AndroidHealthClinic

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja ik had bij de snitch nu expres gedaan dat ik gewoon de naam gaf van een random capo. Het zij dood of levend.

Ik was vorige pot meisje en vond het echt mega frustrerend. Krijg je de hele tijd van de hints die amper oplosbaar zijn. Gewoon harde info. Een ja of een nee.

Maarja dan moet je wel iemand hebben die daar goed en slim mee om gaat. Niet alle spelers kunnen dat. Sjors had het bv behoorlijk verdoet en daarmee wel een hele stemronde vertieft. Dusja, je kan hints gebruiken. Maar dan moet je als spelleider van die vage hints gaan verzinnen (bij pot van remi hadden zowel de wolf als ik er 6 gekregen en waren er allebei nog niet uit) wat veel tijd kost.

Trust me, je bent echt al veel meer tijd kwijt met het organiseren dan je denkt. Maarja ik heb misschien wat overdreven veel tijd in de verhalen gestoken. Zeker de eerste dagen.

ja kan ik me voorstellen, eerst maar even een nieuw topic aanmaken dan he
 
Ik zou gewoon eerst je hele idee goed uitdenken en uitwerken. Dam een topic maken met begin verhaal. Dat is makkelijker. Vind ik zelf iig.

En probeer je OP overzichtelijk te houden. Tenminste, dat miste ik wel bij veel amdere spellen.
 
  • Like
Waarderingen: wwe
Ik zou gewoon eerst je hele idee goed uitdenken en uitwerken. Dam een topic maken met begin verhaal. Dat is makkelijker. Vind ik zelf iig.

En probeer je OP overzichtelijk te houden. Tenminste, dat miste ik wel bij veel amdere spellen.

heb de opzet al klaar liggen, kan zelf niet wachten tot we genoeg deelnemers hebben, je gaat van de opzet houden zet hem zo in dit topic de link

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 01:28 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/...s-oder-der-untergang-woii-343220/#post7832638

wil iedereen wat feedback en aanvullingen geven en aangeven of ze in zijn in dit topic

xxx
 
  • Like
Waarderingen: wwe
Mooie pot geweest Rob, nu snel aanmelden voor de volgende :p
 
  • Like
Waarderingen: wwe
De twee soldaten beide op dezelfde persoon met ook nog es een jager erbij, vond ik een geniale situatie. Heb je ook mooi opgelost en mooi in het verhaal geschreven. Epic gewoon :D
Heb desondanks dat ik niet mee gespeeld heb toch een groot deel van het topic kunnen meevolgen en alle verhalen gelezen. Het hielp veel dat er niet al te veel pagina's waren :)
 
  • Like
Waarderingen: wwe
Oh man wat klote dat ik op deze cruciale dag afwezig was. Was de hele tijd in de weer.
Stomme is nog dat ik op een gegeven moment wilde stemmen maar dat iemand me afleide waarna ik helemaal geen stem uutbtacht. Sorry jongens.
Moet zeggen dat de don goed gespeeld heeft en de winst verdiend. Ik ben blij dat ik als gokker een sterke stem had welke goed van pas leek te komen.
Rob bedankt voor dit spel, de verhalen watten om te smullen. Echt heel goed opgezet.
 
De twee soldaten beide op dezelfde persoon met ook nog es een jager erbij, vond ik een geniale situatie. Heb je ook mooi opgelost en mooi in het verhaal geschreven. Epic gewoon :D
Heb desondanks dat ik niet mee gespeeld heb toch een groot deel van het topic kunnen meevolgen en alle verhalen gelezen. Het hielp veel dat er niet al te veel pagina's waren :)

Zelfde hier :D

En de reden denk ik dat er minder pagina's zijn komt ook doordat er 3 groepen waren. Bij de twee-groepen-game zijn de burgers heel actief in elkaar beschuldigen en de cults heel stil en proberen alleen een beetje te sturen.
Bij drie-groepen is iedereen wat actiever en is alles iets overzichtelijker waardoor het veel minder ''gokken'' wordt, ook het feit dat de kans een stuk kleiner is dat er 4 of 5 burgers achter elkaar doodgaan maakt het veel prettiger, beetje demotiverend als door retards weer een burger eruit gestemd wordt :D kans is veel kleiner als maar de helft burgers zijn en de andere 2 groepen ook een beetje op elkaar gaan.
 
