XXL Nutrition

Forumgame 17: Brosci en co

Bezoekers in dit topic

Woopy

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
10.469
Waardering
3.015
Lengte
1m65
Massa
82kg
Brosci en co

Brosci en co is DE gym to be in de wijde omgeving en heeft een uitmuntende reputatie als natty gym. De gym staat op het punt om een award te krijgen voor deze dopingvrije gym waar iedereen tot het uiterste kan trainen, ongeacht zijn of haar doelen.
Er gaan echter geruchten de ronde. Er zou een groepje juicers in de gym aangesloten zijn en zelfs een dealer die deze mensen voorziet van de nodige spullen! Alvorens de award kan uitgereikt worden, komt er een grootschalige dopingcontrole in de gym. Het is dus van uitermate belang dat de abonnementen van de juicers zo snel mogelijk ingetrokken worden en de dealer opgepakt wordt. Maar wie zijn deze personen?

Het spel

Elke dag beslissen de gym leden samen met de eigenaar van de gym wiens abonnement wordt ingetrokken. Het is de bedoeling om de juicers en de dealer uit de gym te schoppen zonder al te veel onschuldige leden te kicken. De juicers daarentegen zullen er alles aan doen om iedereen buiten hun groepje, inclusief de eigenaar, uit de gym te laten verwijderen zodat ze de gym voor zich alleen hebben.

Verhalen

- Openings verhaal
- Dag 1
- Nacht 1
- Dag 2
- Nacht 2
- Dag 3
- Nacht 3
- Dag 4
- Nacht 4

De rollen

De goede kant

- De natty
Dit is een gewoon lid van de gym. Clean als het squatrek op maandag benchdag. Hij brengt overdag zijn stem uit om mee te bepalen wie uit de gym gekickt wordt.

- De potheads
Deze leden zijn in principe natty, maar zouden toch positief testen op een dopingcontrole vanwege hun overmatige marihuana gebruik. Veel van dit soort leden zijn er gelukkig niet (2 à 3 spelers).

- De ouwe lul
Deze kerel op pensioen loopt altijd maar dan ook altijd naakt in de kleedkamer. In de gym draagt hij weinig verhullende kledij. Hij stinkt ook een beetje.
Verder is deze kerel gewoon een natty en heeft hij geen speciale krachten.

- De dwerg
Het kleinste lid van de gym. Hij stemt gewoon mee, maar omdat niemand op hem let, telt zijn stem slechts voor een halfje.
De dwerg weet niet dat hij de dwerg is. Hij lijdt een beetje aan grootheidswaanzin en denkt dus dat hij een gewoon regulier lid is. Dat hij een dwerg is, weet hij pas als hij uit het spel gestemd wordt.

- De reus
Het grootste lid van de gym. Hij torent boven iedereen uit, waardoor zijn stem gemakkelijk gehoord wordt. Zijn stem telt dan ook voor anderhalve stem.
De reus weet niet dat hij de reus is. Hij lijdt een beetje aan bigorexia en denkt dus dat hij een gewoon regulier lid is. Dat hij een reus is, weet hij pas als hij uit het spel gestemd wordt.

- De ventilator
In deze warme zomerdagen een vast onderdeel van de gym. Zo belangrijk dat ook hij stemrecht krijgt! Hij heeft verder geen speciale rol, maar als hij er uit gestemd wordt, kunnen de verhalen er wel wat heter aan toe gaan :D

- De fag (het meisje)
Deze verborgen homofiel kiest elke avond iemand uit die hij gaat bespioneren in de douches. De douches zijn echter ook de favoriete plaats van de juicers om stiekem hun spuitjes te zetten, dus zo kan de fag nog wel wat te weten komen.
De fag kan elke nacht de rol van een speler opvragen. Hij mag deze uiteraard niet expliciet melden in het topic, maar mag deze wel subtiel proberen te brengen. Mocht de fag de rol van de dealer opvragen, zal deze ook gewoon als "juicer" beantwoord worden aan hem. Dit om het spel niet met een anticlimax te laten eindigen mocht de fag zijn rol te duidelijk bekend maken en zo de dealer meteen weggeven.

