MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe


  • Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ik zou voor de organisatie van dit spel niet kijken naar wie wanneer tijd heeft. Er zal altijd wel iemand op vakantie zijn. Gewoon spel starten en zien wie meedoet ;)
 
Bedankt voor het organiseren, Whami!

Persoonlijk vond ik het een wat mindere game.. Als cults hadden we het ontzettend zwaar omdat ook wij naar onze cult broeders moesten raden. Dit maakte het met de shitload aan burgers best wel lastig, helemaal omdat orgineel er direct uitging eerste ronde door de toevallige hint. Toen Unknown er niet uit ging die ronde heb ik bijna mijn toetsenbord door de kamer gesmeten, want daar baalde ik oprecht heel erg van. Het werd me allemaal net iets te complex.

Pfffff ik de gek.

Ik dacht dus dat ik jager was. Vandaar dat ik dus Remi zo open en bloot had gezet deze ronde. Ik had hem beschermd denkende dat ik hem dus wolf target had.

Ik had gisterennacht Golderado willen beschermen maar uiteindelijk niet gedaan omdat ik zo pissig was.

Alle gekken hadden dus geen power?

Dit had ik dus nooit verwacht:roflol:.

Edit:
Thanks voor de support, z1000. One luv.

Kane, het was niet persoonlijk. Kus
 
Dan nog even mijn idee voor een spel.

Het thema: Maffia.

Er zijn 2 families. Bijvoorbeeld de Corleone's en de Soprano's. Allebei de families hebben 1 godfather, dit is de hoofd cultist. Uitgaande van bijvoorbeeld 28 speler hebben allebei de families nog 4 cultisten.

Je hebt dus per familie:

1 godfather (hoofd cult)
4 cults (capo's)

De families moeten tegen elkaar strijden én tegen de burgers. Dus je hebt 2 kampen van cultisten die elkaar er uit kunnen stemmen. Er is GEEN wolf. Maar, als de godfather van 1 familie afgemaakt wordt, dan is die familie DOOD. Wordt de godfather afgemaakt door de burgers dan is de hele familie weg. MAAR, wordt de godfather afgemaakt door de andere familie dan neemt die familie de andere familie over. Dit wil zeggen dat de cultisten van de familie waarvan de godfather door is zich zullen aansluiten bij de familie die de godfather heeft afgemaakt. Dan is het dus 1 grotere familie tegen alle burgers.

Wat mij zo leuk lijkt is dat je dus 2 kampen met cultisten hebt die ook elkaar weg willen hebben. Ze weten natuurlijk niet we de andere cultisten zijn (de andere familie).

Mijn idee is verder dat de godfather (hoofd cultist) gewoon contact heeft met de rest van zijn familie. Zij kunnen gezamenlijk de spelleider een PM sturen over wie ze die nacht willen afmaken. De andere familie kan dit OOK doen.

Op die manier heb je dus 2 kills per nacht. Wat ook een optie zou kunnen zijn is dat ieder lid uit de familie een kill mag uitspreken. Bijvoorbeeld:

Godfather + 4 cults (5 mensen dus). Zij kunnen dan zeggen:

ik stem 50% op Remi, 20% op biobeast en 30% op daniel. De andere familie kan dit ook doen. De spelleider telt de percentages op en de speler die de meeste percentage krijgt die wordt er uit gewipt. Een familie kan ook zeggen 100% op een bepaalde persoon. De andere familie kan dat ook doen. In dat geval kunnen er gewoon best 2 kills zijn imo.

Maar daar kan nog over gesproken worden hoe dat precies gaat.

Als bijrollen voor de burgers denk ik aan:
- Jager (huursoldaat oid)
- Meisje (de snitch)

En dat is het.

Iedereen weet precies waar hij aan toe is. Geen plotwendingen. Sowieso vind ik maffia gewoon een erg leuk thema.

Als mensen dit tof vinden mag een ieder het organiseren. Eventueel gewoon gezamenlijk nog even kijken hoe we het doen met het stemmen enzo. Maar iig 2 families (2 cult kampen) en een burger kamp lijkt me erg leuk,

En vooral: geen onduidelijkheid. Van te voren gewoon aangeven welke rollen er precies zijn. Wat die rollen kunnen. En dan gewoon GAAN. Mocht het spel binnen 1 of 2 dagen af zijn, jammer. Maar het lijkt me erg leuk.

In
 
Wie gaat het organiseren? Lijkt mij ook erg tof om te doen. Denk dat ik wel mooie verhalen ervan kan maken. Kan alleen niet beloven dat ik elke avond een verhaal kan schrijven als het spel lang duurt. Dus het zou kunnen dat het soms wat langer duurt, maar dat moeten jullie dan voor lief nemen.
 
Wie gaat het organiseren? Lijkt mij ook erg tof om te doen. Denk dat ik wel mooie verhalen ervan kan maken. Kan alleen niet beloven dat ik elke avond een verhaal kan schrijven als het spel lang duurt. Dus het zou kunnen dat het soms wat langer duurt, maar dat moeten jullie dan voor lief nemen.

Mooie verhalen schrijven lijkt me erg tof. Denk dat ik volgende week wel kan beginnen aan het spel. Wie wilt er allemaal mee spelen?
 
Klinkt top Rob!
 
Back
Naar boven