat dit gezegd werd door een paar labiele inwoners maakt ze niet uit. Zij waren tenminste niet degene die in twijfel getrokken werden.

Dan komt er een man naar voren en vertelt zijn verhaal, de man in kwestie slaat daarmee volledig de spijker op de kop. “Als je niks te verbergen hebt, ga ja af op feiten. Je volgt de aanwijzingen, verbind die met eventueel afwijkend gedrag en vorm zo je conclusies. Templars daarentegen zullen nooit gebruik maken van feiten, die feiten wijzen immers naar hunzelf. Psychologie is voor hun de key.”

ToyStory2Wallpaper3800.jpg

Zoek de gelijkenissen en u zult een burger vinden
Een paar inwoners beginnen te lachen “Feiten? Daar hebben wij helemaal geen tijd voor. Echte bazen durven risico’s te nemen. Gewoon willekeurig stemmen geeft de grootste kans op overleving”
Bij sommige laat de verlichting duidelijk op zich wachten.

De stemming begint weer en uiteindelijk is het 5 tegen 5. 5 stemmen voor IMBA en 5 stemmen voor Rob P. En wederom zal de burgemeester beslissen. De burgemeester denkt heel even en knikt
“Ik ben eruit.
Rob P zal vermoord worden”

Er klinkt gejuich maar Rob P barst in huilen uit.
“Jullie moeten onderzoeken verdomme! Onderzoek de moorden, volg de aanwijzingen en kom zo tot een conclusie. Voor mij is het te laat, maar dat hoeft voor jullie niet zo te zijn”.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Rob P is dood, hij is burger.


Hint : Die 3 ruimtemannetjes stonden idd voor Jimbooo. Makkelijkste hint d8 ik zo

Het is Nacht tot 10.00

Ik verwacht een pm van de Unknown Leader, Heks, Jager & eventueel het meisje.

De Assassin zal morgen mogen toeslaan.





Nacht 3

Nacht 3 is een wilde nacht, het meisje begint te beseffen dat dit misschien wel haar laatste nacht zal zijn en begint spontaan de slet uit te hangen.

Ze gaat langs een paar huisjes en word meerdere malen geraped door Jimbooo..
Ze heeft er duidelijk plezier in, maar bedenkt zich dat ze op zoek moet naar de leider van de Templars. Tijdens haar speurtocht, komt ze de jager tegen die het huis bewaakt van Spaceman21 en ook de hacker en Heks zijn op pad, Kortom een onrustige avond.
Je zou haast denken dat met zoveel man de Unknown Leader wel gevonden zal worden….Toch?
Het meisje vervolgd haar weg en ziet een paar schimmen richting de bossen gaan. Ze gaat in de achtervolging en uiteindelijk midden in het bos staan de schimmen stil.
Ze ziet iemand een groepje mannen aanspreken. Drie, vier, vijf man? Ze kon het niet zo goed zien. Maar wat ze wel kan is luisteren.. Ze luistert het gesprek af tot de woorden vallen “Het word vanavond Rob G” en vlucht direct naar de stad.” Rob G, Rob G, Rob G… die heb ik vanavond toch gezien ? Ja, ik weet waar hij is

Eenmaal in de stad teruggekeert is ze haastig op zoek om Rob G te waarschuwen, maar ze kan hem nergens vinden. Ze besluit om richting zijn huis te gaan & eenmaal daar aangekomen vindt zij een briefje

“Luister goed,

Rob G is nu onze bitch. Afhankelijk van jullie keuze zullen wij hem vrijlaten of vermoorden.
Hangen jullie vanavond één van ons op, dan zal Rob G sterven. Wordt er vanavond een burger opgehangen, dan zal hij sterven. De enige kans op vrijkomen is wanneer er iemand opgehangen word met speciale krachten. Let wel: Dat degene met speciale krachten bij de goede kant moet horen. En het liefst is dat natuurlijk de Assassin. Muahaha

Om het allemaal wat spannender te maken zullen wij gedurende de dag 3 aanwijzingen geven die leiden naar de locatie van Rob G. Ontdekken jullie wat de aanwijzingen betekenen, dan zullen jullie Rob G kunnen bevrijden, maar reken er maar niet op.:evilnana:
De aanwijzingen zullen op het plein getoond worden om 13.00, 18.00 en 20.10

Good luck”


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Rob G, je zal hierbij niet meer mogen reageren gedurende deze dag. Helpen met het oplossen van aanwijzingen mag ook niet!

Zie spoiler voor meer info

Voor de duidelijkheid :

Het is nog steeds verplicht om te stemmen!!!!
Rob G zal bevrijd kunnen worden doordat de aanwijzingen opgelost worden en dus de locatie van Rob G in het forum geplaatst word. Gokken is niet toegestaan. De aanwijzigingen zullen naar een Plek of Plaats leiden. Word de locatie genoemd dan Rob G dus bevrijd worden.

Een andere manier om Rob G vrij te krijgen is doordat de aanwijzingen niet opgelost worden, maar er door stemming een burger met speciale krachten opgehangen word, denk aan Heks, meisje, jager etc...
Bij de dood van een simpele burger of iemand die bij de slechte kant hoort, zal Rob G ook sterven. Hoop dat het duidelijk is.

