Fitness Seller

Forumgame 7: Japanese Dragon (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

niets ernstig hoop ik?

Nee, jongen op n scooter reed op ons in. Had knipperlicht niet gezien (zijn statement). Gelukkig niet tegen de kar op, want dan was ie erover gevlogen, maar wel n portier naar de klote. Wel helm op, dus hij had niets ernstigs. Kost je toch snel 2 uur extra...:mad:
 
Dat is k*t, hopelijk niks aan overgehouden?

Neem je tijd, niks moet
 
Het is alweer nacht zeven en de draak is met zijn cultisten bijna in de meerderheid. Hijzelf weet dit echter nog niet en blijft daarom voorzichtig te werk gaan. “Wie kan ik veilig vermoorden? Ik weet zeker dat IMBAatwork bij mij hoort, samen met BearelleJonas. Daster zou een goede keus kunnen zijn, tenzij hij een hele goede cultist is. Luc M en Feedback zijn beiden te inactief om goede cultisten te kunnen zijn.” Terwijl hij over zijn keus aan het nadenken is, loopt hij als in een hypnose de deur uit, de straten van Nikkö in. Hij blijft verder dubben en heeft zo ook niet door dat hij andermans huis in binnen gewandeld. Hij loopt naar boven en doet een deur open. Daster schrikt wakker waarop ook de draak “ontwaakt”.

how-to-get-rid-of-nightmares1.jpg


Hij wil een zwiep met zijn staart geven, maar realiseert zich dan pas dat hij nog in zijn menselijke vorm is. “JIJ?!”, hoort hij Daster spreken. De draak, die de geest van zijn menselijke lichaam heeft overgenomen, reageert met een bevestigend “Ja.”. Dan snel pakt hij van een nachtkastje een glazen kandelaar en slaat Daster ermee de hersens in. Snel erna maakt de draak zich uit de voeten, bang om vlak voor het einde toch gepakt te worden.

De volgende dag lijkt de rust te zijn wedergekeerd tot Nikkö. Het stemmen op het dorpsplein, waar nog steeds het lijk van Orgineel ligt weg te rotten, verloopt zeer gemoedelijk. Eigenlijk zijn alle stemmen voor Feedback, die zich daar duidelijk geen zorgen over maakt aangezien zij zelf niet eens op iemand anders stemt. Wanneer de avond begint te vallen, blijkt inderdaad dat Feedback degene zal zijn die het loodje zal leggen. Net wanneer Feedback zichzelf in de diepe waterput wil werpen gebeurt er echter iets vreemds: achter haar, op zo’n 5 meter afstand begint ineens een van haar mede-dorpsbewoners te trillen en te schudden. Langzaam aan begint hij te groeien, verschijnen er schubben op zijn huid en kleuren zijn ogen diepgroen. Enkelen beginnen te schreeuwen van angst, maar een aantal anderen beginnen te juichen en klappen. “Dat is ONZE draak!”, schreeuwt BearelleJonas luid. “Kiem em goan!”, klinkt uit de mond van Arnodsi. “Wat jammer dat RemiAFCA, Orgineel en Markrot hier niet bij kunnen zijn!”, spreekt Maxiamento blij. “Dat is em! Dat is em! DAT IS EM!!!”, klinkt IMBAatwork overal bovenuit. “Dat is onze heer en jullie meester, ons licht in het donker maar jullie donker in het licht. Dat is de witte opperdraak WOOPY, kniel voor hem en zwicht!!”

White_dragon_2.jpg


De overgebleven dorpelingen deinzen achteruit, angstig voor hun leven. Dan ineens spreekt de draak. “Vrees mij niet, stervelingen. Ik zal jullie goed behandelen. Ik heb het immers aan jullie te danken dat ik over enige tijd in een fantastisch onderwaterpaleis kan gaan wonen. Met jullie hulp zal dit fantastische bouwsel worden gemaakt. Ik zal jullie niet verplichten tot fysiek werk, maar jullie zullen wel degelijk voor mij moeten zwoegen. Met jullie hulp zal ik namelijk heerser van heel Japan worden.” Nog steeds bang doch realiserend dat zij nooit zullen kunnen ontsnappen aan de draak, besluiten de laatste vier dorpsbewoners; Rob P, Luc M, Roth en Xavier63, dat zij zullen moeten doen wat de draak hen beveelt. Misschien dat hij hen later zal eren en rijkelijk belonen…

