MuscleMeat

Forumgame 13: New Beginning

Bezoekers in dit topic

UnknownDBB

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
12 jan 2013
Berichten
3.054
Waardering
911
Lengte
1m87
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
14354258208684719670.gif


Forumgame 13: New Beginning Presented by : UnknownDBB aka Remi AFCA


Supported by Bodylab (www.bodylab.nl)

De winnaar van het spel krijgt van Bodylab een doos eiwitrepen


Game is afgelopen : Nabeschouwing

Winaar van de doos repen : Kane


Verhalen:
NACHT 1
DAG 1
NACHT 2
DAG 2
Nacht 3 (Geen verhaal)
DAG 3
NACHT 4
DAG 4
NACHT 5
DAG 6
NACHT 6
DAG 7
NACHT 7
DAG 8
NACHT 8




Eerdere games

Weerwolfgame 1 by Kwarkvarken
Weerwolfgame 2 by Z1000
Weerwolfgame 3 by Maxiamento aka Gorilla1986 aka Beast****
Weerwolfgame 4 by Markrot
Weerwolfgame 5 by Remi AFCA aka UnknownDBB
Weerwolfgame 7 by Kwarkvarken
Weerwolfgame 8 by Lork
Weerwolfgame 9 by z1000
Weerwolfgame 10 by Remi AFCA aka UnknownDBB
Weerwolfgame 11 by Markrot
Weerwolfgame 12 by Markrot


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Korte uitleg
Een klein dorpje word aangevallen door een weerwolf. Zoals alle inwoners, gedraagt hij zich overdag vrij normaal, maar 'snachts verandert hij in een weerwolf en doet zich tegoed aan het vlees van een ander. Het dorp komt de volgende ochtend bijeen om te vergaderen, alwaar de bewoners gezamenlijk beslissen 1 voor 1 iemand te vermoorden tot de weerwolf dood is.
Elke dag en nacht zal er een verhaal verschijnen met de gebeurtenissen. Daarbij zullen ook hints zitten die je zal moeten oplossen, zo kun je achter de identiteit komen van medespelers. Zie de vorige spellen over hoe de hints eruit zullen zien.

De rollen

EVIL SIDE

De wolf:
De belangrijkste in het spel. De wolf mag aan mij gedurende de nacht via PM een speler aanwijzen die met huid en haar verslonden zal worden. De wolf heeft een belangrijke rol, dus is geacht zich niet al te opvallend te gedragen, aangezien dit een vroeg einde van het spel tot gevolg heeft.

Note: De wolf is verplicht mij iedere nacht een PM te sturen met wie hij wilt verslinden. Dit kan tussen 21.00 tot 10.00. Mocht de wolf iemand willen verslinden die de jager ook beschermt dan zullen zowel de Wolf als de Jager een hint met betrekking tot de identiteit van elkaar.
Winconditie: wanneer de kwade kant meer dan de helft van de stemmen bezitten, hebben de slechten de overmacht, en heeft het kwaad zodoende overwonnen.

De cultisten:
De cultisten zijn een stel achterbakse verraders die aan de kant van de wolf staan. Zij kennen elkaar en weten wie de wolf is, maar mogen alleen elkaar PM'en (niet de wolf!). De wolf weet echter niet wie de cultisten zijn. De cultisten moeten er alles aan doen om te zorgen dat er geen mede-cultist en al helemaal niet de wolf via stemming wordt ge-elimineerd. Ze zijn dan wel in de minderheid, maar met hun vermogen om te communiceren proberen ze toch de overwinning te behalen.

Note: De cultisten kennen elkaars identiteit en ook die van de wolf!
De cultisten mogen elkaar pm’en om hun tactiek te bespreken, maar mogen absoluut niet de wolf pm’en! Doe dit dan ook niet. Het zou oneerlijk zijn en verpest het spel voor de rest.
Winconditie: wanneer de kwade kant meer dan de helft van de stemmen bezitten, hebben de slechten de overmacht, en heeft het kwaad zodoende overwonnen.


De Leugenaar
Deze achterbakse bber liegt over alles... AAS-gebruik, de 10/10's die hij afgelopen stapavond heeft gepakt, en zelfs op wie hij stemt in de Weerwolf game!!!!! Deze persoon mag zijn stem plaatsen in het topic, maar als hij mij een andere stem PM't, zal die stem zijn vorige stem overriden waardoor hij op iemand kan stemmen zonder in de gaten te vallen. Het kan dus voorkomen dat de telling die jullie maken niet overeenkomt met de persoon die eruit geknikkerd wordt.