- De fitness instructeur (jager)
Een betweter van een instructeur die maar al te graag mensen lastigvalt met zijn kennis die recht uit zijn cursusje komt. Elke nacht gaat hij een lid naar keuze "helpen" met zijn beste tips en tricks. Wanneer de dealer hetzelfde lid als slachtoffer had gekozen, zal er niets gebeuren. De dealer werkt liefst ongemerkt. Met een instructeur in de buurt, die sowieso gaat klikken bij de eigenaar, lukt dat niet.
De fitness instructeur geeft dus elke nacht de naam door van wie hij wil beschermen tegen de dealer.

- De powerlifter
Dit lid heeft lang en hard moeten zoeken naar een gym waar hij box good mornings (hierbij raak je met je hoofd de box om de diepte te bepalen) tegen bands kan doen. Hij zal zichzelf dus niet zomaar laten verwijderen uit zijn favoriete gym. Als hij er uit geschopt wordt, neemt hij iemand met zich mee, en dan nog liefst het irritantse lid dat hij kan vinden.
De powerlifter mag op elk moment in het spel een nieuwe naam doorgeven. De laatste naam die hij doorgegeven heeft, gaat met hem mee het spel uit als hij er zelf uit gaat. Deze naam blijft geldig zolang geen nieuwe naam gegeven is.

- De dopingcontroleur
Deze undercover dopingcontroleur mag eenmalig een nachtelijke inval doen en daarbij 2 leden in het potje laten plassen. Hij zal van dichtbij toekijken of de urine wel uit de natuurlijke bron komt. Alle leden die positief testen, zullen onmiddelijk uit de gym verwijderd worden! Wel te weten dat ook de potheads positief zullen testen. De namen van de personen die clean bleken te zijn, worden niet bekendgemaakt, maar er zal wel een hint naar gegeven worden. De dealer heeft genoeg kennis van zaken om ervoor te zorgen dat hij niet betrapt zal worden. Mocht hij een dopingcontrole moeten ondergaan, zal hij er dus niet uit gaan, maar er komt dan wel een hint naar hem in het verhaal.

- De gym eigenaar (burgemeester)
Aangezien dit de belangrijkste persoon in de gym is, telt zijn stem dubbel bij gelijkstand. Om gemakkelijker juicers te kunnen betrappen, vermomt hij zich en weet niemand dus wie hij is. Het abonnement van de eigenaar kan uiteraard niet ingetrokken worden. Mocht de gym eigenaar er uit gestemd worden, dan breekt de anarchie los. De gym eigenaar wordt hardhandig uit zijn eigen gym gezet, en de leden nemen het recht in eigen handen. Aan het spel op zich verandert hierbij niets, maar de verhalen zullen mogelijk wel wat geweldadiger worden :D

De slechte kant

- De juicers (cults)
De juicers weten van elkaar wie ze zijn, en ze weten wie hun dealer is. Ze mogen met elkaar communiceren zodat ze kunnen samenwerken om er elke dag een natty uit te stemmen. Ze mogen niet met hun dealer communiceren!
Hun doel is om verwarring te zaaien bij de natty's zodat deze elkaar er uit gaan stemmen. Het is belangrijk dat ze hun dealer beschermen. Als de dealer er uit is, is het spel afgelopen!

- De leugenaar
Deze hypocriete juicer beweert bij hoog en laag natty te zijn en zal volop meejagen op de juicers, maar stiekem is hij er zelf eentje en stemt hij niet op wie hij beweert te stemmen. Hij mag in het topic op een persoon stemmen, maar hij kan via een pm naar mij zijn echte stem doorgeven. De stem in de pm heeft voorrang op de stem in het topic. Verder is hij gewoon een juicer, dus kan hij ook samen met hen communiceren en zij met hem.

- De dealer
De dealer wil maar al te graag een gym vol juicers. Natty gymleden zijn een doorn in zijn oog, en ook die irritante eigenaar mag wel eens oprotten. Elke nacht kiest hij een slachtoffer uit die hij vakkundig de gym uitwerkt. Doet hij dat door een been of twee te breken, door valse dopingresultaten aan de eigenaar te bezorgen,... Het maakt niet uit hoe hij het doet, maar zijn slachtoffers vliegen er genadeloos uit. De dealer weet niet wie de juicers zijn. Dat komt doordat euh.. omdat euh.. euh.. de juicers een valse snor opplakken als ze bij hem bestellen. Ja, dat is het!