  • Like
Waarderingen: wwe
Hele vette pot Rob..
Inderdaad jammer dat bikers Joey niet om liet leggen, had toch echt me best gedaan om daar naar te sturen. Waardoor ik mijn eigen rol voor opgegeven had. Maar goed

Top game
 
  • Like
Waarderingen: wwe
Zit het er eindelijk op? :D

Heerlijke game was het Rob, echt top gedaan.
 
  • Like
Waarderingen: wwe
Ja ik zag die kill op JoeyC binnen komen en de jager zat ergens anders.

Jouw consiglieri had express de hit op Daster geadviseerd Joey, ze wilde jou dood hebben zodat ze overgenomen werden door de Aestheto's en oppermachtig zouden worden :roflol:

Maar de jager zat al bij Daster. Dus toen kreeg ik van JoeyC de kill door 'Daster' (op advies van je trouwe consig IMBA onder het motto, dan maar aansluiten bij die Aestheto homo's :roflol:).

Dus ik was al begonnen aan afsluitend verhaal. Stuur ineens Bikers door: Ja ik wil toch voor een andere kill gaan. Ik dacht: ??? Whahaha ****ing epic :roflol:

imba smerige verrader :p je wist dat daster de soldaat was? :P tjonge jonge en ik maar denken die adviezen moet ik onthouden want dat zijn allemaal degene die NIET bij me horen. ook wel goed dat je elke dag iemand anders adviseerde, die kon ik dan sowieso van de capolijst van beefleones afhalen.

willen mensen die een nieuw spel willen zich even melden bij mij, wil het mafia thema weer aanhouden of iets dergelijks doen maar dan alleen met de 2e wereldoorlog

ik sla deze keer ff over, miss na die pot weer

wat ik wel merkte was dat ik nu veel minder durfde te posten ondanks dat ik wel veel online was. met name in de hoop dat ik niet teveel op zou vallen en niet te snel als target zou worden gezien. ik denk dat meer mensen met speciale rollen dat wel een beetje hebben, lijkt dan ook sneller alsof je inactief bent,.
 
  • Like
Waarderingen: wwe
Hele vette pot Rob..
Inderdaad jammer dat bikers Joey niet om liet leggen, had toch echt me best gedaan om daar naar te sturen. Waardoor ik mijn eigen rol voor opgegeven had. Maar goed

Top game

Ja jij had het pech dat je consiglieri (imba) niet meer online was. Anders had hij nog even jouw rol bloot kunnen leggen met de bruinsma en holleeder hint.

Mooi dat jullie het een toffe pot vonden!
 
wat ik wel merkte was dat ik nu veel minder durfde te posten ondanks dat ik wel veel online was. met name in de hoop dat ik niet teveel op zou vallen en niet te snel als target zou worden gezien. ik denk dat meer mensen met speciale rollen dat wel een beetje hebben, lijkt dan ook sneller alsof je inactief bent,.
Ik dacht soms inderdaad wel dat ik misschien beter wat minder zou kunnen posten. Zeker toen Orgineel op een gegeven moment zei dat ik mezelf teveel profileerde als 'good-guy'. Maar actief zijn is voor mij toch een groot deel van de lol van het spel en uiteindelijk ben ik alsnog behoorlijk ver gekomen.


Vraag me wel af hoe mensen wisten dat jij de Don was, of wisten ze het niet en was het een gokje? Ik had namelijk geen idee.
 
Het was eerst kimi2 die met de naam Joey uit dat fimpje kwam. Toen ging Joey zich beetje verdacht verdedigen en zo is hij een beetje aan het licht gekomen.

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 13:13 ----------

Oh man wat klote dat ik op deze cruciale dag afwezig was. Was de hele tijd in de weer.
Stomme is nog dat ik op een gegeven moment wilde stemmen maar dat iemand me afleide waarna ik helemaal geen stem uutbtacht. Sorry jongens.
Moet zeggen dat de don goed gespeeld heeft en de winst verdiend. Ik ben blij dat ik als gokker een sterke stem had welke goed van pas leek te komen.
Rob bedankt voor dit spel, de verhalen watten om te smullen. Echt heel goed opgezet.