Note: Het stemmen naar de spelleider is niet verplicht.
Winconditie: wanneer de kwade kant meer dan de helft van de stemmen bezitten, hebben de slechten de overmacht, en heeft het kwaad zodoende overwonnen.

GOOD SIDE

Het meisje:
Een heerlijk strakke fitnesschick, gezegend met dubbel D. Zij heeft de speciale power dat ze elke nacht naar de weerwolf mag gluren. Deze power is optioneel, je hoeft hem niet te gebruiken, als je bang bent opgegeten te worden. Dit doet zij door mij een PM te sturen. Hierdoor vergaart zij een hint over de wolf, maar krijgt hij ook een hint over haar! Naarmate het spel vordert worden de hints moeilijker :trollface:

Note: Het meisje mag mij een PM sturen tussen 21.00 tot 10.00. Het meisje is NIET verplicht mij een pm te sturen. Mocht het meisje mij pm’en dan ontvangt zij een Hint met betrekking tot de identiteit van de wolf en de wolf krijgt een hint met betrekking tot de identiteit het meisje.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.

De jager:
De jager gebruikt boksbeugels, honkbalknuppels en kettingen als een wapen. Elke nacht beschermt hij een dorpsbewoner, door mij een naam te PM'en. Dit voorkomt dat deze persoon vermoord kan worden door de wolf, en dit betekent dat de wolf die nacht geen kill maakt.

Note: De Jager mag mij iedere nacht van 21.00 tot 10.00 een PM sturen met wie hij wilt beschermen. Mocht de wolf de persoon willen vermoorden die de jager beschermt dan zal de wolf geen kill maken. De Jager en Wolf krijgen dan beide een hint over de identiteit van elkaar.
Het Pm’en naar de spelleider is niet verplicht maar sterk aan te raden.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.

De heks:
De heks brouwt s’nachts een toverdrank waarmee zij aan de volle maan kan vragen (middels PM) of een bepaalde speler de wolf is. Hij zal een ja of een nee als antwoord krijgen. Deze info kan de heks subtiel delen in het topic.

Note: Het Pm’en naar de spelleider is niet verplicht, maar sterk aan te raden.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.

De Slet
De is de Slet van 't dorp en verblijft elke nacht ergens anders. De Slet mag mij elke nacht de naam pm'en waar ze verblijft. Dit betekent dat ze niet thuis is & als de wolf bij haar thuis komt ze dus niet dood gaat. Maar mocht de wolf bij haar verblijfadres langskomen dan sterven de Slet & de bewoner beide.

Note: Het pm’en naar de spelleider is niet verplicht.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.


De Roddelaar
De Roddelaar mag mij in 't begin van 't spel 4 namen pm'en die hij verkiest als vertrouweling. Diegene krijgen vervolgens een pm van mij en vanaf dan mogen zijn met z'n 5e Pm'en.
Uiteraard mag niemand zijn of haar rol vertellen!!! Speel 't spel eerlijk. Mocht de Roddelaar sterven dan valt de groep uiteen en is 't met elkaar pm'en verboden

Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.


De burger:
De burger heeft geen speciale eigenschappen. Hij stemt overdag op de persoon welk hem het meest verdacht lijkt.

Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.

UNKNOWN

De burgemeester:
De burgemeester is corrupt en kan zowel aan de kant van de inwoners als de wolf staan, niemand weet dat. Hij kiest zijn kant aan het begin van de ronde door mij te PM'en.

Note: De identiteit van de burgemeester is bij dit spel onbekend. Mocht er een stemming plaatsvinden en daarbij een gelijk in aantal stemmen zijn dan zal de burgemeester zijn stem tellen voor 2 en zal daarmee de beslissende stem zijn!.
Winconditie: afhankelijk van de zijde die de burgemeester aan het begin heeft gekozen: kiest hij de goede kant, dan wint hij wanneer de wolf is uitgeschakeld. Kiest hij de verkeerde kant, dan wint hij tezamen met de cultisten+wolf.