Spelers INSCHRIJVINGEN ZIJN GESLOTEN!

- Orgineel is door de hele gym anaal verkracht met een EZ stang. Juicer
- Wauter
- Snepke1990 is dankzij de dealer uit elkaar getrokken in de cable crossover. Ouwe lul
- Rob P
- Quibus
- Alley cat is vergast door de scheten van de gymleden. Fag
- Biobeast is geplet onder een weight stack door de powerlifter. Gym eigenaar
- IMBAatwork
- z1000 heeft een andere gym gezocht. Pothead
- Marcussi
- UnknownDBB liet zijn knieën breken door een squatbar van de dealer. Natty
- Golderado
- Rob G ligt in een coma na 10 verdovingspijltjes gevangen te hebben van de instructeur. Powerlifter
- Lloydatoni
- Penose
- Jimbooo
- Markrot
- SuuS141
- Bikers is er uit gestemd in dag 1. Pothead
- Sjors26
- Suicide Sid werd door de dealer gekookt in de sauna. Natty
- Boddin
- Guts

De regels

- De rolverdeling begint zondagavond. De inschrijvingen sluiten op het moment dat ik daar aan begin. Ik kan hier geen uur op plakken. Schrijf gewoon op tijd in :) .
- Het spel start maandag 15 juli met een verhaal s'ochtends. De eerste stemming is diezelfde avond tot 22u!

- De rollen zijn geheim! Het is verboden je rol expliciet te vermelden in het topic of via andere wegen. Ook overduidelijke hints naar je rol zullen niet aanvaard worden (dit is uiteraard voor interpretatie vatbaar). Wie deze regel overtreedt, wordt meteen uit het verhaal geschreven.
- Er wordt niet met elkaar gecommuniceerd buiten dit topic om. Geen pm's, geen karmaberichten, geen facebookgesprekken,... De enige uitzondering hierop zijn de juicers. Deze mogen wel met elkaar communiceren. Ze mogen NIET communiceren met de dealer.
- Overdag mag iedereen zijn stem uitbrengen wie er volgens hem of haar uit moet. Stemmen gebeurt door de naam van een speler in bold en in het zwart te typen. De post waarin de stem staat mag niet geëdit worden (dat kan ik nooit bijhouden anders). De persoon met de meeste stemmen, gaat er uit. Bij gelijkspel telt de stem van de gym eigenaar dubbel. Is de gym eigenaar al uit het spel geschreven of stemt hij simpelweg niet mee, dan telt bij gelijkstand de stem van de dealer dubbel. De natty's hebben er dus alle baat bij om de eigenaar in het spel te houden. Stemmen zowel de eigenaar als de dealer niet, dan is het gelijkspel onbeslist en gaan beide slachtoffers er uit. Als dit gebeurt, weet echter iedereen dat dit enkel kan omdat de dealer niet gestemd heeft, en kan het gokken op basis van eliminatie beginnen. De dealer heeft er dus ook alle baat bij om actief mee te stemmen!
- De dag eindigt telkens om 22u. Dit omdat ik simpelweg niet veel vroeger thuis ben als ik na het werk nog ga trainen. In het weekend (vrijdag en zaterdag avond) kunnen andere uren aangekondigd worden. Deze laat ik zo vroeg mogelijk weten. Ik heb namelijk ook een leven :)
- s'Nachts verwacht ik een pm van de dealer, en optioneel van de fag, de instructeur en de dopingcontroleur. De dealer mag een naam doorgeven die vervolgens uit het spel geschreven wordt. De instructeur mag de naam doorgeven van wie hij wil beschermen. De fag mag een naam doorgeven van wie hij de rol te weten wil komen. De dopingcontroleur mag eenmalig 2 namen doorgeven die een controle krijgen en bij positief resultaat uit de gym gezet worden. Stuurt een van hen geen pm, dan gebeurt er voor zijn rol niets. Stuurt de dealer twee dagen op rij geen pm, dan kies ik zelf in zijn plaats een slachtoffer. Zou jammer zijn om het spel te laten verpesten door een inactieve dealer. De slachtoffers die ik kies, zullen dan volledig willekeurig zijn. Kan dan evengoed de gym eigenaar als een inactieve speler als een juicer zijn. Er zullen dan ook meer en meer hints naar de dealer komen.
- De nacht eindigt telkens om 10u s'ochtends. Op deze manier moet ik niet elke nacht lang opblijven om te wachten op pm's, en heb ik s'ochtends op het werk nog wat tijd om het verhaal te schrijven. Ook als ik alle nodige pm's gekregen heb meteen na het dag-verhaal, wacht ik tot 10u de volgende ochtend met het verhaal. Op deze manier kan niet gespeculeerd worden over wie online was meteen na het dag-verhaal. In het weekend (zaterdag en zondag ochtend) kan dit wat later zijn. Dat laat ik dan ook op voorhand weten.
- De powerlifter mag op elk moment een naam doorgeven. Deze naam wordt bewaard zolang het spel loopt, tenzij een nieuwe naam gegeven wordt. Deze speler vliegt mee het spel uit als de powerlifter er uit gaat, zij het door stemming of door de dealer.
- Mensen die niet (meer) deelnemen aan het spel, mogen niet posten in dit topic! Dit om het spel overzichtelijk te houden en invloeden van externen uit te sluiten. Nadat je er uit gestemd bent, mag je nog een afscheidspost maken, maar hierin mag geen info over het spel zitten. Stel je bent er uit gestemd en je bent de fag, dan mag je bv niet zeggen welke namen je nog wist.
- Inactieve leden zullen na verloop van tijd uit het spel geschreven worden.
- Als de dealer er uit gestemd wordt, is het spel afgelopen en hebben de natty's gewonnen.
- Als de dealer en juicers in de meerderheid zijn, is het spel afgelopen en heeft de slechte kant gewonnen.
 