“Aan jullie, mijn cultisten, heb ik weinig meer. Jullie hebben zogezegd jullie doel gediend. Ik zie verder geen nut in jullie en zal mij zo spoedig mogelijk van jullie ontdoen. Bedenk daarbij wel dat ik jullie ten zeerste dankbaar ben voor al het fantastische werk. Echter, ik heb vandaag rustig nagedacht en heb besloten dat ik nog wel een aantal verschrikkelijke moordmanieren wil testen voordat ik deze op de misdragende inwoners van Japan ga toepassen.” De cultisten schrikken. Dit was toch niet werkelijk het einde van - en het belonen voor al hun harde werk? Ze kijken elkaar aan, bang voor wat er komen gaat.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De draak spreidt zijn enorme vleugels en vliegt op. Boven het dorp hangend, slaakt hij een enorm harde kreet om zich vervolgens weer naar het dorpsplein te begeven. “Wacht maar, mijn trouwe volgelingen. Jullie zullen beloond worden.” “Vast wel”, klinkt het schamper uit IMBAatworks mond. Hij heeft alle hoop in de draak al opgegeven. Al die dagen geniepig zijn en de dorpelingen voorliegen heeft hem blijkbaar niets anders gebracht dan de dood. Na enkele minuten wachten, komt er ineens een kleine groep pandas het dorpsplein opgelopen.

pandas-drinking.jpg


“Pandas?!”, vraagt Roth zich af. “Pandas gaan jouw cultisten vermoorden?” “Wacht maar.” Vier grote pandas gaan elk achter een cultist staan, waarop de draak zijn ogen sluit. Plots springen de pandas naar voren, duwen de cultisten voorover en scheuren de kleren af. Luc M schiet in de lach, want het is een grappig gezicht. De cultisten worden anaal vernederd door een groep pandas en ze kunnen er niets tegen doen, de pandas zijn te sterk. Zelfs de draak begint te bulderen van het lachen wanneer Arnodsi een klein kreuntje van genot slaakt. Wanneer de pandas bijna klaarkomen duwen ze het gezicht van hun ondergeschikte op de straatstenen en leunen met het volle gewicht op de schouders. Op het moment suprême zetten zij zich af om zo op twee poten te staan en de rug van hun coïtusslaaf kapot te krabben met hun scherpe klauwen. Ze komen klaar in de wonden van de cultisten die zo de dood tegemoet creperen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wanneer de draak met zijn nieuwe volgers klaar is met lachen, spreekt hij hen ernstig toe. “Ik meende wat ik zojuist zei. Wij gaan met zijn 5en heel Japan veroveren. Niets is ons te machtig, jullie zullen moeten strijden als leeuwen en verleiden als pauwen. Jullie zullen winst boeken en verliezen lijden maar vergeet één ding niet; jullie zullen sterven als draken in mijn paleis!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

----------
BearelleJonas, Arnodsi, Maxiamento en IMBAatwork zijn dood
:trollface:
, zij waren 3 cultisten en een leugenaar.
Het is nacht in Japan, tot het einde der dagen.
De draak en zijn cultisten hebben gewonnen!
Draak: Woopy
Levende burgers: Rob P, Luc M, Roth en Xavier63
----------

Morgen waarschijnlijk een post met alle officiële hints erin!
 
Dankje kwarkvarken voor de beste verhalen die ik tot nu toe gezien en gelezen heb!
 
  • Like
Waarderingen: Lork
Damn nice story. Props voor het organiseren man. Het is goed geslaagd en het thema was ook absoluut awesome.
 
  • Like
Waarderingen: Lork
Leuke wending met de cultisten :roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 00:27 ----------

Oh ja en doesn't matter just had coïtus :cool:
 
Bedankt kwark.
 
Waarom laat je Feedback nou leven? :(

Thanks Kwark!!
 
Haha leuk verhaal! :D.


Ik ben niet dood gegaan in de put :o..

Haha, lekker van me... Jij had als enige persoonlijk door de draak gedood moeten worden, maar blijkbaar heb je mazzel gehad...;)
 
Sex met een panda... hoe verzin je het? :D
 
Haha, lekker van me... Jij had als enige persoonlijk door de draak gedood moeten worden, maar blijkbaar heb je mazzel gehad...;)

What can I say, I'm a ladies man (dragon) :D

Zal als ik straks op mijn werk aangekomen ben mijn keuzes van elke nacht even toelichten voor de geïnteresseerden :)
 
What can I say, I'm a ladies man (dragon) :D

Zal als ik straks op mijn werk aangekomen ben mijn keuzes van elke nacht even toelichten voor de geïnteresseerden :)

Doe dat man.. Anders kan ik echt niet verder met mijn leven.
 
Best wel geile dood tbh :roflol: :trollface:
 
6 cults, 1 leugenaar en 1 wolf.

Ik vraag me ook wel af wat de winkelier voor invloed heeft gehad. Is me een beetje ontgaan wat hij voor kado'tjes uitgedeeld heeft.
 
Back
Naar boven