MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination (2 bezoekers)

Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe


  • Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

whami

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
28 sep 2010
Berichten
7.347
Waardering
861
Lengte
1m77
Forumgame !4: Final Wolfination

Dag 5
Spel begonnen. Inschrijvingen gesloten.


Shining Tours presents:

Een heerlijke trip voor singles. Laat het bekende leven achter en ga op avondtuur met andere mensen die single zijn en wie weet vind je de vrouw van je leven! Laat je vriendenkring thuis en leer nieuwe mensen kennen. Daarom kunnen groepen zich niet inschrijven maar enkel individuen. Van social outcast tot moslim zelfmoordterrorist, iedereen is welkom.

11hqexv.jpg




Preview verhaal
2 weken keken de deelnemers er naar uit, eindelijk is het zo ver! Vandaag vertrekt de bus naar Fy a'Emaq Alqrf. Een 2 weken lange vakantie op het strand. Vol met lekkere chicks met D cups die naakt zonnebaden.

Iedereen stapt de bus op. Al snel vraagt men zich af “waar zijn die hete chicks nou”? Maar niemand maakt zich zorgen. Die zien we daar wel op het strand als we aankomen, denkt iedereen.
3 dagen op autobus zijn al snel voorbij. Halverwege de trip door Saoedi-Arabië heeft een passagier een nare droom.

In zijn droom ziet hij een Oase in de woestijn, het is adembenemend mooi! Maar de bus rijd er recht voorbij. “We zitten hier al een hele dag in die ***** bus!” Klagen enkele passagiers. Konden we eens niet even onze benen strekken aan die oase! Oké oké, zegt de chauffeur, als we er nog een tegenkomen, stop ik. Zo geschiede. Enkele uren later zien ze aan hen linkere zijde een nog mooiere Oase, hij is amper zichtbaar door de zandduinen die het zicht blokkeren. De chauffeur slaat de volgende links af en stopt bij de oase. Ah heerlijk klinkt het in koor. Maar dan klinken er schoten. Al gauw ligt de grond bezaait met lichamen, zeker de helft van de passagiers is dood. “Grijp die buslading vuile homo’s” roepen de aanvallers in koor.

Eindelijk kunnen we iets anders dan geiten en kamelen nken! De overlevenden worden gekneveld, geblinddoekt en bovenop een kameel gesmeten. Alle 7 de overlevenden blijken in een ander kamp terechtgekomen te zijn, opgesloten in een tent in het midden van een groep tenten die het dorp vormen van een rondtrekkend trainingskamp van moslim extremisten.

Een van de overleven krijgt bezoek. Het is een blanke man met een rosse baard. Hij spreekt Nederlands! “Eindelijk, de eerste keer in de 6 maanden dat ik hier ben dat ik geen kameel of geit moet nken”. De man gebied hem voorover te buigen. Al snel blijkt de man een pain in the butt te zijn, letterlijk. Dit is wat alle 7 de overlevenden elke dag moeten ondergaan. Zo wordt de stront steeds opnieuw in hen darmkanaal omhoog geduwd. Tot hun lichaam het niet meer aankan en het door hen mond naar buiten komt. Zo kan hen lichaam geen voedingstoffen meer opnemen, buiten zij die langs de verkeerde kant binnenkomen. Dit blijkt niet genoeg om te overleven en al snel zijn ze allemaal dood.
De bus rijdt over een put in de baan en de dromende passagier schrikt wakker. Het duurt even voor hij helemaal wakker is. Dan denkt hij, “ben ik hier al niet eens geweest? Ik herken het hier precies?”. De bus passeert een oase. “Hé, dat is die zelfde oase uit mijn droom!”. “We zitten hier al een hele dag in die ***** bus!” Klagen enkele passagiers. Konden we eens niet even onze benen strekken aan die oase! Oké oké, zegt de chauffeur, als we er nog een tegenkomen, stop ik. De passagier de eerder droomde krijgt schrik. Hij herkent ook de rest van de weg. “Oh nee!” denkt hij. Hij probeert de chauffeur te overtuigen niet te stoppen aan de volgende oase. Maar hij weigert.