De Regels
1. Dag duurt vanaf 10:00 tot 21:00 's avonds. Gedurende die tijd kunnen dorpsbewoners overleggen en dienen zij stemmen uit te brengen op de voor hen meest verdachte persoon (of juist door de war te schoppen). Na 21:00 mag er niet meer gestemd worden en ik tel de stemmen. De stem die jij opgeeft die ik meetel is de persoon in de laatste ONGE-EDITE post voor 21.00 's avonds die je dikgedrukt hebt genoemd. Wanneer je een stem wilt wijzigen ben je dus geacht om in een nieuwe post een naam neer te zetten, om te voorkomen dat niemand ziet dat je switcht en om te telling voor mij duidelijker te maken. Na de telling zal ik de uitslag van de stemming met een verhaal bekendmaken. Alle medespelers worden verzocht om enigzins actief te zijn en tenminste mee te doen aan de stemming, tenzij je echt niet weet op wie je moet stemmen. Dit houdt het spel leuker en spannender door actievere deelname.
2. De nacht duurt van 21:00 tot 10:00 's ochtends. Gedurende deze tijd kan de wolf zijn slachtoffer kiezen en kunnen de heks, het meisje, de slet en de jager hun powers uitoefenen door mij te PM'en. Deze spelers worden in het bijzonder verzocht actief te zijn rond deze periode, aangezien dit de belangrijke rollen zijn en zij flinke invloed op het spel uitoefenen.
3. Alleen de cultisten en de roddelgroep mogen elkaar over het spel PM'en. Andere spelers mogen GEEN contact met elkaar hebben over het spel, ook niet via karmaberichten of whatnot. Dit zou jammer zijn dus doe dit aub. niet.
4. Mensen die niet meedoen met het spel en mensen worden geacht niet in dit topic te posten wanneer het spel begonnen is.
5. Mensen die dood zijn gegaan in het spel mogen NIET meer posten in dit topic, of op een of andere manier (PM/karma) contact hebben met de levende spelers over het spel. Dood is dood, en het is erg hinderlijk als een dode speler toch leuk denkt te zijn en mee te stemmen. Dit is NOT DONE.
6. Hou je aub. aan de regels uit sympathie voor mij die er veel werk in steekt, en andere spelers die plezier aan het spel beleven!!!



INSCHRIJVING IS GESLOTEN! Het maximaal aantal spelers is bereikt! !


Deelnemers


3.Quibus


6.lloydatoni
7.NewIntheGame


12.JoeyC
14.Kimi2


17 Markrot

22.Rob G
23Flippie22
24 Alley Cat
25.Kane

28.Daster

Dodenlijst

10.Suus141 --> Burger(dood door de wolf)
15 Whami. --> Goede burgemeester (dood door stemmen
19Dutchlifter. --> Burger (uitgeschreven)
27 SubGenius --> Burger (Dood door wolf)
9.Buffalo Billy --> Cultist (uitgeschreven)
16.Wieger24 --> Burger (uitgeschreven)
21FeanFan23 -->burger (uitgeschreven)
20Daniel20 --> Cultist (dood door stemmen)
1.Orgineel --> Reïncarnist (dood door wolf)
4.Z1000--> Leugenaar (dood door stemmen)
2.Woopy --> Burger (dood door wolf)
18.Supersized --> Cultist in een wolvenpak (dood door stemmen)
13.Rob P --> Heks (dood door wolf)
Biobeast - - >burger (dood door stemmen)
26.Jimbooo--> burger (dood door wolf)
11.Fitness Beginer - - >Burger (dood door stemmen)
5.IMBAatwork --> Roddelaar (door door wolf)
 
Bijzonder zoiets. Helaas ben ik maandag onderweg en zit ik weinig op kantoor.
 
Nice, ik doe weer mee.
 
nooit eerder meegespeeld maar wil wel meedoen.
 
De burgermeester is in

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 14:47 ----------

Tof btw van die doos repen. Klase
 
Ik stem op jorgyboy!!!!




:roflol: ik ben niet in, heb binnenkort examens
 
Thx voor het prive bericht, IN !!
 
als het nog kan ben ik IN

misschien iets dat de eerste 2/3 dagen er alleen gespeculeerd mag worden over de wolf..
voorkomt dat het spel in 20uur afgelopen is haha.
 
OOOWYEAHHH, i'm IN!!!

herinner me die goede tijd nog remi_afca en jorgyboy en iedereen die ik nu vergeet.

IN IN IN IN IN!!!!
 
Back
Naar boven