Hint : Het meisje komt de Jager, Heks en hacker tegen.Daarna word er gezegd dat Rob G het doelwit is en dat het meisje Rob G heeft gezien. Dit hinte ernaar dat Rob G= Heks, Jager of Hacker was. Hadden jullie de hint opgelost over de heks dan waren de antwoorden beperkt tot Jager en Hacker


Dag 3


Dag 3 alweer.

De inwoners beginnen langzamerhand gek te worden.
Orgineel jij vuile Templar, jij bent er zeker één” zegt Jimbooo
“Je gaf een hint naar jou leider om mij te vermoorden potverdomme”
Orgineel houd het niet meer en slaat Jimbooo op z’n lelijke gezicht, er breekt een gevecht uit en meerdere mensen worden in elkaar getrapt, maar dan treed de burgemeester op

“Stop!!!
In plaats van als een debiel iedereen in elkaar te rammen, kunnen we beter stemmen”

“Maar Rob G dan?” klink er uit het toegestroomde publiek

“Die is ten dode opgeschreven, laten we stemmen of ik hak jullie koppen eraf”
De burgemeester begint eigenaardige trekjes te ontwikkelen. De man die eerst zo begripvol leek te zijn is nu een haatdragende man die in zijn vrije tijd zijn inwoners loopt te bestelen.

“Jij bent net zo slecht als de Templars”
“Ja en wat dan nog? We lossen dit niet op door pussy gedrag, De enige manier om te overleven is je aanpassen en geen medelijden te tonen, moet ik jullie vermoorden om te overleven dan zal ik dat doen & nu stemmen VERDOMME”


De inwoners durven er niet tegen in te gaan en besluiten te stemmen.
Al gauw gaat het tussen Orgineel en Bikers, maar met enkele stemmen verschil is het besloten dat Bikers zal gaan hangen.
Bikers begint te vluchten en rent zo hard als hij kan. Maar ze krijgen hem al snel te pakken…
“Je zal je dood tegemoet zien, jij vuile k*t Templar”

“Nee ik ben het niet, jullie vermoorden jullie eigen soort… Zie dat dan… Stelletje idioten. Ze zetten jullie allemaal tegen mij op. Ik ben geen Templar geloof me nou”

De strop gaat om bij Bikers en de telling begint.
5

4

3

2

1

WACHT…. WACHT EFFE… IK EIS EEN HERTELLING…

Dark-Evil-41694.jpg


De burgemeester moet er eerst niks van weten, maar word overmeesterd door een paar onbekende inwoners en de stemmen worden opnieuw gestemd.
5 stemmen voor Orgineel & 5 stemmen voor Bikers,
“Dan heeft de burgemeester de beslissende stem…..de burgemeester brengt zijn stem altijd uit met blauwe inkt.” Zegt bikers

“Nee potverdomme” de burgemeester ramt bikers op zn bek en probeert bikers het zwijgen op te leggen,
Ze vinden uiteindelijk het biljet van de burgemeester en de naam verschijnt “ORGINEEL”

De menigte begint op Orgineel en dwingen hem de strop om te doen
“HAHAHA JULLIE ZIJN AL VERDOEMD, WIJ ZULLEN DEZE STAD OVERNEMEN, JULLIE ZULLEN ALLEMAAL DOODGAAN… ALLEMAAL STERVEN. WE ZIJN NIET MEER TE STOPPEN ..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DENK AAN ROB G, HIJ ZAL STERVEN. ZIJN BLOED ZAL AAN JULLIE HANDEN KLEVEN”

Maar het geschreeuw van Orgineel levert niks op.
En zo gebeurt het dat Orgineel word opgehangen.


Orgineel is dood, hij was burger
Rob G blijft leven


Nee niet :trollface:

Orgineel is dood, hij was Templar
Rob G is vermoord, hij was hacker.

Het is Nacht tot 10.00

Hint Hieruit bleek srs dat de Burgemeester zo corrupt als de tering is... Hadden jullie hint opgelost dat IMBA burgemeester was dan bleek hieruit dat ie dus corrupt was.


In de volgende verhalen heb ik geen hints gebruikt als t goed is, omdat t vrij duidelijk was wie er vermoord zouden gaan worden+ we hebben weinig spelers en wilde het niet zo hebben dat over iedereen een hint was aangezien Markrot hints kreeg over Bio en andersom
 
Ik dacht eerst nog even dat Thielen idd evil was dus ik had een wissel met hem gevraagt. Maar smorgens zat ik nog alles te lezen en ik wilde zeker een tamplar wissel. Ik zag dat jij, waar je normaal een redelijke speler bent, hele kromme argumentaties gebruikte.

Hoe wist je zeker dat ik goed was? Jimbooo leek mij veel meer uitgesproken, ik dacht dat bij er wel aan zou gaan.

in ronde 1 had ik iedereen al grotendeels ingedeeld op basis van slecht vs goed. uiteindelijk bleek dat ik op skyrock iedereen goed had. ik dacht jij een andere rol als burger had, ik hoopte assassin en daarbij verwachtte ik dat de jager je niet zou beschermen haha.
 
Nice hints, erg moeilijk, behalve die van de ruimtewezens.

Thx voor het hosten remi.
 
thx remi, strakke game
 
Back
Naar boven