Laatst bewerkt:
Ben ik al dood
 
Shit, vrijdagochtend ga ik op vakantie. Dat wordt hem dus denk ik niet..
 
Ben ik al dood

Ik wil eventueel wel een speciale rol voor jou toevoegen.
- Dode piraat
Deze eenbenige piraat is al enkele jaren dood en ligt in de kast. Hij mag niet stemmen en niet posten in het topic.

:)
 
Ik wil wel dode piraat zijn, mits er dan ook bij staat dat ik lekker ben.

Groenten Peanut
 
Deal
 
In
 
De eerste 5 inschrijvingen mogen trouwens gratis gebruik maken van de sauna en de zonnebank!
 
De eerste 5 inschrijvingen mogen trouwens gratis gebruik maken van de sauna en de zonnebank!

Nice. Verhaal/rollen zien er goed en doordacht uit. Als ik maar niet de dwerg ben..
 
Shit, vrijdagochtend ga ik op vakantie. Dat wordt hem dus denk ik niet..

Gewoon je vakantie annuleren. Dit is veel belangrijker.

Ik ben ook in WOOP

Ik wil graag VENTILATOR, REUS, DWERG, NATTY powerlifter en juicer zijn.
 
Loopt goed. Nog 1 plaats voor de gratis sauna en zonnebank!
 
Shit, vrijdagochtend ga ik op vakantie. Dat wordt hem dus denk ik niet..

Dacht ik ook man, maar als je wifi hebt bij het zwembad lukt het gewoon.
 
Ik heb het niet graag warm en een zonnebank heeft voor mij niet veel nut, kan ik niet wat gratis shakes krijgen?
 
+1

Al was het bij mij vorige potje voor het eerst.

Nice.
Hints over steegjes in het eerste verhaal coming up :D

---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 09:43 ----------

Ik heb het niet graag warm en een zonnebank heeft voor mij niet veel nut, kan ik niet wat gratis shakes krijgen?

Hints over verbrande kerel die flauwvalt in de sauna coming up!
 
Ah fack it, in
 
Back
Naar boven