De passagier bedenkt een plan. Hij herinnert zich hoe moeilijk zichtbaar de 2de oase was. Al snel heeft hij een plan bedacht. Net voordat men de oase zou kunnen zien gaat hij aan de rechterzijde van de bus staan en doet onnozel om iedereen zijn aandacht te trekken. “Potverdomme, ik krijg hoofdpijn van jouw dom gedoe, ga zitten!” brult iemand. De onnozelaar doet nog even verder. Dan ziet hij de oase, terwijl iedereen naar hem zit te kijken omdat hij onnozel doet. “Niemand heeft het gezien!”, denkt hij vrolijk. Dan gaat de deur van de bus open en voelt hij een stamp in zijn buik van de boze passagier. Hij valt zacht neer in het zand aan de zijkant van de baan en kan niet anders dan toekijken hoe de bus wegrijdt. Hij loopt achter de bus aan. De bus nadert het kruispunt waarvan de linker afslag naar de oase lijdt. De bus rijdt door.

Al gauw is hij moe, hij geeft het op en stopt achter de bus aan te lopen. Uitgeput zijgt hij neer in zand en huilt als een IWJ. Hij hoort enkele stemmen en voor hij het weet is hij omringd door een groep gewapende mannen. “Oh nee! Het zijn diezelfde als uit mijn droom!”. Een van de mannen grijpt hem. Hij wordt gebonden, geblinddoekt en op een kameel gegooid…

Omdat de passagiers ontsnapt zijn aan de dood veranderd Satan een van de passagiers in een weerwolf. Als de wolf er in slaagt de vervloekte zielen van de passagiers aan Satan te bezorgen dan zal hij de wolf en zijn aanbidders hen vrijheid terug schenken. Dit heeft ook een keerzijde, als de wolf gedood wordt zullen alle passagiers weer vrij zijn. In het geheim waren er ook enkele goths die elkaar kennen die zich elk apart ingeschreven hebben voor de trip. Ze aanbidden de dood en zullen naar alle waarschijnlijkheid de zijde van de wolf kiezen.

--------------------------------------------------------------------------​

TL;DR versie

Elke nacht zal de wolf een passagier doden. Overdag zullen alle passagiers proberen de wolf en zijn aanbidders te doden terwijl de Gothics (cults) dit proberen tegen te werken. De persoon die het meeste stemmen tegen zich krijgt zal gedood worden. Elke dag zal ik een verhaal posten met de gebeurtenissen van die dag. Hierin zullen tips zitten naar bepaalde rollen. Wie een rol raad krijgt via PM een individuele tip. Er zullen ook hints in het verhaal zitten waaruit je kan afleiden wie welke rol heeft. Als de wolf gedood wordt dan winnen de goeden en is het verhaal gedaan. Als de slechten de overmacht weten te grijpen door in de meerderheid te komen, dan wint de slechte zijde.




2rp7g2c.jpg


Verhaaltjes:
Nacht 1
Dag 1
Nacht 2
Dag 2
Nacht 3
Event (aanslag)
Dag 3
Nacht 4
Dag 4
Nacht 5
The end


Rollen
Elke speler krijgt willekeurig (verdeling 100% random door Excel getrokken) een rol toegewezen. Deze verdeling wordt niet openlijk bekend gemaakt, ieder zijn rol is geheim. Afhankelijk van je rol heb je speciale opties/vaardigheden die van nut kunnen zijn in het spel. Sommige onbekende rollen worden niet van in het begin vrijgegeven maar moeten eerst geraden worden adhv tips. Dit zijn geen tips naar wie deze rol heeft! Wie een rol juist raad krijgt een extra hint die naar een cult of iets anders kan wijzen. Je mag uiteraard je eigen rol of een rol die je via een speciale skill te weten bent gekomen, NIET “raden”. De cults krijgen GEEN tips als ze een rol raden, ze voorkomen zo echter wel dat iemand aan de goede zijde een tip naar hen krijgt. Spelers kunnen max 3 keer per dag rollen proberen te raden.

Vb hoe rollen te raden: je moet onbekende rollen raden, NIET wie deze rol heeft. En je antwoord onderlijnen.
Bv. Bakker, hooligan, dictator, ... Max 3 x per dag raden.


De rollen die van in het begin bekend zijn (niet wie) vind je in de onderstaande spoiler.
Slechte zijde
Winconditie: wanneer de kwade kant meer dan de helft van de stemmen bezitten, hebben de slechten de overmacht, en heeft het kwaad zodoende overwonnen.


Wolf
De belangrijkste slechte rol in het spel. De weerwolf mag mij de naam sturen van wie hij dood wenst. Dit VOOR middernacht. Overdag ziet hij er uit als een gewone burger en stemt hij ook mee.