Ja jammer maar helaas baas. Anders had Bikers er uit gelegen en hadden jij en Markrot gewonnen :)
 
imba smerige verrader :p je wist dat daster de soldaat was? :P tjonge jonge en ik maar denken die adviezen moet ik onthouden want dat zijn allemaal degene die NIET bij me horen. ook wel goed dat je elke dag iemand anders adviseerde, die kon ik dan sowieso van de capolijst van beefleones afhalen.



ik sla deze keer ff over, miss na die pot weer

wat ik wel merkte was dat ik nu veel minder durfde te posten ondanks dat ik wel veel online was. met name in de hoop dat ik niet teveel op zou vallen en niet te snel als target zou worden gezien. ik denk dat meer mensen met speciale rollen dat wel een beetje hebben, lijkt dan ook sneller alsof je inactief bent,.

:roflol: dus IMBA had gewoon plannen om over te lopen :D
 
  • Like
Waarderingen: wwe
IMBA wist niet dat Daster de soldaat was. Maar denk dat ze gewoon probeerde JoeyC een burgertje af te laten maken en geen capo of don van de Aestheto's. Dat zou tenslotte hun toekomstige familie worden.

Whaha dat was wel mooi. De rol van de consiglieri had uiteindelijk wel meer waarde dan ik had gedacht toen het spel begon.
 
Sommige gevallen waren gewoon moeilijk te bepalen.
De ene keer deden ze met je mee, de andere keer beschuldigde ze me van evil zijn.
Konden dus ook Aestethos zijn, of ontwetende burgers... of je eigen soldaat :)

Vind dat systeem met 3 kampen wel werken, waar je met de gewone weerwolfgame na 2-3 nachten wel doorhebt van de meesten wie bij welk kamp hoort is het spel vrij snel gespeeld.

Hier bleef je gissen, en je mening herzien.
Erg vermakelijk.
 
  • Like
Waarderingen: wwe
De consigliere had toch aan Joey geadviseerd zichzelf om te laten leggen, zodat de rest van de Beefleones bij Aesthetos kwam? :D
 
  • Like
Waarderingen: wwe
De consigliere had toch aan Joey geadviseerd zichzelf om te laten leggen, zodat de rest van de Beefleones bij Aesthetos kwam? :D

Whaha dat zou wel epic zijn.

Self sacrifice for the greater good ;)

Dat de Don zich direct eerste nacht van kant maakt en de burgers hebben verloren. Game over.

Jij vroeg dat toch ook Daster, dat het ook mogelijk is dat de Don de Soldaat van zijn familie het bevel geeft zichzelf af te maken. Zou ook wel epic zijn.

Ook wel jammer dat er geen soldaat op een doorgeflipte burger was gegaan. Leek me wel lachen als die dan het loodje had gelegd.

En Don 'lucky' Bikers die kwam er op het einde mee weg met de kill op Markrot, dat was nog een 50/50 shot.
 
Jij vroeg dat toch ook Daster, dat het ook mogelijk is dat de Don de Soldaat van zijn familie het bevel geeft zichzelf af te maken. Zou ook wel epic zijn.
Dat is toch ook gebeurd? JoeyC gaf opdracht om Daster (zijn soldaat) om te leggen, dus zelfmoord.
 
  • Like
Waarderingen: wwe
Dat is toch ook gebeurd? JoeyC gaf opdracht om Daster (zijn soldaat) om te leggen, dus zelfmoord.

Oh ja, maar dat werd idd door jou verholpen. Good boy :p

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 15:49 ----------

Snapte trouwens niet Alley hoe jij kon afwijken van die kimi2 hint? Jij had hem direct goed. 3200 / 1600 zeg jij, 2 dus kimi2. Daarna ging je weer iemand anders stemmen haha.

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 15:53 ----------

Had niemand die Feedback hint door of was die gewoon te verwaarlozen? Had wel verwacht dat iemand van de families haar direct zou afmaken na die duidelijke hint.

Ik vond die hints naar Markrot ook wel duidelijk. De burger die zo sterk was bij een laag lichaamsgewicht.

Daarna nog een keer de gokker die 'zichzelf naar voren worstelt' en in het verhaal daarna 'de schoenen stonden voor de de deur van de worstelaar wwe'.

En snap nog steeds niet hoe dat trainingsbankje van PureB zo snel gevonden werd. Had best wel wat zoektermen gebruikt en kwam op geen enkele manier bij hem uit.
 
  • Like
Waarderingen: wwe
Back
Naar boven