Fitness Seller

Aankondiging Forumgame 10: The war between two ideologies (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Noteer mijn stem voor de volgende pot maar alvast op Jorgyboy

:trollface:

:roflol:

' Als ie goed is, is dat jammer, maar we kunnen ook zonder hem winnen.
Maar als hij slecht verliezen we, want we weten allemaal ie een enorme overtuigingskracht heeft '

Komt die zin je bekend voor Jorgyboy? Vuile klerelijer :roflol:.. Dat heeft me echt de nek gekost toen omdat sommige t er nog mee eens waren ook + m'n fout op Suicide maar dat heb ik min of meer rechtgetrokken :)
 
Noteer mijn stem voor de volgende pot maar alvast op Jorgyboy

:trollface:

:roflol:

Come at me brah!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

' Als ie goed is, is dat jammer, maar we kunnen ook zonder hem winnen.
Maar als hij slecht verliezen we, want we weten allemaal ie een enorme overtuigingskracht heeft '

Komt die zin je bekend voor Jorgyboy? Vuile klerelijer :roflol:.. Dat heeft me echt de nek gekost toen omdat sommige t er nog mee eens waren ook + m'n fout op Suicide maar dat heb ik min of meer rechtgetrokken :)

Whahahaha :roflol:

Dude, geef toe, mooiste argument dat ooit in het WW-spel is aangehaald :roflol:
 
Was echt een moeilijke pot. Was erg weinig communicatie tussen de cults. Einbein deed helemaal niet mee..
De hints waren inderdaad erg moeilijk, behalve die van Jmbooo. :D

Markrot gaat dus pot 11 doen. Mooi ik ben natuurlijk in! Hoop wel dan wat meer tijd te hebben.

En thanks Remi!

Geen probleem... Hoop dat t geholpen heeft om uiteindelijk weer spelers te krijgen voor de game...

En ik ben zoiezo ook in. Hopen dat we nu wel min 20 spelers halen, maar dat lijkt me wel
 
Wat een rot groepje had ik zeg, geen wonder ook dat er zo weinig gepmd werd. De helft mocht al met elkaar PM'en XD.

Had zelf wel verwacht dat er 1 hoogstens 2 evil guys in m'n groepje zouden zitten maar dit gaat wel heel ver :(.

Voor m'n dood zat ik iig wel goed :)

Ik dacht eerst nog even dat Thielen idd evil was dus ik had een wissel met hem gevraagt. Maar smorgens zat ik nog alles te lezen en ik wilde zeker een tamplar wissel. Ik zag dat jij, waar je normaal een redelijke speler bent, hele kromme argumentaties gebruikte.

Het kromme redeneren was voor mij ook het punt dat ik het besefte die dag dat ik eerst op bikers stemde. Maar ik dacht kan beter voor orgineel stemmen dan het risico nemen dat er niet genoeg meegaan op bio.

Dacht richting het einde wel echt dat spaceman ook evil was.



Was weer een strakke game, remi bedankt!
 
Vind zowiezo een roddelgroepje weinig toevoegen, zat er ook in maar heb niet geroddeld.
Vorige pot ook niet die kwark leidde.

Wel leuke pot geweest weer, thx Remi.
En volgende pot ben ik er weer bij, ook al neemt niemand mij serieus :D
 
Vind zowiezo een roddelgroepje weinig toevoegen, zat er ook in maar heb niet geroddeld.
Vorige pot ook niet die kwark leidde.

Wel leuke pot geweest weer, thx Remi.
En volgende pot ben ik er weer bij, ook al neemt niemand mij serieus :D

Heb er wel eens royaal gebruik van gemaakt hoor. Helpt alleen niet bepaald als iedereen evil is :mad:
 
Vond t zelf wel tegenvallen eerlijk gezegd... Weinig spelers. 30 pagina's in totaal terwijl me vorige game 84 pagina's haalde... wel een enorm verschil natuurlijk.

Weet niet of iemand anders nu een game wilt hosten..Wil zelf namelijk wel graag meespelen maar weet niet of er genoeg animo voor is? Want onder de 20 spelers is zoals jullie niet zo heel geweldig toch ?

---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 21:28 ----------



ja klopt hoor, al heb ik t niet zo met makkelijk hints, maar hints moeten idd wel duidelijk zijn ..