Cultist (Gothics volgens het verhaal)
De gothics aanbidden de dood. Daarom kiezen ze de kant van de wolf. De gothics kennen iedereen binnen hen groepje, bovendien weten ze ook wie de wolf is. Ze mogen enkel met leden uit hen gothic groepje PM’en. Contact met de wolf is verboden! Ze mogen op geen enkele manier aan de wolf laten weten wie de cults zijn. Wie dit toch doet zal NOOIT meer mogen deelnemen aan een van deze spelen. De cultisten proberen iedereen aan de slechte zijde te beschermen. Ze zijn bereid hun leven te geven voor de wolf.

Leugenaar
Deze achterbakse bber liegt over alles... AAS-gebruik, de 10/10's die hij afgelopen stapavond heeft gepakt, en zelfs op wie hij stemt in de Weerwolf game!!!!! Deze persoon mag zijn stem plaatsen in het topic, maar als hij mij een andere naam PM't, zal die stem voorrang hebben op de stem die hij publiekelijk uitbrengt. Het kan dus voorkomen dat de telling die jullie maken niet overeenkomt met de werkelijke stand.

Loa
Kan elke dag via PM de naam van iemand + een boodschap doorgeven. Die boodschap wordt dan in naam van een andere persoon (uit de PM) onderaan het dagelijkse verhaaltje geplaatst. De Loa is hier compleet vrij in. Elke keer hij dit doet heeft hij 20% kans dat de Loa rol bekent raakt en dat zijn boodschappen dus geloofwaardigheid verliezen.

??
?? ?? ??



Goede zijde
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.

Lolita
Een lange lat zonder tieten, waardoor ze goed opgaat tussen alle mannen. Zij heeft een speciale macht dat ze elke nacht naar de weerwolf mag gluren. Beiden krijgen dan een even moeilijke tip over elkaar.
Of ze kan de naam van iemand die ze gaat bespioneren PM’en naar mij. Ze krijgt dan een moeilijke of gemiddelde tip over die persoon zijn rol. De andere persoon krijgt ook een (moeilijkere) tip over haar.
Ze is niet verplicht om te spioneren, ze mag ook zorgeloos slapen ’s nachts.

Hunter
Elke nacht beschermt de jager een dorpsbewoner door mij een naam te PM'en. Dit voorkomt dat deze persoon vermoordt kan worden door de wolf, en dit betekend dat de wolf die nacht niemand vermoord. Hij kan ook zichzelf beschermen, maar dat wordt steeds minder efficiënt en zal bovendien leiden tot tips tegen hem die steeds makkelijker worden indien hij zichzelf beschermd.

Feeks
De Feeks heeft een versnelde maandstonden cyclus. Hierdoor heeft ze 1 dag de Russen op bezoek, is ze 1 dag vruchtbaar en 1 dag ‘normaal’. Ze kan elke 3 dagen 1x vragen of iemand de wolf is en 1x de rol van iemand vragen en 1x niets doen. Vragen doet ze via PM aan mij.
Deze info kan de feeks subtiel delen in het topic. Ze mag nooit expliciet zeggen dat iemand een bepaalde rol heeft als ze dit te weten is gekomen via haar speciale kracht.

(ham)Burger (voor de wolf)
De burger heeft geen speciale eigenschappen. Hij stemt overdag op de persoon welk hem het meest verdacht lijkt.

Headhunter
Kent alle jobs / rollen en (gedeeltelijke) job beschrijvingen maar weet niet wie de rol heeft en mag de rollen niet verklappen. Hij heeft als voordeel dat hij meer over het spel weet dan de rest en sneller iemand zijn rol (en bijbehorende krachten) door zal hebben.

??
Kan met de doden praten. Meer is er niet bekend over deze rol.

Puzzelaar (geraden door Golderado)
Krijgt alle extra tips die anderen ontvangen ook.

Magiër (geraden door Golderado)
Kan eenmalig iemand terug tot leven wekken.

Gay (geraden door woopsy)
Doet...euh.

??
?? ?? ??



Neutrale zijde
Winconditie: leuke pot (zonder deksel) organiseren.

