MuscleMeat

Forumrecords voor de jeugd(-18) part 2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja het nochtans is echt zo, ben ook 10kg bijgekomen sinds de laatste keer dat ik hier poste. Dan gaat je kracht ook goed vooruit
Vind het trouwens niet zo veel meer. Zal binnekort wel foto's plaatsen want het is maar tot 18j hier zie ik.
 
Squat: 10x70kg
Deadlift: 10x80kg
Bench press: 8x70

Leeftijd: 15
Gewicht: 70kg
Lengte: 1.80m
 
Squat: 10x70kg
Deadlift: 10x80kg
Bench press: 8x70

Leeftijd: 15
Gewicht: 70kg
Lengte: 1.80m

Benodigdheden voor ingang:
300 POSTS minimaal of een filmpje ter bewijs van je lifts met daarbij je naam vermeld in de titel/description.
 
jo Fawaz
update mij maar weer eens even

@88kg bw

150sq
95bp
190dl
 
voor 14 jaar netjes hoor ! let wel op je houding, bij die 3x is die goed. bij die single niet zo. maar das niet zo erg heb ik zelf ook nooit super bij zware single. maar toch altijd op blijven letten.
 
voor 14 jaar netjes hoor ! let wel op je houding, bij die 3x is die goed. bij die single niet zo. maar das niet zo erg heb ik zelf ook nooit super bij zware single. maar toch altijd op blijven letten.

Toen ik het filmpje achteraf zag zag ik ook dat mijn rug bij de 1 rep lift iets boller staat, maar het voelde toen wel goed aan :)
 
je begon al bol bij de laatste lift, probeer je kont wat meer naar beneden te laten zakken! heavy weight voor 14 jaar;)
 
ja ik voel dat zelf ook niet altijd maar dan word het wel gezecht. zoals danoontjepower zegt, laat je kont wat zakken. zo komt eerst je rug recht en daarna je benen als dit anders om is krijg je een bolle rug.
 
Ga ik volgende keer zeker doen :D
op naar de 100kg!
 
Meer vanuit je heupen werken.
 
17 jaar
bankdrukken
3 x 110 :D
 
voor als niemand het had gezien, Yoshuba is 16 nu
 
ff updaten fawaz

89kg bw
170 squat
105 bench (cg)
220 deadlift

495totaal.. nog ff en de 500 is binnen
 
Voeg me maar toe bij Lightweight (momenteel 73-74 kg)
14 Jaar, 100kg deadlift
 
Back
Naar boven