AndroidHealthClinic

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

Bezoekers in dit topic

Je kan misschien ook doen wat ik van plan was maar uiteindelijk niet gedaan heb. Reserves gebruiken.
Je kan dan bv een maximum op de inschrijvingen zetten (TE veel spelers is ook niet goed) en degenen die erna nog inschrijven, kunnen de rol van een inactieve krijgen.
 
Oke, dan open ik dit weekend het topic en dan hoor ik het dan wel. Suggesties of verbeteringen zijn trouwens altijd welkom dan :)
 
Succes man!ik doe zeker mee
 
Ik doe mee als ik Asterix mag zijn!
 
Je kan misschien ook doen wat ik van plan was maar uiteindelijk niet gedaan heb. Reserves gebruiken.
Je kan dan bv een maximum op de inschrijvingen zetten (TE veel spelers is ook niet goed) en degenen die erna nog inschrijven, kunnen de rol van een inactieve krijgen.
Dit vind ik zeker ook een goed plan. Al kan het aantal deelnemers wat mij betreft eigenlijk niet te groot zijn.
Als mensen te laat zijn mogen ze reserve zijn. Dan kan je ook een beetje strenger zijn qua inactiviteit. Twee berichtjes per dag vind ik toch te weinig.

Ben benieuwd naar de opzet.
 
Ik zal voor jou speciaal deze rol erin steken. Speciale kracht? Een snorretje

Ik kan eenmalig van mijn toverdrank drinken en dan alle Romeinen in 1 keer doden. :)
 
Jullie zijn ook wel gezegend met een speler als mij in jullie midden!!
 
Oke, dan open ik dit weekend het topic en dan hoor ik het dan wel. Suggesties of verbeteringen zijn trouwens altijd welkom dan :)

Schrijf mij maar alvast in dan. Geen zin om dadelijk te laat te zijn en dan reserve te zijn.

---------- Post toegevoegd 13 September 2013 om 15:15 ----------

Jullie zijn ook wel gezegend met een speler als mij in jullie midden!!

Jij bent de reden dat ik meedoe
 
Schrijf mij maar alvast in dan. Geen zin om dadelijk te laat te zijn en dan reserve te zijn.
Eigenlijk moeten de echte veteranen al standaard ingeschreven staan. Of er moet plaats voor ze gemaakt worden als ze een keer te laat zijn.
 
Eigenlijk moeten de echte veteranen al standaard ingeschreven staan. Of er moet plaats voor ze gemaakt worden als ze een keer te laat zijn.

Voor de mensen die in dit topic al gereageerd hebben dat ze meespelen is er sowieso een plaatsje vrij
 
Hee wauter, ik wil meedoen
 
Ik doe ook mee Wouter!
 
Ik doe in als jimboo in is
 
Back
Naar boven