Ghost
Dit is de spelleider, Whami. De enige persoon in het verhaal die jullie op zijn woord kunnen vertrouwen. Vanuit het rijk der doden kan hij niemand verraden. Een deel van de marteling die Satan oplegt vanuit de hel, is dat het spook geen namen kan noemen met een rol erbij. Daardoor kunnen zichtbare namen die genoemd worden in het verhaal NOOIT samenhangen met een tip naar iemand zijn rol. Hierdoor moet het spook lijdzaam toezien hoe de burgers in bosjes sterven. Het spook kan echter wel stiekeme hints in het verhaal steken in de hoop dat de burgers ze vinden en kunnen ontcijferen.



(voorlopig) onbekende zijde
Mayor
?? ?? ??

Zelfmoordterrorist
(geraden door Penose:()
Doet boem
--------------------------------------------------------------------------

Deelnemers
0. Whami

!. KnownDBB
2. Z1000 (dood nacht 5 door wolf)
3. Alley Wolf
4. Daniel20 (dood dag 4 stemming)
5. Snepke1990
6. lloydatoni
7. Markrot
8. Wallied
9. Rob G
10. Jimbooo
11. IMBAathome (dood nacht 2 door wolf)
12. Quibus
13. Golderado (dood nacht 4 door wolf)
14. Biobeast
15. Woopy
16. Kane
17. WWE
18. orgineel (dood dag 1 door stemming)
19. JoeyC
20. Flippie22 (dood door inactiviteit)
21. FREAKING HUGE (dood door inactiviteit)
22. Sjors26
23. Roth
24. Tremendes
25. Jorgyboy (overleden door eigen bom)
26. Suus141 (overleden door bom)
27. Stefanovich
28. Pure B
29. Penose:( (dood nacht 3 door wolf)

--------------------------------------------------------------------------

Regels
Wie de regels breekt kan uitgesloten worden voor toekomstige edities.

1. De dag duurt van 0:01 tot 22:00. Gedurende die tijd kunnen dorpsbewoners overleggen en stemmen tegen de persoon die ze dood wensen. Stemmen na 22:00 tellen NIET mee. Stemmen moeten voor de duidelijkheid in het Tremendes gezet worden, euh ik bedoel in het vet gezet worden. De stem die jij opgeeft en die ik meetel is de persoon die je het laatst in het vet plaatste. Als je je posts met vetgedrukte namen edit kan je stem niet meegeteld worden, stem wijzigen doe je door nieuwe post te maken en andere naam in het vet te zetten. Spelers die vaak niet stemmen kunnen uitgeschreven worden.
Het verhaal van de stemming verschijnt die avond nog na 22:00.

2. De nacht duurt van 22:01 tot 0:00. Gedurende deze tijd kan de wolf zijn slachtoffer kiezen en kunnen andere spelers hun krachten gebruiken door mij een PM te sturen. Deze spelers hebben een zeer belangrijke rol en worden daarom verzocht om elke dag van het spel op tijd hen verplichtingen uit te voeren (VOOR 23:59). Als je tijdens deze 2 uren niet beschikbaar bent, MOET je op voorhand mij verwittigen en indien mogelijk al op voorhand aan je verplichtingen voldoen. Wie op voorhand zijn verplichtingen doorgeeft mag er voorwaarden aan koppelen. Bv als persoon X sterft dan eet ik Y op maar als hij niet sterft dan eet ik Z op.
Hoe de wolf zijn slachtoffer maakt kan je na 0:00 lezen, of in de loop van de ochtend. Hangt af van wanneer Whami eens zin heeft.

3. Alleen de Cultisten mogen binnen hen cultistengroepje PM'en. Cultisten mogen in geen geval de wolf contacteren, op gelijk welke manier. Andere spelers mogen GEEN contact met elkaar hebben over het spel, ook niet via karmaberichten of andere.

4. Iedereen, ook doden, worden verzocht enkel karma te geven met de volgende boodschap "Game karma". Andere berichten kunnen zonder dat je de intentie had spelers beïnvloeden, dus gelieve dit niet te doen.

5. Mensen die niet meedoen met het spel en mensen worden geacht niet in dit topic te posten wanneer het spel begonnen is. Kan je je niet inhouden? PM mij!

6. Mensen die dood zijn gegaan in het spel mogen NIET meer posten in dit topic, of op een of andere manier (PM/karma) contact hebben met de levende spelers over het spel. Dood is dood.
Spelers krijgen wel de kans om EENMALIG zo snel mogelijk na hen dood een laatste boodschap uit te kramen. Deze mag GEEN spelinfo, beschuldigingen, spelgerelateerde dingen, ... bevatten!
Vb'den van toegelaten boodschappen: "Succes nog iedereen"; "Idioten!:mad:"; "Told you so!"; "Stem eens op een cult Rob G!".