Heb in me vorige game me daar volgens mij wel meer aan gehouden.. Als je iets oploste was t ook duidelijk dat het om die persoon ging en niet zoals nu dat t op allerlei manier opgevat kan worden, maar heb het echt enorm druk met school dus had niet zo heel veel tijd ervoor.

Heb volgende week tentamens + dat ik deze vakantie mn praktijkdossier moet maken, stage regels en nog een project af moet hebben + trainen natuurlijk.. Dus al met al ben ik behoorlijk veel tijd kwijt aan school en thuis het huishouden, eten koken etc etc.

Maar je hebt gelijk hoor;)

Er zijn fora waar ze niets anders doen dan deze game spelen. Er worden geen hints gegeven, maar dan leer je wel veel nieuwe tactieken waarvan de twee meest gebruikte (waarvan eentje velen hier wsl hun wenkbrouwen gaan bij fronsen): cupido die standaard het koppel offert of de burgemeester die standaard de eerste ronde wordt gechecked door de ziener. Alleszins, er zijn veel tactieken die de slechterikken kunnen blootleggen. Tactieken die toch iets minder doenbaar zijn op dit forum wegens verschillende redenen. Het enige jammere is, hoewel er twintigers en dertigers meedoen, is het aantal 15-18 jarigen me iets te hoog. Er worden wel regelmatig meets gehouden, en daar zit je wel meestal met jonge twintigers.
 
  • Like
Waarderingen: X.
Er zijn fora waar ze niets anders doen dan deze game spelen. Er worden geen hints gegeven, maar dan leer je wel veel nieuwe tactieken waarvan de twee meest gebruikte (waarvan eentje velen hier wsl hun wenkbrouwen gaan bij fronsen): cupido die standaard het koppel offert of de burgemeester die standaard de eerste ronde wordt gechecked door de ziener. Alleszins, er zijn veel tactieken die de slechterikken kunnen blootleggen. Tactieken die toch iets minder doenbaar zijn op dit forum wegens verschillende redenen. Het enige jammere is, hoewel er twintigers en dertigers meedoen, is het aantal 15-18 jarigen me iets te hoog. Er worden wel regelmatig meets gehouden, en daar zit je wel meestal met jonge twintigers.

Jij zit regelmatige te gamen zeker?

Ik heb er niet zoveel mee moet ik eerlijk zeggen. op DBB vind ik t wel leuk om te doen omdat t allemaal Dbb'ers zijn...Maar om t te spelen met mensen waarmee ik op geen enkele manier een connectie mee heb lijkt me niet zoveel aan.. Ik had wel een x gekeken op zo'n forum maar snapte er geen moer van dus was met 5 min weer van t forum af
 
Er zijn fora waar ze niets anders doen dan deze game spelen. Er worden geen hints gegeven, maar dan leer je wel veel nieuwe tactieken waarvan de twee meest gebruikte (waarvan eentje velen hier wsl hun wenkbrouwen gaan bij fronsen): cupido die standaard het koppel offert of de burgemeester die standaard de eerste ronde wordt gechecked door de ziener. Alleszins, er zijn veel tactieken die de slechterikken kunnen blootleggen. Tactieken die toch iets minder doenbaar zijn op dit forum wegens verschillende redenen. Het enige jammere is, hoewel er twintigers en dertigers meedoen, is het aantal 15-18 jarigen me iets te hoog. Er worden wel regelmatig meets gehouden, en daar zit je wel meestal met jonge twintigers.

Doe eens een link van dat forum? Even een kijkje nemen!
 
Jij zit regelmatige te gamen zeker?

