MuscleMeat

Forumgame 13: New Beginning (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vinden jullie mn idee voor mafia nou echt zo waardeloos? :(
 
vinden jullie mn idee voor mafia nou echt zo waardeloos? :(
:yes:
Srs reply: mafia niet zo mn ding.
...zou zeggen veras ons. Je zou best wel kunnen verbazen.


---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 01:09 ----------

Weet natuurlijk je concept niet maar dit lijkt me niet handig. Zo kan je bepaalde mensen vantevoren al doorstrepen voor sommige rollen.

Bevestiging vragen lijkt me wel handig, en verder vrees ik dat er niet zoveel aan te doen. Misschien mensen weigeren die in bewezen inactief zijn zonder reden, maar gaat wel ver.

Ik doe in ieder geval sowieso weer mee.
Bv degene die deze uitgeschreven zijn omdat ze nooit iets gezegd hebben. Zij mogen zich best inschrijven maar ga ze geen rollen geven die erg belangrijk zijn. Zou spel kunnen verkloten.

Voor de rest 100% random. Mensen die "minder actief" zijn maken ook kans op alle rollen. Alleen de extreme gevallen maken geen kans op belangrijke rollen.
 
Ik zou de rolverdeling wel volledig random houden. Is niet leuk om te speculeren op nonrandom verdeling. Misschien alleen bevestiging vragen van de erge gevallen?
 
vinden jullie mn idee voor mafia nou echt zo waardeloos? :(

Nee joh. Ik heb zelf ook een goed idee voor het mafia spel. Misschien dat ik hem host na Whami.

Ik probeer het mafia thema al tijdje te pushen. Komt goed.

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 01:51 ----------

:yes:
Srs reply: mafia niet zo mn ding.
...zou zeggen veras ons. Je zou best wel kunnen verbazen.


---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 01:09 ----------


Bv degene die deze uitgeschreven zijn omdat ze nooit iets gezegd hebben. Zij mogen zich best inschrijven maar ga ze geen rollen geven die erg belangrijk zijn. Zou spel kunnen verkloten.

Voor de rest 100% random. Mensen die "minder actief" zijn maken ook kans op alle rollen. Alleen de extreme gevallen maken geen kans op belangrijke rollen.

De mensen die deze pot zijn uitgeschreven wegens inactiviteit gaan toch niet meer mee willen doen.
 
Ik zou de rolverdeling wel volledig random houden. Is niet leuk om te speculeren op nonrandom verdeling. Misschien alleen bevestiging vragen van de erge gevallen?
Ja ga het volledig random maken, mensen van wie ik twijfels heb krijgen PM. Geven ze geen afdoend antwoord dan krijgen ze te horen dat ze kunnen kiezen tussen niet meedoen of dat ze enkel kans maken op kleinere rol.

Iedereen gaat sowieso vraag krijgen om bevestiging te geven dat ze voldoende gaan kunnen meedoen buiten spelers die meer dan genoeg actief waren in vorige potten.

Degenen waarvan ik schrik heb zullen dat wel merken aan de manier van PM en zullen me mogen verzekeren dat ze hen rol, wat die ook moge zijn, met volle inzet (elke dag minstens 5 minuten actief zijn) kunnen spelen. Ik vind het ook niet erg moest iemand 1-2 niet kunnen meespelen, maar wil dan wel dat hij voldoende op voorhand waarschuwt.

(klinkt veel strenger als ik dit allemaal zeg dan het werkelijk is, zal wel goed komen, niets om zorgen om te maken)

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 02:02 ----------

Zelfs de hints naar cults die ik ga geven...gaan volledig random zijn (persoon random trekken en dan hint tegen hem zoeken) dus geen zorgen maken over favoritisme.
 
Ok dat klinkt al eerlijker, maar ik sla volgend potje toch over denk ik.. Nog ff te druk met tentamens en andere deadlines komende weken
 
Back
Naar boven