6. Hou je aub aan de regels voor iedereen die er veel tijd en werk in steekt, zodat iedereen plezier aan het spel kan beleven!!! Het opzettelijk breken van regels zal daarom altijd bestraft worden.

Iedereen is verplicht het spel leuk te vinden! Have fun met rellen, trollen, elkaar uit te schelden en vergeet hierbij Killy niet. Speel het zacht, geniet ervan en bid elke avond tot Allah dat jij niet sterven zal.
 
Laatst bewerkt:
out

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 23:38 ----------

in
 
Moest iemand het verhaal al lezen...
Als je er fouten in vind, laat het me weten.
Als er geen in zitten zou het een wonder zijn :roflol:
 
srs pls geen 10 juni. Heb die week tentamens. Srs
 
in
 
srs pls geen 10 juni. Heb die week tentamens. Srs
Wanneer je laatste? (heb ook examens, maar leer toch geen reet)

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 23:47 ----------

Brb, ff "cheater" rol toevoegen :roflol:
Nah, srsly. Deze mag je meedoen maar cheaten zal lijden tot uitsluiting toekomstige edities. Ga morgen bij regels wel wat dingen zetten omtrent karma en pm's.
En er gaat, als het lukt, vrij goede bescherming tegen het breken van regels komen.
 
Laatst bewerkt:
Ik stem zoiezo op Jorgyboy, mocht ie meedoen

:wave2:Jorgyboy
 
Wanneer je laatste? (heb ook examens, maar leer toch geen reet)

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 23:47 ----------


Brb, ff "cheater" rol toevoegen :roflol:
Nah, srsly. Deze mag je meedoen maar cheaten zal lijden tot uitsluiting toekomstige edities. Ga morgen bij regels wel wat dingen zetten omtrent karma en pm's.
En er gaat, als het lukt, vrij goede bescherming tegen het breken van regels komen.

Donderdag 13 juni laatste.

Haha ik ga wel leren. Geen zin om volgend jaar het opnieuw te doen:o:o:o
 
Epic verhaal dus wil wel in, al heb ik examens tot en met 21 juni. Vanaf 19 juni zie ik wel zitten...

PS: Je verhaal zit vol met fouten :p
 
Epic verhaal dus wil wel in, al heb ik examens tot en met 21 juni. Vanaf 19 juni zie ik wel zitten...

PS: Je verhaal zit vol met fouten :p
Laat me dan weten waar of verbeter ze ff :P
Zie persoonlijk 17-19 al meest waarschijnlijke. Tenzij echt veel stemmen naar vroeger gaan.
 
Brb, ff "cheater" rol toevoegen :roflol:
Nah, srsly. Deze mag je meedoen maar cheaten zal lijden tot uitsluiting toekomstige edities. Ga morgen bij regels wel wat dingen zetten omtrent karma en pm's.
En er gaat, als het lukt, vrij goede bescherming tegen het breken van regels komen.


:roflol: Ik werd er toch uit gestemd, dus wilde nog wat chaos creeëren.
maar zal srs spelen deze keer (zoals de eerste edities)
 
Asj Sjarqiyah:):):):):)
 
Als snel blijkt de man een pain IN the butt te zijn, letterlijk. Dit is wat alle 7 de overlevenden elke dag moeten ondergaan. Zo wordt de stront steeds opnieuw hen darmkanaal omhoog geduwd. Tot hen lichaam het niet meer aankan en het door hen mond naar buiten komt. Zo kan hen lichaam geen voedingstoffen meer opnemen, buiten zij die langs de verkeerde kant binnenkomen.

hen = hun?

wijgert = weigert

...
 
Enkele fouten er uit en extra spoiler die duidelijker moet maken :P

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 00:00 ----------

als snel blijkt de man een pain in the butt te zijn, letterlijk. Dit is wat alle 7 de overlevenden elke dag moeten ondergaan. Zo wordt de stront steeds opnieuw hen darmkanaal omhoog geduwd. Tot hen lichaam het niet meer aankan en het door hen mond naar buiten komt. Zo kan hen lichaam geen voedingstoffen meer opnemen, buiten zij die langs de verkeerde kant binnenkomen.

Hen = hun?

Wijgert = weigert

...
:d
 
Back
Naar boven