Ik heb er niet zoveel mee moet ik eerlijk zeggen. op DBB vind ik t wel leuk om te doen omdat t allemaal Dbb'ers zijn...Maar om t te spelen met mensen waarmee ik op geen enkele manier een connectie mee heb lijkt me niet zoveel aan.. Ik had wel een x gekeken op zo'n forum maar snapte er geen moer van dus was met 5 min weer van t forum af

Ja, ik doe dat nu wel regelmatig. IRL is het 1000000x leuker. Vind het online eigenlijk ook niet alles, maar als zoethouder tussendoor is het wel leuk. Vind het ook best een leuke manier om mensen te leren kennen. Je kan elkaar uitlachen en uitmaken onder de noemer het is maar een spel, terwijl iedereen incl. de geviseerde er kei hard om kunnen lachen.

origineel

[Link niet meer beschikbaar]
http://www.weerwolvenvanwakkerdam.nl/

Ik ben aangesloten op het forum van de eerste link. Ik weet niet of jullie de foto's kunnen zien, maar spot de dbb'er tussen de foto's van weerwolven meeting 22/09/2012 (Antwerpen). Staat onder de algemeen rubriek, tab foto's. Wie me als eerste vindt krijgt karma.
 
Remi heeft me gevonden, maar kan hem geen karma geven momenteel :)
 
Ja, ik doe dat nu wel regelmatig. IRL is het 1000000x leuker. Vind het online eigenlijk ook niet alles, maar als zoethouder tussendoor is het wel leuk. Vind het ook best een leuke manier om mensen te leren kennen. Je kan elkaar uitlachen en uitmaken onder de noemer het is maar een spel, terwijl iedereen incl. de geviseerde er kei hard om kunnen lachen.

@origineel

[Link niet meer beschikbaar]
http://www.weerwolvenvanwakkerdam.nl/

Ik ben aangesloten op het forum van de eerste link. Ik weet niet of jullie de foto's kunnen zien, maar spot de dbb'er tussen de foto's van weerwolven meeting 22/09/2012 (Antwerpen). Staat onder de algemeen rubriek, tab foto's. Wie me als eerste vindt krijgt karma.


Mij lijkt t srs niks aan, no offence;) Is gewoon niet mijn ding.

Zoiezo, als ik die figuren zie die in de Utrecht bijeenkwamen houd t voor mij al op.. Alleen maar 12 jarige jochies.

Remi heeft me gevonden, maar kan hem geen karma geven momenteel :)

Geef een rondje karma weg :D
 
Mi

Zoiezo, als ik die figuren zie die in de Utrecht bijeenkwamen houd t voor mij al op.. Alleen maar 12 jarige jochies.

idd, dat is ook niet zo mijn ding. Nu de meets in België zijn wel 20-30jarigen. Het is vooral het Nederlands publiek dat zo extreem jong is op die site. Er waren ook twee nl'ers op die meet in A'pen, en die waren ook meteen de jongste van de bende (dacht een 18 jaar). Ik check op voorhand wel de accounts naar leeftijden van de deelnemers vooraleer ik besluit deel te nemen. Sowieso als je dat gewoon leuk vind op dit forum, en mssn sporadisch onder vrienden/kameraden, dan heb je natuurlijk niet veel aan zulk forum. Of het nu leeftijdsgenoten zijn of niet. Ergens vind ik het wel mooi dat eigenlijk alle leeftijden wat onder elkaar spelen op dat forum. Maar die meet uit utrecht, dat was natuurlijk wel belachelijk. Daar zou ik me echt niet voor verplaatst hebben!
 
idd, dat is ook niet zo mijn ding. Nu de meets in België zijn wel 20-30jarigen. Het is vooral het Nederlands publiek dat zo extreem jong is op die site. Er waren ook twee nl'ers op die meet in A'pen, en die waren ook meteen de jongste van de bende (dacht een 18 jaar). Ik check op voorhand wel de accounts naar leeftijden van de deelnemers vooraleer ik besluit deel te nemen. Sowieso als je dat gewoon leuk vind op dit forum, en mssn sporadisch onder vrienden/kameraden, dan heb je natuurlijk niet veel aan zulk forum. Of het nu leeftijdsgenoten zijn of niet. Ergens vind ik het wel mooi dat eigenlijk alle leeftijden wat onder elkaar spelen op dat forum. Maar die meet uit utrecht, dat was natuurlijk wel belachelijk. Daar zou ik me echt niet voor verplaatst hebben!

Dit is het idd, vind 't leuk om af en toe te doen op het DBB forum, maar er geen afstanden voor afleggen die langer zijn dan een kilometer.

Maar ben wel benieuwd hoe het in het echt in zijn werk gaat, dus bij deze: "Hoe werkt het? ".
 
Back
Naar boven